Helemaal kriegel en gek wordt ik van mijn borsten! Ze doen zeer en ze branden! Ik krijg er een behoorlijk ambetant gevoel van! Zijn er tips?
Bij de ene helpt het om juist strakke kleding erop te dragen bij de ander helpt het om juist heel losse kleding te dragen (bij mij hielp het eerste. Strakke tops aan) Bij mij hielp niet veel anders, dus zou niet weten wat andere meiden nog voor tips hebben! Maar het is inderdaad heel vervelend!
Geen ervaring, dus in dat opzicht geen tips. Maar toevallig gisteravond een informatieavond(je) gehad over de kraamperiode. En daar werd gezegd dat tegen stuwing bladeren van groene kool verkoelend en pijnstillend werken. Bij een BH of een strak hempje in. Misschien het proberen waard?
misschien bekijken of warm of juist koud je klachten verlichten. Bij mij werkt een strakke bh zonder beugel ook erg goed. De koolbladeren werken alleen bij stuwing en dat is meestal de eerste week als je bevallen bent.
Heb ook ook erg veel last van gehad op de momenten dat ze wat sneller groeiden. Onder de koude kraan was echt een hel (in de winter ), maar daarna jeukte ze niet meer. Ook zorgen dat je katoenen bh's draagt.
Ik zou de meiden lekker strak inpakken dat hielp bij mij. Lekker een beetje insmeren en anders je partner zachtjes laten masseren?