Zoo Overloon

Discussie in 'De lounge' gestart door Lumiere, 23 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Wie is er wel eens in Zoo park Overloon geweest? Wij sparen heel fanatiek c1000 dagje-uit zegels en willen de komende weken nog een of een paar niet al te gek dure uitstapjes maken met zijn tweetjes. Oa dierentuinen vinden we leuk, maar de meeste zijn of verder weg of we zijn er al vaak geweest. We dachten aan Dierenrijk Europa in Nuenen, maar vlg mijn collega is dat echt op kinderen gericht, en die hebben we (nog);)niet. Zoo Overloon kennen we allebei niet, dat is een van de weinige dierenparken die we niet kennen. Is het iets voor 2 volwassenen zonder kinderen of is dit ook meer echt voor kinderen? Iemand anders nog tips binnen een straal van ong 50km rondom Tilburg? Beekse Bergen, Oliemeulen zijn we al vaak geweest.

2. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    is een hele leuke dierentuin vind ik

3. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hele leuke dierentuin, niet super groot maar dat vinden wij meestal wel prettig. Zowel voor volwassenen als kinderen heel erg leuk om daar te wandelen en te kijken naar de dieren. Mooi aangelegd, makkelijk met parkeren en mooie omgeving.

Verwacht geen grote dieren als olifanten en giraffen want die hebben ze niet. Maar daarom is het misschien ook weleens een leuk om naar het Zoo Park te gaan, om ook van kleinere dieren te genieten.

Wij komen er 2 keer per jaar, lekker op de fiets want het is maar 10 kilometer van ons af :D

4. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Tis een zoo met kleine dieren, olifant giraffe heb ik niet gezien.

Wat een mooie dierentuin is, is Duisburg zoo, 20 min vanaf Venlo.
    Niet duur. 14,50'entree

Echt de moeite waard

Preise Tageskarten

5. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Antwerpen ook mooi!

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Leuk voor een paar uurtjes. Verwacht geen grote dieren. Ze hebben kleine en onbekend dieren. Park is mooi aangelegd. Wij gaan alleen met kortingsbonnen want wij vinden de prijs verhouding niet kloppen met wat je krijgt.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuk? vond er dus echt geen reet aan :p en ben gek op dierentuinen! idd geen olifant ofzo. noway dat ik er nog een keer heen ga, zonde van mn geld en tijd

8. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Ik vond het een leuke dierentuin (zijn er geweest toen we nog geen kind hadden). Maar inderdaad wat al gezegd is geen grote dieren.

Dierenpark Nuenen zijn we toevallig vorige maand geweest en ik kan nou ook weer niet zeggen dat het park echt alleen leuk is met kinderen. Ze hebben bijvoorbeeld wel weer Olifanten;) Denk dat je bij alle twee de parken een leuke dag zal hebben!

9. Joky

Joky Actief lid

9 feb 2014
    451
    0
    0
    Leuk! Vooral heerlijk om te wandelen, leuke route langs de beestjes. Minder commercieel as bijv beekse bergen. Je bent er alleen wel snel doorheen :D

10. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Ik vond m wel leuk, maar toch wel redelijk op kinderen gericht hoor.

11. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Die ga ik onthouden! Thanks!

12. Dat vonden wij ook :)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ah gelukkig, ben dus niet de enige :p
    leuke was toen ik savonds mn zoontje naar bed bracht, ik vraag dan altijd wat hij t leukste van die dag vond, zei hij dat ze een kinder wc hadden in de dierentuin... die freaking wc vond hij dus leuker dan t park :p dat zegt wel wat haha

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik vond het eigenlijk ook niet zo.. Dan moet ij er wel bij zeggen dat ik gek ben op giraffen, olifanten, stijgers etc. En die zie je daar niet..

15. Wij vonden het er erg leuk maar met name omdat onze kinderen er zo genoten.. voor zn tweetjes valt het misschien wat tegen.

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wij zijn er vorige week geweest en ik vond voor mezelf en de kleine tegenvallen. Geen grote dieren en veel vogelachtige beesten. De beesten zaten veel verstopt of waren onvindbaar.

Wij zaten er met z'n 4en totaal voor 7,50. (Via mp) en dat dat was meer als genoeg,de normale entree pp is echt te veel voor dit park.

Dierenrijk daarintegen vond ik weer wel heel leuk, en wel de giraffe/olifanten/tijgers etc. Gezien.

Antwerpen ook heel leuk, ben ik vd zomer geweest.

17. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hier sluit ik me bij aan, Duisburg was ontzettend leuk!

Deel Deze Pagina