Mammi, heerlijk sneeuw, lijkt me zo leukom in te spelen, maar snap dat het voor de dagelijkse dingen lastig is. Emme, spannend dat jullie weer gaan verhuizen, lijkt me idd erg raar niet te weten waar je naar toe gaat. Noralie, fijn dat Raz zo makkelijk is. Hier ook gelukkig een mkkelijk mannetje. Helaaas Nu beide ziek ..
Noralie, wat een leuke foto van Raz in baby van de maand! Heb op hem gestemd hoor.. Zo te zien een heel vrolijk mannetje..
Ahhh, dank je! Ik mag er geen "reclame" voor maken namelijk... Hoe is het? Wij maken ons gereed voor -13 (!!!) in Holland volgende week, brrrr We hebben een rotmaand achter de rug met alleen maar zieken en andere ellende dus we zijn zo toe aan vakantie!
Heerlijk even naar NL, ben jaloers! Hopelijk gaat nu alles weer beter... Hier ook alle mannen ziek geweest. Het is hier ook koud, niet zo fijn zonder cv ...Maar behalve dat gaat gelukkig alles prima.. Veel plezier in NL, kan Indie lekker in de sneeuw spelen..
leuke foto weer noralie! even stemmen dames... hoe is het verder met iedereen? emme al een bestemming bekend?
@moi78: Welkom! @allemaal: Nederland was echt zo ontzettend leuk! Vond het vreselijk moeilijk om weer terug te gaan... Hoe is het met iedereen?
@noralie dank je wel!!! ik ga overmorgen naar nederland, na 9 maanden niet te zijn geweest!!! ben benieuwd, hihi!
@moi78: leuk! je gaat vast genieten! Ik probeer twee keer per jaar te gaan maar was nu 1 jaar niet geweest vanwege mijn zwangerschap. Ik vond het vooral zo moeilijk om te gaan omdat ik mijn dochter nu voor het eerst echt heb zien spelen met de kinderen van mijn vrienden. Dat wil ik vaker Goeie reis en veel plezier!
gek, had gepost maar hij staat er niet tussen... gezellig moi78 dat je mee komt kletsen. Hoe kom je in oostenrijk terecht? Noralie dat is idd vervelend he, vond ik van de zomer ook moeilijk, dat lijkt toch een extra band te geven he?
hoi! ik heb mijn droom waargemaakt.. ik wilde altijd al naar oostenrijk, en ben 4 jaar geleden met mijn vriend en ouders verhuisd om een hotel te openen...
Lijkt me idd heel erg leuk. Denk er wel eens over een B&B oid de openen, maar geen concrete plannen hoor. Wie weet ooit in de toekomst. Hier nu druk met scholen bekijken, moeten er in september al aan geloven (inschrijving is deze maand). Is dat bij jullie ook al zo vroeg dames of als in NL met 4 jaar?
Hier met vijf jaar! Hallo dan! Hier weer eens een teken van leven. Lang geleden....druk gehad met de kindjes. Wennen aan twee natuurlijk en een ritme zien te vinden. Dat lijkt er nu aardig te komen. Gelukkig maar, over drie weken ben ik weer aan het werk! Heb wel zin om te werken, maar niet om de kleine man naar de créche te brengen. Gelukkig kan ik nog paar keer per dag heen om live te voeden. Hoe gaat het met iedereen? Nog nieuwtjes? Moi78, welkom! Waar zit je in Oostenrijk? Zijn we 'buren' Jij was eerst bij de novembermama's toch? Gefeliciteerd met Lukas! AMS, hoe is het met jouw ukkie? Hoeveelste november is hij ook alweer geboren?
hoi!! ik woon in karinthie, en jij???????? ja klopt, ik was eerst een november 2011 mamma... alleen kreeg een miskraam maar heb een wondertje in januari gekregen nu