Over een week moet ik bevallen. In een eerder topic had ik al een poll met 3 namen. Inmiddels hebben we nu 2 namen in gedachten. We twijfelen tussen Malou en Sara. Sara is klassiek en altijd mooi/goed. Malou is wat specialer en er zitten wat verwijzingen in de letters naar onze eigen namen. Ons zoontje heet Beau. Wat is jullie voorkeur?
Lastig! Vind beide namen heel leuk. Denk toch dat ik voor Malou ga (al is de tweede naam van onze dochter Sara dus zou dat voor mij een logische keus zijn) omdat dat net zoals de naam van je zoon een wat originelere naam is en dat vind ik mooier staan.
Ik heb Malou nooit zo leuk gevonden en altijd een zwak voor Sara(h)/Zara(h) gehad dus ik kies zonder twijfel voor Sara. Liever eigenlijk Sarah.
Ik vind Malou een beetje een 'lompe' versie van Milou, sorry, ik weet niet hoe ik het netjes moet zeggen.. Vind het ook nooit zo lekker bekken. Toch vind ik dat leuker staan bij de naam van je zoontje dan Sara.
Ik heb gestemd op Sara omdat ik i.c.m. de naam van je zoontje al snel uitkom op Balou. Als het Milou was, zou ik die kiezen.
Ik heb Sara gestemd, hoewel mijn voorkeur meer uit zou gaan naar Milou. Malou vind ik wat suffig en sloom klinken....
Oeh! Vind het allebei leuke namen (nog meer fan van Milou maar dat vraag je niet ) Ik heb uiteindelijk Sara gestemd, omdat ik dat lekkerder vind bekken bij Beau. Succes met de laatste loodjes! Leuk een koningskoppeltje
Mijn eerste reactie was dat ik Sara leuker vind. Maar in combinatie met Beau van je zoon vind ik Malou erg mooi staan en klinken. Dus ik kies Malou. Beau & Malou leuk!
Ik heb Malou gestemd. Dat staat het bestw bij Beau en ook bij jullie namen denk ik (want deels dezelfde letters als Beau...dus ook als jullie namen?). Sara vind ik ook een mooie naam, maar Sarah vind ik net iets mooier en beter passen bij Beau