@Iosola; Oh ja handy manny, geen fan hier, maar kennen het wel. Mbt body is hier dus echt een probleem, want als ik hem niet aan doe word hij dus idd wakker als hij het koud heeft.. Wij hebben vanmiddag lekker bbq gehad en gezwommen, nu lekker rustig aan. Veel plezier vanavond! @Emme, dat is lekker vlot het eerste tandje, maar fijn als ze er snel vanaf zijn. Heeft hij er veel last van gehad?
@AMS: ik heb deze boekjes besteld: Bobbi wordt grote broer en Wat zit er in je buik, mama ? Ik heb deze lijst (Gezinsuitbreiding) doorgelezen en de 2 leukste en geschiktste kwa leeftijd besteld bij bol.com. Misschien heb je ook wat aan die lijst. Geen oplossing wat de nachtkleding betreft. Ook Indie weigert alles dat een deken is of er zelf maar op lijkt. Grappig dat dat bij jullie dus ook zo is. Ze slaapt nu in een luier en een hemdje. 's Nachts leg ik haar dan toch onder een dekentje als ik wakker wordt om te plassen. Ze voelt dan wel wat koud aan maar wordt nooit wakker en schopt vrijwel meteen het dekentje weer weg. Hebben jullie airco of een ventilator? Misschien is dat voor het eerste uurtje als het nog warm is een idee? Dan kun je hem toch vast alles aandoen. @Iosola: ik ken die watertafels ook niet maar wat zien ze er gaaf uit! Raar dat we dat hier niet kennen met dit warme klimaat! Ik ga er naar zoeken! Ons weekend is alweer om (zondag = de 1ste dag van de week). Vrijdag zijn we na een rustige dag 's avonds lekker vis gaan eten en gisteren naar de dierentuin. Meestal zijn we niet zo actief maar het was heel erg leuk (ook al ben ik erg verbrand en heb ik de halve nacht wakker gelegen van de - denk ik - bandenpijn haha).
Over nachtkleding: kun je bij jullie ook slaapzakjes kopen? De beide heren hebben hier 's nachts een romper met korte mouwen en een zomerslaapzak aan en dat is precies goed. (Wij hebben ze door familie laten meenemen, ze zijn gewoon van de Hema.) @Iosola, watertafels zijn hartstikke leuk! L heeft er eentje voor z'n eerste verjaardag gekregen en speelt er nog erg vaak mee. @Ams, J heeft er gelukkig weinig last van gehad, maar is nu wel een beetje mopperig omdat de volgende er alweer aan zit te komen... @Noralie, klinkt als een leuk weekend. Ook hier is zondag trouwens een gewone werkdag. En over het opnieuw beginnen: het onzekere vind ik nog een beetje lastig, het niet weten waar en wanneer, maar als dat eenmaal duidelijk is dan heb ik er eigenlijk ook wel veel zin in!
Handig lijstje Noralie, zien er leuk uit die je hebt besteld! Hebben idd wel airco, misschien wel een idee dat zo te doen. Al is het probleem misschien inmiddels opgelost, vanacht bleef het zo warm, dat ik hem nu alleen een pijama aan heb gedaan. Ik heb een zomerslaapzak, maar dat is net te warm. Misschien zijn die van de hema nog wel dunner hoor, zal als ik in NL toch eens kijken, wie weet handig voor de volgende..
Haidiho Hoop dat de verjaardag van Luca leuk was! Hoe vond hij zijn cadeautjes? Gaan jullie nog op vakantie? Wij vertrekken vrijdag. Heb er al helemaal zin in: 'HEMA here i come!' Hier ligt de kleine met rompertje aan en de airco aan. Ik lig zelf ook met de airco aan onder mijn dekbed kan niet tegen onder lakens slapen, haha en gelukkig manlief ook niet. Dus doen we het zo. Verder was de auto kaduuk, airco deed het niet meer :x Het was 70 graden in de auto, dus hij moest gelijk weggebracht worden. Kan wel 2 weken duren voor hij gefixt is Maarja zonder airco kan nou eenmaal ook niet he. Kus Elea
Elea, 70 graden , dat moet echt een hel zijn! En dan loop ik te zeuren dat het zo warm is ... Ik ga in augustus lekker met de kleine man naar NL, zin in! Jullie veel plezier! Hema heeft geloof ik nu opruiming, dus extra shoppen! Goede reis alvast!
ach, laat ik nou net alle leuke koopjes via de site al besteld hebben! Jammer dames! Veel plezier in Nederland!
Hihi, nou lekker zijn jullie Ach, dan moet ik maar van de nieuwe collectie meenemen. Goh wat vervelend nou Dankjewel Noralie. Jij ook een fijne vakantie he! Hoe voel je je?
Haha, dan kennen jullie het boekje 'Ik mis alleen de HEMA' vast ook . Fijne vakantie allemaal! (En een vreugdedansje vanuit Dubai, want ben net gebeld dat L een plekje heeft op de nursery!)
Emme, ik ken het boekje zelf niet, alleen de titel. Toen ik de titel hoorde (of las) dacht ik wat een domme titel.. Maar ja idd de hema blijkt toch wel een hele handige winkel te zijn en idd mis ik hem regelmatig... Gek, dacht dat ik er in NL niet zo vaak kwam..
Hey dames! Hoe is het met jullie? @emme, wat goed zeg! Leuk dat hij is toegelaten! @boekje, ik mis alleen de hema, nog nooit gelezen! Is het wat? @NL, dus wanneer gaat wie naar NL? Wij gaan de laatste week van Juli en de 1e van aug. @hema, die mis ik nou eigenlijk helemaal niet. Mis meer het frituur! En de loempia's! En de griek! En een boekenwinkel! Hier iig alles goed, elisa rolt nu. Verder groeit ze als kool. Ze is nu alweer 6700 gr en 65.5 cm. Dus echt goed gegroeid! Luca is ook weer goed gekeurd bij de ka. We moeten alleen het velletje van zijn piemeltje een beetje naar beneden duwen. Zijn stats zijn: 12 kg en 90 cm. Mager mannetje dus. Verder is het hier warm, vooral drukkend warm. Zijn afgelopen zaterdag naar het strand geweest maar dat is echt niet te doen met 2 kinderen en een man die op een gegeven moment besluit te gaan slapen! Waaarrrgghhh!
Oh, de griek! Daar krijg ik nu zin in Iosola... Frituur hebben we hier niet al te ver vandaag, dus daar kan ik af en toe mijn kaassoufleetje halen.. Wij gaan de 2e en 3e week van augustus naar NL... Strand en slapen is idd geen goed idee, soms snap je niks van mannen he.. Ik vind het hier alleen met 1 kind als lastig.. Luca is denk ik net zo groot als ons mannetje, volgende week keuring, dus dan weet ik echt hoe groot hij is. is denk ik nu zo´n 11 kg, dus ook geen dikkertje (maar heb liever een slank kindje hoor, anders krijg je straks weer "gezeur" dat ze overgewicht hebben)..
He meiden, Lang geleden dat ik hier was. Hoe is het met iedereen? Hier gaat het niet zo lekker....veel stress. Onze vriend is eind mei overleden, direct daarna moeten verhuizen, veel heen en weer naar Nederland, hormonen....het is allemaal een beetje teveel en ik voel me behoorlijk gespannen. Probeer volgende week een beetje rust te pakken om weer een beetje mezelf te worden. Gaat het goed met de zwangeren? Zijn jullie nog in Nederland geweest of hebben jullie nog vakantie tegoed? AMS en Iosola gaan nog zie ik.
Jeetje mammi, wat naar, gecondoleerd! Dat is wel heel veel spanning tegelijk en dan nog een kleine rondhebben lopen is nl echt energie vretend.. Hopelijk kom je volgende week tot rust, iig sterkte!