Thanks dames! Het is nog even wennen en een ritme proberen te vinden, maar gelukkig geen jaloerse broer, hij is heel lief (voor z'n broertje dan) en wil graag helpen.. Leuke foto's Noralie! Wat een vrolijk mannetje en wat is Indie groot.. Ik heb ook een eerste foto in mijn álbum staan, zal er binnenkort een betere neerzetten.
Ams gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Gaat alles goed? Noralie, wat een schattige foto's! Hier gaat alles goed, maar kom gewoon niet aan forummen toe.... T.ijn doet het super, groeit goed en is over het algemeen tevreden. Lekker genieten. S.ara is een lieve zus, begint wel beetje te puberen nu door alle aandacht van familie en alle veranderingen......
@AMS: wat een schatje! Beginnen jullie een beetje te wennen aan de nieuwe situatie? Gaat sneller dan je denkt vond ik! Heerlijk dat er geen jaloezie is want je hoort soms echt vreselijke verhalen! @Mammi: heb jij nou die buik van de maand gewonnen?
Wat fijn dat het zo goed gaat Mammi! Hier idd ook een echte puber met al die aandacht.. Noralie, op zich wel redelijk gewend alleen nog niet met beide alleen weg geweest. Weet nog even niet hoe ik dat moet doen. De oudste heeft er de laatste tijd een handje van zich op de grond te laten vallen en niet meer verder te lopen als hij geen zin meer heeft en dat met een kinderwagen en hellingen vind ik een beetje spannend. Maar zal er binnenkort toch wel aan moeten gaan geloven. Nu wel een paar keer alleen geweest met de 2 maar vind het nog wel lastig om de aandacht te verdelen. Jij dus wel helemaal gewend? Voel je je verder trouwens goed? Hopelijk geen depri buien meer. Hoe is het met de rest?
Waarom doe je de baby niet in een draagzak als je met 2 kids de deur uitmoet? Ik vind het ideaal! Op die manier kan ik me op Indie richten terwijl ik weet dat Raz veilig en warm tegen mij aanzit. Ik heb zelfs een manier gevonden om haar op te tillen terwijl hij in de doek zit En ik kan Raz zelfs de borst geven als hij in die doek zit. Maar hoe dan ook, je vindt jouw manier wel hoor. Het duurt alleen even... Indie gaat niet op de grond liggen maar kan wel vreselijk drama maken en rent ook nog wel eens weg. Dan ben ik helemaal blij dat ik er niet achteraan hoef met een kinderwagen + baby Wij hebben trouwens een kid-sit uit Nederland laten komen en dat vind ik echt een ideaal ding! Succes daar! p.s. nee, godzijdank geen depri buien meer!
Draagzak is idd een idee. Vond hem zelf niet zo prettig bij de eerste maar misschien Nu een uitkomst. Voor de kidsit hebben we ook gekeken, maar begreep dat hij op onvlak terrein en hellingen niet fijn is. Hoe is dat bij jullie?
Veel hangt af van het soort draagdoek, eigenlijk zou je er een paar moeten proberen. Ik heb een rekbare, een babybjorn en een ergo baby (met heart2heart inlay voor de eerste maanden). De babybjorn vind ik niet fijn maar die andere twee gebruik ik evenveel. In de rekbare zitten ze echt zoals in de baarmoeder en kun je ook voeden. In de ergo is het fijn lange stukken lopen omdat ie heel goed zit op je rug kwa ondersteuning. Die ergo gebruik ik soms zelfs nog voor Indie! Met de kid-sit eigenlijk alleen nog maar in de stad en winkelcentrum gelopen maar kan me voorstellen dat ie inderdaad niet zo fijn is voor off road. Je kindje moet zich trouwens wel goed kunnen vasthouden, snappen dat ie zich goed moet vasthouden zeg maar. Laat maar weten als je nog vragen hebt!
Ik ga morgen de draagzak weer proberen en anders voor een doek kijken. Nadeel is dat ik hem hier niet kan krijgen, dus via internet zal moeten bestellen zonder eersst te proberen...
Heb je geen vriendin in Nederland die je er een kan lenen? Ik zou je de mijne zo sturen maar gebruik m nu zelf...
Ik heb T.ijn ook in de draagdoek, bevalt goed. Wil geen duowagen, die stijle straten op en neer zijn met gewone wagen al zwaar genoeg...en vind het ook wel veel geld zo'n wagen. Hij zit nu heerlijk geborgen op mijn borst en heb mijn handen vrij...
Fijne feestdagen allemaal! Word het waar jullie zitten ook allemaal gevierd of op sommige plekken uit geloofsoverweging niet?
Fijne feestdagen! Hier geen kerst (op Bethlehem en Nazareth na) maar wij hebben wel een boom en pakjes voor de kinderen. Ik mis Nederland wel hoor in december...
Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Wij zijn een paar dagen in Oman geweest en hebben de jaarwisseling in Abu Dhabi gevierd met vrienden. Was erg leuk .
Beter laat dan nooit nog even de beste wensen! Hier gaat het goed. Erg druk en de nachten zijn nog kort, dus wel een beetje moe. Zoals jullie wellicht in het nieuws hebben gezien, hebben we extreem veel sneeuw in de alpen! Dat heeft wel voor wat probleempjes gezorgd. Loop maar eens met een kindwrwagen door 20 cm sneeuw met ook nog wen baby op je buik........maar goed, het is niet anders en we redden ons redelijk Met zijn tweetjes...... bij jullie ook alles goed? Hoest met de kleintjes??
Fijn dat alles goed gaat Mammi. Veel sneeuw, kan me er op dit moment echt niets bij voorstellen... AMS, hoe gaat het met jouw kleintjes? En met de rest? Hier vooral erg druk. Huur is per half april opgezegd, dus het einde is in zicht, we hebben alleen nog geen flauw idee wat de volgende bestemming gaat zijn! Als het zo blijft gaan als tot nu toe, weten we dat pas als alle verhuisdozen al zijn ingepakt .
Wow, sneeuw! Heerlijk! Wil ik ook wel Hier gaat alles goed alleen is deze eerste maand van het jaar gevuld met ziek (zowel de kinderen als wij) zijn en dingen die mis en kapot gaan Begin februari gaan we voor 2,5 week naar Nederland dus ik hoop dat alles weer ok is tegen die tijd. Wat een raar idee Emme dat je gaat pakken maar geen idee hebt waar de dozen heenvoeren Raz is een heerlijk mannetje, zo rustig en tevreden! We dachten dat Indie makkelijk was maar dat was niets vergeleken bij hem!