Mama’s 1-31 juli 2023 ❤️

Discussie in 'De mama's' gestart door Krv, 21 aug 2023.

  1. KarlijnA91

    KarlijnA91 Bekend lid

    8 okt 2021
    849
    1.347
    93
    Wat leuk om van jullie te horen! En heel herkenbaar al die mijlpalen @Saby.
    Hier duurde het na het rollen echt even voordat hij weer grote motorische stappen maakte, maar nu in een maand tijd ineens druk met tijgeren, knieën eronder zetten, optrekken, staan aan de salontafel, etc. Zo bizar hoe snel dat ineens gaat. Hij is ook echt de wereld aan het ontdekken. Moet hem regelmatig uit de vaatwasser vissen als ik die aan het leegmaken ben. Of uit kasten die nog open stonden, haha. Het valt me de laatste weken ook op hoeveel oog hij heeft voor detail. Vooral ronde gaatjes (in duplo, broeksriemen, knoopjes) vindt hij interessant. Altijd even kijken of z'n vinger erin kan, dus heb de stopcontacten maar afgedekt :o:

    @JupitR, die meeemeeemee klaagzang heb ik hier ook :roflmao: Ik ga er niet vanuit dat ze mama bedoelen, want dan zouden ze dat niet gebruiken om te klagen, toch? :p
    @zegenwens, wat schattig dat hij al mama zegt. Wat een vlotte jongen heb je zeg! Is de verhuizing goed verlopen?
     
    zegenwens en JupitR vinden dit leuk.
  2. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.771
    4.763
    113
    Vrouw
    Ik gooi er snel een berichtje in voordat het topic gesloten wordt. Hoe gaat het, dames? Deze maand de eerste verjaardagen! :eek:

    Ik kom echt snel updaten! Heb het zo druk :oops:
     
    Krv vindt dit leuk.
  3. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.481
    4.364
    113
    Vrouw
    Fijn @zegenwens! Hoe is het met jullie?

    Hier gaat het goed! Ontzettend vrolijk en lief ventje. We mochten provoceren met koemelk maar dat ging niet goed dus weer mee gestopt. Over een paar maanden proberen we het nog eens.. Daarnaast ook nog altijd last van reflux maar verder gaat het heel goed. Hij vertikt het om te kruipen en schuift liever rond op z’n billen.

    Ik vind dat het (bijna) jaar echt zo ontzettend snel voorbij is gevlogen, jullie ook?
     
  4. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.284
    6.818
    113
    Vrouw
    Ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen is! Gek idee toch dat we vorig jaar nu (bijna) met verlof waren.

    Met F. gaat het goed. Ze maakt nu af en toe lange dutjes en daarmee zitten we zowaar in een soort ritme van een eerste dutje rond 10u en dan 15.00 nog een. Ze eet graag fruit en avondeten, maar brood blijft wel moeilijk. Bij m'n jongens was dat ook zo. Ze kruipt al een hele poos en trekt zich op en nu is het wachten tot ze echt langs meubels gaat lopen. De box hebben we dit weekend weg gedaan, want die stond meer in de weg dan dat ie gebruikt werd. Met haar verjaardag zijn we op vakantie, dus of we het nog echt vieren voor de familie weet ik niet, maar ik ben alvast dingen aan het inventariseren aan cadeaus ;) Momenteel komen er weer twee tanden door (nummer 7 en 8) en dat geeft wel wat ongemak, maar komen we wel weer doorheen.

    Haar broers zijn nog steeds heel erg dol op haar en maken soms ook ruzie om d'r. Ze kan maar beter een pittig karakter hebben om d'r broers van zich af te slaan ;)

    En we hebben haar wel van de opvang gehaald ivm mazelenbesmettingen hier in de omgeving. Ik had echt geen zin in welk risico dan ook. Beetje drastisch, maar gelukkig met ouderschapsverlof wel op te vangen. Na haar vaccinatie bij 14 maanden gaat ze dan weer naar de opvang.
     
    Krv vindt dit leuk.
  5. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.481
    4.364
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk om haar van de opvang af te halen @JupitR. Better safe than sorry!

    Wow, zoveel tanden al! Hier zijn er 2 deels door haha. Welke cadeautjes heb je op de lijst staan? Ik vind het wel makkelijker voor een zomerkindje moet ik zeggen. Hier staan een watertafel en schommel op het lijstje. Eet ze haar fruit en groente in hele stukken of geprakt/gepureerd? Hier zit hij echt enorm te kokhalzen van stukken en wil het liefst alles glad of heel kleine stukjes. Brood gaat dan wel weer goed in grotere stukken.
     

Deel Deze Pagina