Mama´s in het buitenland

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Hoi allemaal,

Hier is het ook eindelijk aangenaam, wat mij betreft mag het dit weer het hele jaar zijn! Overdag heerlijk warm en 's avonds fris. Eindelijk geen airco meer aan!

Drukke maanden achter de rug;
    Oktoberfest met de verjaardagen van de kinderen. 1 feest gegeven voor vrienden en familie, was heel erg gezellig! BBQ aan en van 11 tot laat mensen over de vloer.

Anderhalve maand in Nederland daarvoor was zoooo fijn. Ik vond het erg moeilijk om weer weg te gaan. Maar ik ben zo gelukkig dat ik twee keer een thuis heb, zo geen van beide willen missen.

Hoe is het bij iedereen?

2. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Een berichtje uit NL. Al twee maanden terug! En het is erg wennen hoor!! Alles is weer nieuw. Je moet een weg vinden binnen je nieuwe leefomgeving, maar ook binnen je vriendenkring en familie....best heftig. Ook leuk natuurlijk!

X

3. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Dat lijkt me inderdaad pittig, ook al is het je thuisland, je begint toch weer opnieuw. Succes!

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier even snel een teken van leven. Heb wel alles bijgelezen, maar nauwelijks rijd om te reageren. druk met van alles oa verjaardagen van de jongens. Ook volop met sinterklaas met de oudste, zo leuk nu! Ik kom snel uitgebeider reageren.

5. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Indie is bang voor sinterklaas, zelfs de wetenschap dat ze cadeautjes krijgt maakt geen verschil ;)

Daarnaast heeft de sint momenteel niet echt onze eerste prioriteit, het is hier oorlog! Ik hoop elke ochtend op goed bericht; op een staakt t vuren maar het schiet niet op.

Wij hebben het "geluk" dat we op 41km afstand van Gaza zitten. De korteafstandsraketten halen max 40 km en de langeafstandsraketten gaan ruim over ons hoofd heen. Maar ik hoor de hele dag de luchtalarmen van nabije steden en daarna keihard BOEM.

Als er niet snel een staakt t vuren komt gaan we naar Nederland.

Bah! :(

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    jeetje noralie, wist niet dat jullie er zo dichtbij zitten. lijkt me vreselijk. fijn dat jullir iig naar NL kunnen. hoe zit dat met je schoonfamilie

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    hoe is het bij jullie Noralie?

8. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Ohhh, wat stom! Ik was er heilig van overtuigd dat ik jullie wel had laten weten dat het weer normaal is hier, voor zover het is Israel ooit normaal is ;)

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    fijn! Hopelijk blijft het rustig... Hoeveel hebben de kinderen er eigenlijk van mee gekregen?

10. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Weinig gelukkig. Raz niets, die is te klein. Indie heb ik wel uitgelegd dat ze ergens ruzie maken en dat we daarom boem horen. Haar reactie: ruzie is stom, ze moeten praten en dan weer lachen en samen spelen. Maar hoe ouder ze worden hoe meer ze snappen en dat vind ik soms wel beangstigend... Een kind hoort niet op te groeien met het idee dat oorlog normaal is :(

11. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    lijkt me heel moeilijk noralie. fijn dat ze er nu gelukkig zo luchtig op reageerd...

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Fijne feestdagen!

13. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    jullie ook fijne feestdagen!

14. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Iedereen een fijne kerst gehad? Wij hebben het gisteren gevierd maar het blijft raar om de enige te zijn in het dorp...

15. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    ja! Heerlijk even in NL, helaas geen sneeuw...

kan me voorstellen Noralie dat het raar is.

16. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hoe is het met iedereen? En nl nog de beste wensen voor 2013!

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Leuke foto moi78, heb op je mannetje gestemd hoor. Hoe is het verder met iedereen?

Deel Deze Pagina