Hallo allemaal, Sinds ongeveer een week vocht vasthouden (niet heel extreem maar wel zo dat ik niet meer 's nachts hoef plassen), hoofdpijn die niet weggaat met paracetamol.. Voel me gewoon niet lekker en happy. Ik twijfel of ik nu moet bellen of dit kan wachten tot mijn volgende controle over een paar dagen. Ik bel al best regelmatig voor iets (ongeveer 1 keer in de maand denk ik). Het liefst hoor ik nu dat dit normaal is voor termijn, 34 weken zwanger en dat ik me niet ongerust hoef te maken. Groetjes Emmely
Ze zijn er voor dus zou ze gewoon even bellen. Probeer voldoende te drinken en geen koffie of thee. Voetjes zoveel mogelijk omhoog.
Bij twijfel gewoon even bellen, daarvoor zijn ze er Maar drink je wel voldoende? Deze klachten kun je namelijk ook krijgen als je niet genoeg drinkt
Vocht vasthouden is normaal, maar als je er hoofdpijn bij hebt, is dat wel iets wat je moet melden! Bellen dus!
Bedankt voor jullie reacties. Gebeld... kan wel wachten tot de controle.. Drink best veel! Hele zwangerschap door. Irritant die hoofdpijn.
Het is voed dat je gebeld hebt maar het klinkt inderdaad niet ernstig. Bij een eventuele hoge bloeddruk heb je vaak wel wat meer specifieke klachten