Hoi hoi, hier ben ik ook weer eens, na een lange, lange tijd. Sorry Allereerst nog gefeliciteerd Iosola!!! Ik ben even snel door alle posts gegaan, maar ik had niet gefeliciteerd, zo snel als ik kon lezen. Ik ben hier al ruim twee weken niet zo top. Eerst weer een flinke buikgriep, maar kon er niets voor nemen, omdat ik nog steeds borstvoeding geef. Ik ben ook niet zo op medicijnen. Nu was ik dit weekend met Ilana (man moest werken) naar een verjaardagsfeestje van een neefje van me (350 km. weg). Nog steeds rommelende buik. Gaan afgelopen zondag toch ineens ook mijn borsten zeer doen en ik ben ineens ook erg uitgeput steeds. En mijn bloeddruk is ineens ook erg laag. Dusss... ik begin wat te vermoeden. (ik heb alleen wel dat weekend elke avond 2 glaasjes wijn gedronken, achteraf beter niet kunnen doen). 27 maart is mijn NOD, we zullen zien...
Geniet van je bezoek Emme! Hier ook bijna weer bezoek, kijk er echt naar uit... Yenolah, spannend! Hopelijk voel je je inmiddels wat beter...
Zucht. Vandaag, precies op schema, ongesteld geworden. Ik was er zo zeker van dat het raak was. Alles voelde zo. Ben er gewoon even verdrietig van. Ik ben er toch onbewust te veel mee bezig weer.
Balen yenolah! Maar dan volgende maand, ik duim mee! Kun je nu nog even lekker van een glaasje wijn genieten Of 2, doe je er eentje voor mij!
Balen yenolah, snap dat je er verdrietig van bent. Wat kan je lichaam je voor de gek houden he? Was er ook al een paar keer van overtuigd dat ik zwanger was, maar helaas alleen maar symptomen... Dikke knuf
Hoi dames, Hier weer eens een teken van leven. Druk gehad met bezoek, erg gezellig maar vermoeiend.. Maar een leuk nieuwtje, mammi en Noralie, mag me bij jullie aansluiten, ik ben ook zwanger van de 2e! Nog heel pril, 5 weekjes, maar ben zo blij!! Dacht dat mijn lichaam me voor de zoveelste keer voor de gek aan het houden was, maar gelukkig dit keer niet.. Verder niet veel nieuws hier, jullie nieuwtjes? Lfs
@AMS, wat leuk! Gefeliciteerd!!! Ik moet nog afwachten of deze ronde wel gelukt is. Ik negeer mijn lichaamskwaaltjes deze keer maar om niet weer teleurgesteld te worden. Hier ook een druk weekend gehad met schoonfamilie op bezoek. We zaten met z´n allen in 2 appartementen hier in de stad. Heerlijk weer ook ineens. We hebben elke dag bij het buitenzwembad gehangen met Ilana en haar 2 neefjes. Ze gaan nu zo leuk met elkaar
Klinkt goed yenolah! Leuk neefjes en nichtjes, vind het wel jammer dat ons mannetje dat niet heeft... En afwachten is vervelend, hopelijk is het voor jullie ook snel raak..
@AMS: Hoe ik me voel? Tja, ehm, mwah... Lichamelijk gaat het, s avonds misselijk en pijnlijke borsten maar dat moet nu snel overgaan (ben 13 weken). Geestelijk gaat het wat minder. Lang niet zo depressief als de eerste zwangerschap (dat was echt heel erg) maar ik loop zeker niet te fluiten. Ik heb veel moeite met het idee dat ik nog een half jaar moet. Ik zou het liefst morgen bevallen. Ik wil heel graag nog een kindje maar ik haat zwanger zijn, vind het echt niet leuk. Ik benijd vrouwen die opbloeien en genieten. Niet voor mij weggelegd helaas... Terwijl het me super leuk lijkt om meer kinderen te hebben. Met de nadruk op hebben dus, het krijgen hoeft van mij niet. Ik denk niet dat ik hierna nog zwanger wil worden. Hoop trouwens niet dat ik hiermee iemand voor het hoofd stoot... ik weet heel goed dat sommige vrouwen helemaal niet makkelijk zwanger raken en ik dus eigenlijk niet mag klagen... Nou dat werd een wat langer antwoord dan gepland. sorry! Hoe voel jij je? Hoeveel weken ben je nu, 6, 7, 8, zoiets? @Allemaal: het is hier stil hè, de laatste tijd? Allemaal van alles te doen? Hoop dat het met iedereen goed gaat!
Ow Noralie, wat vervelend dat je je zo voelt. Ik ken het gevoel helaas niet echt. Ik bloeide ook niet op, maar vond het zelf wel fijn. Het is inderdaad niet vanzelfsprekend dat iedere vrouw zich zo happy voelt. Wij zijn ook weer bezig, na een miskraam vorig jaar januari. Ikzelf zie niet tegen een nieuwe zwangerschap op en zou het ook heel leuk vinden een tweede erbij te hebben, maar ik zie toch wel tegen het eerste jaar van een nieuwe baby op. Hoe moet ik dat allemaal gaan doen? Ik ben meestal alleen in de middag/avond, want mijn man werkt 6 dagen in de week in de horeca. Ilana krijgt nu nog steeds wat borstvoeding in de avond en valt eigenlijk op die manier in slaap. Dat zal na een paar maanden zwangerschap ook stoppen en wat dan? Ik zit me nu al te bedenken hoe dat met voeden en naar bed brengen moet gaan. Ik werk maar twee uur per dag, dus veel tijd over om aan de kids te besteden. Gisteren was mijn NOD en niets gekomen, ik moet vaak naar de wc, maar ik was altijd al een 'zeikerd', dus dat zegt niet veel. Ik ben meestal stipt op tijd, dus zou het in de tweede ronde al raak zijn?
AMS, wat superleuk! Gefeliciteerd!!! Noralie, vervelend dat je je zo voelt meis. Ik kan me een beetje in je verplaatsen. Bij de eerste zwangerschap voelde ik me super goed, zag er goed uit, was opgewekt....maar nu? Niets van dat alles.....geniet er helemaal niet van en ben erg snel down. Heb nergens zin in......zeker zijn er veel goeie dagen, maar niet zoals de vorige keer. Enorme knuffel voor jou meis. Ik hoop dat je vooral kan onthouden waar je het allemaal voor doet! Yenolah, we mogen jou ook feliciteren zie ik!?!!! Gefeliciteerd!!! Wanneer heb je getest? En wanneer ben je uitgerekend. Hier, nou, hierboven al beschreven hoe ik me voel. Komt ook gedeeltelijk door het slechte nieuws wat we gekregen hebben. Een van onze beste vrienden, 32 jaar, heeft niet lang meer. We zijn vorige maand na het nieuws direct een week naar nederland gegaan. Hij weet het wel van de zs en was blij voor ons en snapt ook dat dat allemaal gewoon doorgaat. Volgende maand is onze prinses alweer 1 jaar! We gaan naar NL om het te vieren. Hopelijk gaat het dan niet al veel slechter met onze vriend, want dan laten we het niet doorgaan...... Dat was dus ook de reden dat ik een tijd niet geweest ben. Gaat alles verder goed met iedereen?
Yenolah, wat leuk! Was je voorgevoel toch goed! Hoe voelen alle zwangere meiden zich? Mammi, wat een naar nieuws! Sterkte!!!
Wat leuk, zo veel nieuwe zwangerschappen! Gefeliciteerd allemaal! En mammi, veel sterkte, dat is echt veel te jong (ben even oud, best confronterend...) Hier gaat alles prima, maar het is soms ook wel behoorlijk aanpoten. Vooral omdat mijn man het al sinds januari ontzettend druk heeft op z'n werk. Werkweken van 60 uur en ook vaak in het weekend. En ja, dan komt alle verzorging van de kleintjes en het regelwerk voor wat betreft het huis, documenten, financiën e.d. natuurlijk op mij neer. Eind mei gaan we even naar Nederland, heb er nu al zin in!
He get, Mammi. Zo jong Het is niet eerlijk hoe de dingen soms gaan. Sterkte. Ik heb afgelopen zondag getest en een dikke duidelijke streep Op een borrelbuik en wat bandenpijn af en toe na voel ik me goed. Ik ben op 29 december uitgerekend volgens de online berekeningen.
@noralie, sorry late reactie, maar snap jou gevoel helemaal... Zou de zwangerschap liever overslaan, nu ook wel weer neerslachtig etc. maar gelukkig heb ik er minder tijd voor om nu over na te denken. Merk wel dat ik nu al weer meer last van mijn rug krijg (vorige keer ook al heel vroeg last van). Zit nu op bijna 8 weken, nog een paar weekjes wachten voor we naar de gyn mogen.. Yenolah, gefeliciteerd! wat fijn voor jullie dat het nu wel raak is! Mammi, wat een naar nieuws zeg! Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed en kunnen jullie toch van de eerste verjaardag van jullie meisje genieten.. Emme, lastig als je man zoveel werkt. Gaat hij wel mee naar NL of ga je alleen met de kids? Iosola, hoe gaat het jou af met je 2 kleintjes?
Hoe is het met iedereen? Mammi, hoe gaat het bij jullie? Hopelijk niet veel slechter... Sterkte Noralie, voel je je inmiddels wat beter? Hoop het voor je.. Hier ups en downs, maar hopelijk heb ik snel minder last... Wel vervelend dat ik nu weinig gedaan krijg, maar ach het is niet anders..