O en de time timer is hier ook echt een super middel. Als ik die zet krijg ik als die is afgelopen bijna alles voor elkaar. Time timer pocket | Time Timer | KELO spel & ontwikkeling Ik heb hem via marktplaats besteld hoor, vind het zo'n duur ding. Maar moet zeggen het is het eigenlijk wel waard. Het is heel visueel ze kan dus goed zien hoe lang het nog duurd. ik heb er 20 euro voor betaald. Neem hem ook altijd mee.
bedankt voor de tip, ik ga hem onthouden, denk niet dat mijn dochtertje dat al begrijpt maar als ze ouder wordt is dit zeker het proberen waard!
We hebben als tip van onze ambulante hulp gekregen, om eens te proberen om Sam een slaapzak aan te doen. Nu had ik er nog eentje liggen van 110cm en die past nog. Maar dat heeft nu al 2 nachten heel goed gewerkt, ze is maar 1x wakker geworden. Ze zei dat is dan een beetje het idee van inbakenen in misschien geeft dat haar wel rust s'nachts? Ze wil nl ook altijd super strak worden ingstopt. Hoe gaat het bij jullie school enz? Sam en ik zijn niet fit allebei flink verkouden!
op mkd gaat het hier prima, afscheid is nog moeilijk voor haar maar als ik terug kom om haar te halen dan roept ze heel hard "mama"! echt zo schattig! mijn dochter ligt ook in een slaapzak, het enige waar ik nu tegenaan loop is dat 98/110 de grootste maat is en wat moet ik daarna? weet iemand toevallig waar grotere maten te vinden zijn? fijn dat het goed werkt voor sam die slaapzak! nachtrust is zo belangrijk!
grotere maten kan je bestellen bij vele webshops hoor, maar die kosten ook wat....misschien eens kijken of je ze vergoed kan krijgen? Ik ben bezig met luiers vergoeding...duurt enkel zo lang!!
Mijn moeder gaat deze vermaken, die knipt de onderkant open en zet er dan een stuk aan. Want het hoofd en de armen passen nog prima. Die ik heb is 110cm van de prenatal geloof ik(werk zelf bij babydump dus sssttt he) hahaha. Kan natuurlijk wel eens navragen of die nog groter bestaan.
Luiervergoeding was een van de weinig dingen die echt heel snel gingen hier. Had een briefje van de Huisarts dat moest ik gelijk doorsturen naar de leverancier van de luiers die beoordelen dan, ze belde mij gelijk toen ze de aanvraag binnen hadden. Ze vroeg nog het eea en een dag later had ik zo'n 8 pakken pampers in huis. (komt waarschijnlijk wel doordat Sam vcf heeft) Nu hoeft ze alleen nog maar luiers voor snachts en daar heb ik luierbroekjes voor, die zijn trouwens erg handig want je kan ze als broekje aandoen maar ook "normaal"zeg maar over de hele zijkant zit een klittband stripje. Dus dat is wel handig doen hoef je niet alles uit te doen als je een nieuwe aan moet doen. Die zijn van huggies.
Misschien is het anders hier. Wij moeten geen pampers, maar incontinentie luiers. Alyssa is al te groot voor grootste maat luiers.....23 kg en 106 cm sinds deze week. Maakt levering moeilijker denk ik. Heb. brieven enz. Van ka. Ach volgende week weer bellen....
Volgens onze leveracier zou dat geen probleem zijn. Bij aanmelding was dat al aangegeven dat als ze groter word en dan nog niet zindelijk zou zijn. Er dan ook weer een soort tussen maat is. Sam kan nog wel even met maat 6, Sam weegt 17 kilo en is 1.05. Dit is nl dezelfde leverancier ze leveren incontinentie materiaal.
snap het niet...misschien eens direct contact opnemen idd met leveransier...bedankt voor de tip! Ik speel alles via de verzekering...dat moest (omdat ik een aanvraagbrief van de KA had gekregen van een leverancier die onze verzekering niet ondersteund.....)
zo het weekend is bijna weer voorbij, we hadden veel afspraken dit weekend dus ik ben in dit geval blij dat het morgen weer maandag is, erg he? wat slaapzak betreft denk ik dat ik ze ook maar aan de onderkant ga verlengen, ik ben niet handig maar mijn schoonmoeder wel dus die moet ik dan even lief aankijken hoe was jullie weekend?
Hier had ik een briefje van de huisarts gehad. En heb toen zelf naar de verzekering gebeld hoe ik dit moest doen. En die zeiden dus naar welke leverancier ik het kon doorsturen. Misschien moet je dat eens doen. Want het zal toch niet uit maken waar ze vandaan komen?
Ik heb een site gevonden waar ze slaapzakken van 140 cm verkopen. Zomer kost geloof ik rond de 25 euro dus dat valt wel mee vind ik. Moet het linkje ff zoeken! Sam is vannacht maar 1x wakker geweest zo heerlijk. Ondanks dat ze haar longen uit haar lijfje hoest. Vrees dat we toch echt met de onderhouds antbiotica moeten beginnen. Wil het zo lang mogelijk uitstellen.
die link zou ik zeer waarderen sam!! vervelend van dat hoestje sam, mijn dochter hoest in de wintermaanden altijd heel erg, dan krijgt ze meestal een inhalator (flixotide).
Sam heeft idd ook al jaren een puffer q-var en ventolin zo nodig. Vannacht en overdag ook weer ventolin nodig gehad. Sam heeft heel vaak en snel luchtweg infectie's en longontstekingen. Soms zo erg dat we snel naar de SEH moeten om haar daar te laten vernelvelen. Daar vraagt ze dan zelf om. HIer de link Maat 140 & 160
verschrikkelijk voor sam wel heel knap van haar dat ze het zelf al zo goed kan aangeven als ze verneveld moet worden. bedankt voor de link
Hoe gaat het met de kids? Hier als we rustig aan doen redelijk om het moment. En ze is al 3 nachten maar 1x wakker geweest meestal ff rond 2uur! Dus merk dat ik nu ook wat uitgeruster ben.
fijn om te lezen sam! met mijn dochtertje gaat het redelijk, ze is erg aanhankelijk op het moment, hangt veel aan mijn been, waarschijnlijk omdat ze nog moet wennen op het mkd. het is echt een schatje en omdat ik op het moment toch geen werk heb (helaas) neem ik er ook de tijd voor nu.
trouwens ik had nog een vraagje ter vergelijk, mijn dochter gaat (als iets teveel indruk maakt) een soort van hummen, hoe leg ik dit op uit in schrift? ze doet dan de hele tijd hmm hmm hmm hmm en gaat schudden met haar hoofd. is dit herkenbaar? of hoort dit bij haar leeftijd? soms zie ik ook niet meer wat typisch peutergedrag is en wat afwijkend zou kunnen zijn. wellicht ben ik er ook teveel op aan het letten
Sam doet als het druk is handen op haar oren, en vraagt dan ook om haar koptelefoon. Ze fladdert met haar armen en benen als ze boos of blij is. Denk wel dat het met autisme te maken heeft dat hummen.