Jeetje mammi, wat een lastige beslissing zeg! Wel fijn nl dat met de baby wel alles goed gaat... Geen idee wat ik in jullie situatie zou doen/kiezen, denk dat het ook voor een groot deel een gevoelskwestie is. Heel veel succes/sterkte gewenst met het nemen van een beslissing!
Mammi, Ams heeft alles al gezegd. Heel veel sterkte met de beslissing! Noralie, fijn dat alles goed gaat met Raz. Hopelijk knapt Indie snel weer op. En Ams, jij hoeft ook nog maar heel even... Is je zoontje vroeg of laat geboren? Verder alleen een snelle zwaai. Even niet veel te vertellen en zit niet super in mijn vel. Ligt aan Dubai, ben het hier een beetje zat! Wel een paar heerlijke vrije dagen gehad vanwege Eid.
Wat naar Emme, hopelijk voel je je snel beter.. Enig zicht op een andere lokatie of blijven jullie voorlopig in Dubai? Hier alles ok, begin nu wel moe te worden van alles en ben blij als ik van die buik af ben. Mijn zoontje is precies op de uitgerekende datum geboren, maar houd toch maar in mijn hoofd dat het ook 2 weken langer kan duren, als het dan gebeurd is het niet zo´n tegenvaller.. Noralie, hoe is het met Indie? Weer helemaal opgeknapt? Enne, waar blijven de foto´s van jullie nieuwe wereldwonder? Ben heel erg benieuwd
@Mammi: wow, wat lastig? Hoe denken jullie er nu over, een paar dagen later? Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik zou doen... maar ik denk dat je het beste kunt vertrouwen op je eigen intuïtie, gevoel en vooral je lichaam. Ik geloof dat ik in jouw situatie toch alles op alles zou zetten om een "normale" bevalling te krijgen. En na een ks en zo een "normale" bevalling kan ik je zeggen dat het zo veel fijner is om die "normale" bevalling te ervaren. Maar moeilijk lijkt het me wel! @AMS: pfff, zwaar hè die laatste weken? Die vond ik echt bijna niet te doen... Succes! @Emme: waarom ben je Dubai zo zat? Of wil je daar liever niet over praten?
Thanks Noralie, vooral de laatste 2 dagen zijn zwaar. Ik dacht vanochtend weer dat het begonnen was, maar alles lijkt weer helemaal rustig. Vooral die onzekerheid vind ik zo vermoeiend..en ik heb nog zoveel dat ik gedaan wil hebben, maar Nu gewwoon niet gaat, erg frustrend. Uiteraard maakt ons zoontje er heel makkelijk gebruik van, die is echt volop aan het peuterpuberen...
Hoi hier! Ik heb besloten deze week te gaan voor ks. Morgenavond word ik opgenomen en woensdagochtend is het zover. Ik ben er een stuk rustiger door nu het gewoon duidelijk is......een week langer had me alleen maar meer stress opgeleverd en uiteindelijk voor een eventuele kans dat het vanzelf begint en dan weer een eventuele kans dat het lukt.......nu is het gewoon duidelijk. Wij zijn er klaar voor!
Hartstikke goed! Mag je man mee de ok in? En krijg je de baby meteen op je buik? Dat is hier wel zo bij een geplande ks (spoed niet) en maakt denk ik een groot verschil! Hoe dan ook: veel succes!
Wat een positief bericht Mammi! Geniet nog van de laatste dag met z´n 3tjes en woensdag van de kennismaking met jullie baby!
Volgensmij mogen we je feliciteren mammi, denk dat je jullie beebje inmiddels in je armen hebt.. Hopelijk is alles goed gegaan en kunnen jullie met z´n viertjes genieten..
Mammi, hoe gaat het? En met de rest? Hier echt aan het aftellen nu, ben het echt goed zat. Maar nog even volhouden..
Hey meiden, weer een teken van leven geven hoor. Hoe'st verder hier? Mammi gefeliciteerd hè! Hier zijn we druk met de Sint voorbereidingen en eind december gaan we lekker naar huis. Heerlijk kerst en oud & nieuw met de familie vieren. Kijk er naar uit! Mijn ukkepuk wordt al een hele dame, met een uitdagend karakter mag ik wel zeggen Het is heel leuk ze zo alle 3 samen te zien, erg schattig. Hoop dat jij nu ook bevallen bent, AMS! Liefs, Elea
Je was een paar uurtjes te vroeg met je berichtje Elea, ben een paar uur later bevallen. Alles helemaal goed en lekker snel gegaan. Net thuis gekomen, dus nu echt gaan genieten. Later meer.
Gefeliciteerd!!! Wat lekker dat je niet tot over de 40 weken hebt door moeten dragen! Geniet en rust uit (voor zover mogelijk).
Wat leuk AMS, Gefeliciteerd!!!!! Wat een timing van me trouwens he Fijn dat alles goed gaat, heb je een zoon of een dochter gekregen? Geniet van de kleine frummel. Hoe vindt grote broer het, zo'n klein beebje in huis? X Elea
Wat een mooie kindjes! Je dochter heeft hele opvallende ogen, bijzonder. En AMS, ik zie in je onderschrift dat het een tweede jongen is geworden... Kan uit ervaring vertellen dat dat erg leuk is .