Ik heb een oom die na 25 jaar huwelijk en 2 kinderen pas uit de kast kwam. Gelukkig zijn de tijden veranderd. Nu heb ik een neef die op haar 16e vertelde in het verkeerde lichaam te zitten (toen was hij nog een nicht). En dat was geen issue in de familie. En OK zijn school en vriendenkring ging hier supergoed mee om! Mijn zoon van 5 heeft roze als lievelingskleur en wil later met zijn vriendje trouwen. Natuurlijk zegt dit nog helemaal niks. Maar mocht het zo zijn dan vind ik het prima. Ik zou graag oma willen worden later. Maar volgens mij is het krijgen van kinderen voor homo-koppels geen probleem. Wat ik wel jammer zou vinden als mijn beide zoons homo blijken te zijn, er geen schoondochters komen. Blijft het dus gewoon een mannenhuis. Maar misschien is dat juist wel heel gezellig.
Mijn moeder is biseksueel, mn halfzus is biseksueel, mijn broer is biseksueel en ik ben biseksueel. Zou bijna raar zijn als hij niet biseksueel is straks hihi Mijn oma (korte affaire met mn opa en sindsdien vrijgezel) heeft zelfs een keer gezegd tegen mn moeder dat als het in haar tijd normaal was geweest, dat ze dan ook wel biseksueel had willen zijn. Lol
Ik hoop dat mijn kinderen hetero zijn, puur omdat hetero's het over het algemeen wat makkelijker hebben. (Bevestigd door homoseksuele familieleden!) Verder maakt het ons niks uit. Als ze maar gelukkig zijn.
Mijn reactie zou zijn: 'Oh, nou oké, prima... succes en nodig maar uit als je iemand hebt gevonden. Eet nou verder je eten maar op, anders wordt het koud'. Kortom: moettie lekker zelf weten Ik wil dat hij gelukkig wordt (binnen de kaders van redelijkheid/billijkheid - hij hoeft niet verliefd te worden op de kip van de kinderboerderij, want dan tjoep ik hem voor zijn hoofd) en het maakt me niet uit op welk geslacht dat is. Zolang hij voor die persoon heeft gekozen vanwege de combi innerlijk & uiterlijk en er verder stikblij mee is, dan is het sowieso een hit. Maar laat ik hem niet betrappen op het scoren van een meisje omdat ze 'lekkere memmen' heeft of een domme kerel aan de haak slaan omdat hij denkt dat hij toch niets beter kan scoren. Ik wil wel dat hij serieus is, wanneer het op relaties aan komt en niet met andermans gevoel speelt. Voor de rest zoekt hij het maar lekker uit !
Zolang m'n dochter maar gelukkig is, dan ben ik dat ook. Wat ik vind doet er niet toe. Lijkt me normaal. Uiteindelijk wil iedereen dat zijn/haar kind gelukkig is toch?
Maar ze geeft toch duidelijk aan dat dat om geloofsredenen is. Ik denk dat het wel duidelijk is wat de meeste religies over homoseksualiteit zeggen... Ook als ze niks erover horen van mamabri zelf zullen ze dat wel in de kerk of van de paus horen toch.
Ik zou er hele grote problemen mee hebben en hoop dat dit nooit zal gebeuren. Ik weet niet hoe ik dan zal reageren, maar iig niet blij.
Ik vroeg het wel eens aan mijn vriend wat hij ervan zou vinden. Hij zei; wat maakt mij het nou uit? Als het maar een lekker w.ijf is! Ik zou denk ik wel even moeten slikken, maar niet minder van mijn dochter houden en ik hoop dan alleen maar dat ze er niet te lang als een geheim mee rond loopt!
Ik zou het geen enkel probleem vinden. Ik wil dat mijn kinderen gelukkig worden met een persoon, niet met een bepaald geslacht... Mijn partner vind het minder, hij is wat ouderwetser.. Maar ik denk dat hij er gewoon aan moet wennen. Als we het erover hebben krijgen we soms echt woorden, omdat hij het een 'Ziekte' vind en denkt dat het komt door iets in de baarmoeder.. Juuuuiiissstt. Daar gaan we nooit uitkomen denk ik haha
Inderdaad.. En ik denk niet dat we hier over het geloof moeten gaan discussiëren. Dan gaan we de verkeerde kant om en wordt dit topic weer gesloten..
Net als dat jij die homo niet in zijn waarde laat, want je oordeelt. 'Dat is iets tussen god en mijn kind'. Wat is 'iets'? Dat hij een mens is, dat hij liefde voelt voor hetzelfde geslacht? Nee het gaat er bij mij echt niet in. En verschuil je dan niet achter een boek, waarin de meest bizarre dingen staan. Maar goed, het mag hier niet over geloof gaan. Ik heb alleen een schurft gruwelijke hekel aan dat 'anti-homo' gelül. Bah. Ik ben weg uit dit topic, want ik word boos
Ik denk dat jij die dan eens open mag slaan: Heb uw naaste lief als u zelf..... Komt volgens mij op hetzelfde neer! Maar ik vind het wel erg jammer dat TS mij vraagt hoe ik iets bedoel, ik haar dit uit leg en dan direct een storm van commentaar over me heen krijg. Maw: je moet hier tegenwoordig met de meute meegaan, want als je anders denkt dan de rest van zp krijg je de wind van voren....:x
Zo, last van je hormonen? Tjonge jonge.... nee ik laat homo's niet in hun waarde.... Leer lezen mens!