hihi moest wel even lachen om je berichtjes hoor..huh alweer hihihi...ja heb de babydoos van prenatal gehad en daar zat idd een avent flesje in..maar heb zelf fijner gevoel bij de drifrax s flessen?dus denk dat ik er daar dan maar 1 of 2 van haal.. en de rest laat ik denk k maar op zn beloop..duurt nog ong 3 maand hahahha..hebben jullie verder nog tips of goeie raad?? sommige mensen(altijd de verkeerde) komen dan met "goedbedoelde adviezen"...jullie weten vast wel wat ik bedoel..pff wordt daar soms zoo onzeker van he..en van de week intake gehad met de kraamzorg..maar ben daar ook nog niet helemaal over uit..ze had t over roaming-in enz..maar dat zie ik niet zitten..lekker de kleine in zn eigen bed in zn eigen kamer..maar ze ging er maar over door..nja tegen die tijd zie ik wel wat er komt..denk k..hahaha
haha ja ik vond het ook zo vreemd Als jij een beter gevoel hebt bij difraxflessen, dan zou ik er daar inderdaad 1 of 2 ofzo van halen. Die spenen zijn wat smaller, en waarschijnlijk makkelijker voor de kleine om daaruit te drinken. Mijn voorkeur gaat ook uit naar die flessen en spenen, het nadeel is alleen dat m'n dochter nogal gulzig drinkt en die fles dus veeeeeeeeeeeeel te snel leeg heeft, vandaar dat ik haar toch uit de aventflessen laat drinken En omdat ze nog borstvoeding krijgt, moet ze 'moeite' doen om uit de fles te drinken, anders wordt ze 'lui' *wat ze eigenlijk al is, hahaha* Och ja, ik weet precies wat je bedoelt, van die irritante goedbedoelde adviezen, ik werd er krankjorum van Ik kreeg heel erg de indruk dat mensen dachten dat 'ik er allemaal niet zoveel vanaf wist, omdat ik nog jong ben', nou grrrrrrr, alle sites en bladen waar ik info en ervaringen kon lezen was ik afgegaan, ik was zo 'ready' voor de bevalling en voor het moederschap als maar kon volgens mij, haha Dus alles wat iedereen mij zei wist ik al en ging het ene oor in en het andere oor uit. Ik nam alleen nog advies/tips aan van de kraamverzorgsters en de verloskundige, verder van niemand En met dat rooming-inn moet jij ook gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt! Als jij liever wil dat je kleintje op zijn/haar eigen kamer slaapt, moet je dat gewoon doen hoor!! En inderdaad, als de kleine er is kun je altijd nog zien of je toch aan rooming-inn gaat doen Gewoon op je mama-instinct afgaan Mijn dochter slaapt nog steeds bij mij op de kamer *ik woon nog thuis en er is (nog) geen kamer vrij*, maar in het begin ging ik overdag wel eens bewust op een andere kamer slapen, zodat ik niet alle geluidjes van haar kon horen, want bij het minst of geringste zat ik overeind in bed Maarja, daar wen je wel aan Ik vond/vind het vooral erg makkelijk i.v.m. voeden, maar dat is nu ook al niet meer zo aan de orde, omdat ze 's nachts nog zelden komt voor de voeding
Ik ben direct begonnen met flesvoeding. Ben begonnen met de avent fles, maar dat was geen succes. Hij dronk de fles te snel leeg. Ben toen overgestat naar de difrax s fles en die bevalt me prima. Ik gebruik de kruidvatvoeding. Heb hier geen problemen mee.
@ mona..jaa zo wou ik het ook doen..hoop natuurlijk wel dat de kleine ook tegen die voeding kan.. vandaag ook bij de kv gratis luiers opgehaald..had digi. bon voor de newborn..dus die opgehaald..maar hoorde dat je de dichte verpakkingen ook kunt ruilen zonder bon?? weet iemand daar iets van??
Geen idee. Gebruik zelf de pampers. Die zitten het best bij hem. Zou je anders even kunnen vragen als je in de buurt bent.