Hai Nou ons topic zit op slot dus ik hoop dat jullie deze nog kunnen vinden,zo niet dan is het hopeloos hahaha. Maar goed de die hard probeert toch nog een poging Hai Nou ik kon een paar daagjes niet op het forum,jammer maar goed we zijn er weer............. Gisteren kinderfeestje gehad is echt super gegaan,even in het midden van de dag had Gino zijn teen zeer gedaan,dus zijn mama gebeld aan de foon gegeven en toen was alles weer goed..........de kids waren zeiknat van de zweet,en wilde allemaal nog niet naar huis na 4 uur wilden ze er nog blijven dus dat is een goed teken denk ik dan hahaha,ik ws zelf wel helemaal op,ieder half uur ging ik kijken en zoeken naar alle kids,het is erg groot dus heb de hele rond gelopen hahaha,maar iedereen is weer veilig thuis en alles is goed Toen hadden we nog een verjaardag en daar zijn we maar even geweest noels was echt helemaal op Vrijdag nog de hele dag zitten bellen met 3 bedrijven,want vrijdag kwam er een man een tv brengen een gebruikte kapotte tv van samsung die niet van mijn was dit was een 42 inc en wij hebben een 50 inch,ik bellen naar dat bedrijf en die hadden niets gedaan:x,dus bellen naar de winkel waar mijn tv vandaan kwam en die wisten ook van niets,maar waar het op neer kwam is dat ze zeiden en echt gwoon zo,mevrouw u moet niet gek doen dit is uw tv ,nou toen heb ik gezegd dat ik foto's heb van mijn tv en die is zeker anders als deze dus dat mijn rechtstand het wel gaat regelen,inmiddels was het 3 uur en was ik 100 keer dooverbonden,nou toen kwamen de excuses en mijn tv is verbietigd en dat hebben ze dus zo willen oplossen,erg gemeen van deze bedrijven,maar goed als het goed is word deze tv nu opgehaald,want die is gewoon van iemand anders,een gezin is nu hun tv kwijt,net als wij dus:x,en dan krijgen wij een waardebon van samsung wat onze tv nog waard is ,nou dat is ook lekker maar rechtsbijstand zei dat dat wel zo is met audio apperatuur er gaat een kwart vanaf. Maar goed beter dat dan niets,en ik krijg ene tegoed bon van 25 euro met ecusues,nou die hoef ik niet zei ik al,ik wil gewoon graag een andere tv en na 8 weken dat het word opgelost:x vna 11.00 tot 15.30 zitten bellen,mensen die ophingen bij mij,ik was opden duur zo boos,ik ga dan alleen maar lachen als ik boos ben,maar goed die man van samsung heeft me wel goed geholpen,dus gelukkig was er wel iemand met zijn hart op de goede plaats. ----------------------------------------------------------------
ja hoor ik heb hem gevonden hahaha jeetje wat een verhaal zeg met jullie tv , ben benieuwd hoe het gaat aflopen pfff . hier alles goed met kleintje rayntje haha meneer leert elke dag nieuwe woordjes der bij , erg leuk Ook zijn we sinds een week bezig met zindelijkheid training , nouja spelen de wijs wel natuurlijk. Hij word al 2 a 3 weken droog wakker na zijn middag slaapje , dus dacht dat is wel een mooi begin ik kom hier trouwens nog maar erg weining , 1 x per week ofzo denk ik ....zit veel meer op een ander forum
Fijn, die tv patries! Hopelijk is alles goed gekomen.. romaira; zindelijkheids training, wauw! Daar wachten we nog maar even mee. Hier alles prima, Julian leert eindelijk dat hij 's nachts moet slapen.Dat is echt fijn! Hij (en wij dus ook) hebben het heel zwaar gehad, maar nu wordt hij nog 1 x wakker of slaapt door. pfff... vandaar dat we nu ook verder durven met de uitbreiding van het gezin!!! Wat vind ik het weer spannend zeg. Als ik julian vraag wat er in mama's buik zit zegt hij heel schattig beebie..
Hai meide Ik had geen internet en kon dus ook niet komen,moest echt afkicken :x Maar goed hier gaat het verders goed,de tv er is eindelijk die brief die was weer naar het verkeerde adres gegaan,wat ze zelf hadden gegeven en heb hem dus dinsdag gefaxt bij het postkantoor want toen ging mijn internet stuk mijn modum was niet goed meer en ja hoor zul je altijd zien,maar goed dus nog steeds niets gehoord op de brief en Mart gaat vandaag bellen,als ze niets regelen dan gaat vandaag de rechtsbijstand er op want volgende week is het 9 weken dat hij weg is en nu zijn we er echt klaar mee. Nou dus de modum was stuk en gisteren als klap op de vuurpijl ging de droger stuk,als mama met 2 kindjes kan je gewoon niet zonder en dus hebben we meteen een nieuwe besteld en die komt morgen Maar goed nu hoop ik wel dat het klaar is hier want onze spaarcentjes zijn nu aardig op aan het raken en we moeten voor Mart een spaarpot opbouwen voor de winter,vorig jaar heeft hij 9 weken thuis gezeten en er komt dan ook niets binnen als zzper Mijn moeder der uitslag was ook binnen ze heeft een scheurtje in der maagwand en een gescheurd middenrif,niets aan te doen,mee moeten leren leven hoor je dan. ------------------------------------------------------------ Birthe...........Meid wat leuk dat jij langs komt,dat is echt lange geleden,hoe gaat het met jullie? Fijn dat je manneke eindelijk s'nachts doorslaapt,maar begrijp ik het nu goed,ben je weer zwanger ----------------------------------------------------------- Romaira........Ja we waren er afgegooid Wauw wat goed zeg dat hij al aan het proberen is met het potje,echt super snel hoor WHATTTTTTTTT een ander forum hahahah,ook met meiden met kids van dezelfde leeftijd dan,of iets heel anders?
Hallo meiden, Nou, het heeft even geduurd maar hier dan even het babynieuws van mijn kant. Op 5 oktober 2010 is onze zoon geboren, 2960 gr en zo'n 48 cm. Hij doet het super en wij allemaal genieten enorm van onze kleinste boef. Het is echt een heerlijk ventje. @Patrieske: Jee, geen internet... Das echt afkicken idd. Nee hoor, zou hier ook een ramp zijn. Maar je kan weer online gelukkig. Wat een gedoe zeg met je modem en droger... Komt ook allemaal tegelijk dan he?! En beterschap met je moeder... Mee leren leven? Daar ben je dan mooi klaar mee zeg... @Birthe: Jullie zijn ook aan de tweede begonnen zie ik! Gefeliciteerd meid! @Romaira: Hier ook een die al zindelijk begint te worden. Sinds haar grote zus zindelijk is geworden in juli doet zij ook bijna alles netjes op de wc. Het begon met poepen en dat heeft ze al maanden niet meer in haar luier gedaan. En ook plassen doet ze nu standaard op de wc, alleen als we weg gaan en af en toe 's nachts plast ze nog in haar luier. Ontzettend snel idd. Ik stond er echt van te kijken. Maar het kan wel degelijk dus. Nou, ik ga weer verder... Wie trouwens nieuwsgierig is naar de naam en foto's kan mij even PB-en! Liefs!
Hai Simply me gefelicteerd met de geboorte van je zoontje,en wat leuk op 5 oktober,leuke datum want dan is noel jarig hahaha. Ja pb mij maar ik ben benieuwd,en ook je bevallingsverhaals als je dat wilt. Ja dat zie je dan altijd he,alles komt in 3en zeggen ze,nou hier was het in 7 venen denk ik Ja daar moet je het dan maar mee doen he:x
SimplyMe: Gefeliciteerd met jullie zoon!! Birthe: Gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Patriekse: Fijn dat alles nu weer is opgelost en je weer op het i-net kan!
Zindelijk: Hier van het zomer ging het prima! Tot we verhuisde naar ons nieuwe huisje, potje aangeschaft voor hier en ze wilde niet meer.. Nu gaat ze 's avonds voor het naar bed gaan op de pot, en dat gaat prima! Niet elke keer een plasje maar toch is het wel een goed begin
Hai Nou jaimy blijft hier flink aan de dunne zeg,echt zo zielig......... We gaan daalijk voor jaimy een bedje uitzoeken,tenminste dat mag hij zelf,ik heb al een leuke gezien en ik hoop dat hij hem uitzoekt hahaha. ------------------------------------------------------------ Joyce...........Ja we waren toen op slot gezet en ik heb toen maar een nieuw topic aangemaakt,hopelijk dat we toch een beetje contact kunnen houden. Nou dat is echt een goed begin zeg,jaimy wil nog helemaal niks weten van zijn potje
Ja jammer he,vind ik ook,maar goed om voortaan tegen mijzelf te lullen was ook niet meer zo gezellie Hoe is het met jou meid?
Nee da's ook niet gezellig.. Misschien gewoon deze hap sluiten.. We zouden de hyves gaan gebruiken maar ook daar krijgen we geen mailtje of wat dan ook van, ik vind het zo wel prima! Kom af en toe lansg en dan zie ik v anzelf of er wat is gezegt..
Hey Lieve meiden owwh erg ik beloof elke keer weer mee te schrijven,maar er gebeurd hier nu ook zoveel in onze leven op dit moment,dat ik jullie soms helemaal vergeet sorry
Hai meid Ik weet het,maak jij je helemaal niet druk om ons,dat doen wij wel om jou,en weet dat wij er wel voor je zijn he. Ik had je over je hyves nog een pb gestuurd,maar kreeg geen antwoord dus dacht dan wil je er niet over praten,maar wanneer je dat wel wilt ben ik er,dat is beloofd. Hoe gaat het met je en met de kids?
Hey lieve patrieske Ik heb helemaal geen pb van je gezien sorry!!!! Ik stuur je er vandaag wel even 1 op!!! Ja hier gaat het wel zit in een behoorlijke dip vandaag! Maja we komen er wel met onze drietjes!!!!! Xxxx Hoe is het nu bij jullie???