Emme, gefeliciteerd! Leuke naam, zeker in combinatie met Lars. Ben heel benieuwd wat hij van zijn nieuwe broertje vind.. Geniet lekker van elkaar!
Nog een baby, leuk zeg. Emme gefeliciteerd met Jort! Hier gelukkig een stuk beter, ab is aangeslagen, joepie. Gene idee hoe het is gekomen, gewoon opeens erge pijn. Ik hoop dat het helemaal over gaat, want het zou namelijk kunnen dat er resten placenta zijn en dan zou ik een curettage moeten, dus hopelijk was dat niet het geval Het lijkt nu de goede kant op te gaan.
Jeetje kaatje, dat zou idd heel vervelend zijn! Hopelijk is het niet nodig.. Wat een mooi verhaal trouwens over de winter Jasmijn! Daarom ook voor deze naam gekozen?
Hoi dames, hoe is het met iedereen? Iosola, schiet al lekker op voor jou, hou je het nog vol? Emme en Kaatje, weer goed hersteld?
Ha meiden, Sorry voor de afwezigheid. Ik was een weekje in Nederland zonder kind en man (best raar hoor!) en daarvoor en erna was Indie ziek dus druk geweest... Nu alles weer rustig. Kaatje & Emme, gefeliciteerd met jullie kleintjes!!! Gaat het goed met iedereen?
Noralie, fijn wat van jou te lezen! Dacht al dat er misschien wat gebeurd was.. Hoorde op het nieuws dat het behoorlijk rommelig is bij jullie of niet? lekker hoor even naar NL! Heb ook zin om te gaan, lekker shoppen!
wat zag je op het nieuws dan? behalve politiek gedoe is er niets aan de hand, tenminste voor zover je dat van Israel kunt zeggen NL was fijn maar 4 dagen was meer dan genoeg geweest, alleen is wel heel alleen hoor en de regen maakte het nou niet bepaald vrolijk om lekker de stad in te gaan. Maar het is goed dat ik het gedaan heb want het werd een beetje een ding in mijn hoofd; weer eens alleen in Amsterdam zijn. Kan niet ontkennen dat het wel erg leuk was om weer eens lekker spontaan de kroeg in te gaan! Hoe is het bij jou?
Ze hadden het hier op het nieuws over een beginnende oorlog.. Hier alles prima, druk aan het sporten! Verder bezig met de laatste dingetjes voor ons mannetje zijn hollandkamer, leuk om te doen.. Vandaag na 2 weken van 2 regen weer een heerlijk zonnetje en dus even lekker op het strand wezen spelen..
Het is daar altijd wel wat oorlog toch? Toen ik in het Midden Oosten woonde dacht ik eerst dat er een nieuwe golf geweld was uitgebroken toen ik daar de kranten las over Israel. Bleek dat het gewoon 'normaal' was, alleen werd er daar zoveel aandacht aan besteed dat het extreem leek... Lijkt me soms best stressvol daar of niet, Noralie, of valt het wel mee waar jullie wonen? Lijkt me wel apart, ik heb veel in het Midden Oosten gewoond, dan sta je zo aan de andere kant dat Israel mij best onbekend is... Hier alles wel ok, nog steeds last van de onsteking, donderdag naar de gynacoloog om te kijken of het wel over is... Verder gaat het wel goed, Jasmijn is een heerlijke rustige baby, drinkt super en slaapt goed. Ze maakt alleen veel herrie in haar slaap, we noemen haar knorretje! ze heeft vaak maar een nachtvoeding nodig, dus i kdenk dat ze niet lang bij ons gaat slapen. Man heeft er last van, dat geknor. Ik ben nogal doof, dus slaap er wel doorheen. En moe genoeg haha.
Wat heerlijk kaatje, dat Jasmijn zo'n rustige baby is! Wel vervelend dat jij nog steeds last hebt! Maar las op je blog dat jullie goed verzorgt worden
Klopt, oorlog dreigt hier altijd en ik krijg regelmatig vragen vanuit Nederland. Maar ik merk er helemaal niets van! Dat we niet in de buurt van Gaza zitten scheelt een hoop en ik denk dat je er ook aan went. Hoe raar dat ook klinkt. Toen ik hier net woonde schrok ik al van een soldaat in de bus, dacht meteen dat er iets aan de hand was. Maar na een poos worden dingen normaal en schrik je niet eens meer van een luchtalarm; zal wel een test zijn. Ik denk ook dat je je niet kunt permitteren om er steeds mee bezig te zijn, dan kun je beter weg gaan. En Kaatje, zoals Israel voor jou onbekend terrein is, zijn alle omliggende landen dat voor mij. Ik zou er heel graag heen willen maar met een paspoort dat is afgegeven door de Nederlandse ambassade van Tel Aviv kan ik dat beter niet doen Raar idee eigenlijk, dat je op basis van je afkomst en zelfs woonplaats gewoon niet welkom bent ergens. @Kaatje: Grappig van knorretje! Een goede vrienden van mij had ook zo'n herrieschopster als ze sliep en die is inderdaad heel snel naar haar eigen kamertje verhuisd haha @AMS: wij gaan dit weekend naar Eilat. Mijn man is daar voor een klus en heeft een suite in het hotel waar hij bezig is. Sowieso heerlijk om even wat anders te doen maar verheug me vooral op het strand! Indie loopt nu dus dat wordt lekker in de branding spelen. Snap dus helemaal dat je daarvan geniet!
Heerlijk Noralie er even uit! Ben zelf nooit in Eilat geweest, maar prachtige foto's van mijn moeder gezien! Veel plezier! En idd zulke dingen zullen idd wennen. Hier kregen we een aantal jaar geleden ook allemaal ongeruste telefoontjes en berichtjes uit NL ivm dreigingen van ETA om aanslagen in het dorp te plegen, wij wisten van niks en hebben eigenlijk nooit echt iets gemerkt. Gelukkig hebben jullie er geen last van..
Oooooo, zo lang niet geweest!! *schaam* Heel erg gefeliciteerd nog met de geboorte van jullie kindjes, Kaatje en Emme!!! Ik ben zoooo ziek geweest, bah. Eerst 3 weken bijholte ontsteking, daarna keelpijn en hoesten erachteraan en nu is Ilana ziek, waarschijnlijk griep. Ze eet en drinkt goed, is alert, maar al twee dagen zit de koorts tussen de 38,8 en 39,9 met gisteren een uitschieter naar 40,3! Ze zeggen allemaal dat koorts nog niet direct veel kwaad kan in de eerste dagen, maar ze is zelden ziek en had nog nooit boven 39,3 gehad.
Dat is wel hele hoge koorts yenolah, zou als ik jou was toch even naar de dokter gaan.... Jij wel weer helemaal fit?
Ik ben weer bijna fit. Af en toe een verstopte neus en ´s ochtends nog wat slijm ophoesten. Ik werk bij een particuliere huisarts en die kon mij wat info geven en als ze vanavond nog koorts heeft, moet ik haar morgen even meenemen op consult. We hebben een eigen huisarts via de gezondheidszorg, maar dat is een half uur rijden en het is lastig om a la minuut een afspraak te krijgen en in het gezondheidscentrum hier dichtbij is de wachttijd vaak 3 uur. Het gaat nu vandaag wel beter met haar, geen koorts meer, maar vannacht om 12 uur had ze ineens 40,7 Toen maar meteen 2424 gebeld (=noodhulplijn) en adviezen opgevolgd. We zijn wel gerustgesteld. Natuurlijk is die hoge koorts niet goed, maar ze eet en drinkt prima, heeft redelijke plasluiers en is alert. Om 6 uur vanochtend was de temp 37,3 en om 9 uur weer 39,7 zucht. Verder vandaag dus maar afwachten, maar volgens mij is het ergste voorbij, want ze loopt weer vrolijk door het huis te banjeren en haar temp was nu net 37,8.
hey meiden! Kom even snel langs... Laatste weekje zwanger zijn, tenminste hoop ik.. @kaatje, wat fijn dat jasmijn zo rustige baby is! Heerlijk! @noralie, hoe was je weekend? @ams, hoe staat het ervoor met het hollandse kamertje? Wel foto's showen strakjes hoor! @yenolah, wat fijn dat jij iig weer fit bent, hopen dat de temp. van ilana nog een beetje daalt...
Spannend Iosola! Hoop dat jullie niet te lang meer hoeven te wachten.. Zijn kamertje is bijna af, als je even vriendjes word zal ik foto´s in mijn album zetten (zet ze ivm privacy liever niet hier)..