Ook al zijn je kinderen hetero, dan weet je ook niet of je ooit oma zal worden.. Is imo een kulreden.
Home,bi,hetero,mij maakt het allemaal niks uit! Belangrijkste vind ik dat mijn kinderen gelukkig zijn en als ze dat dan zijn met man of vrouw,wie ben ik om dat geluk te verpesten? Ik heb er niks tegen. Ze mogen zijn wie ze zijn en of ze nu met een man of vrouw thuis komen maakt mij echt niks uit. Geluk staat voorop en verliefd zijn is toch heerlijk! Geluk,liefde en dromen waar maken,dat is wat ik mijn kinderen ontzettend gun!
Oma worden,dat weet je nooit inderdaad. Ik heb 3 dochtertjes. Geeft nog geen garantie dat ik ooit Oma zal worden. Lijkt mij wel ontzettend leuk natuurlijk maar ook hier geldt weer,ze moeten kiezen wat hun gelukkig maakt en als dat zonder kinderen is dan is dat zo. Maar als ik mijn 2 oudste met hun kleine zusje van 7 maanden zie omgaan zie ik mijzelf stiekem toch wel Oma worden. Mijn oudste van 7 heeft volgens haar al 2 baby's in haar buik,een jongen en een meisje maar ze gaan pas groeien als zij ook groot is en ik oud ben (ttsss hahaha) Ik hou zo van die kinderlogica!!!!