Hallo, Ik kom al wat langer op deze site omdat ik (toen) info zocht over de mirena-spiraal. M'n spiraaltje konden ze namelijk na een jaarlijkse controle niet meer vinden. Uiteindelijk is dat wel weer goed gekomen, maar ik had er geen vertrouwen meer in, dus eruit met dat ding. Mijn man een afspraak gemaakt bij de huisarts want die doet een sterilisatie bij een man gewoon op de praktijk. Jammer genoeg lukte dit niet bij mijn man en hij kreeg dus een doorverwijzing naar een ziekenhuis. Oké dus dan maar zolang condooms gebruiken. Nu sinds een week of 3 zijn we erachter gekomen dat ik zwanger ben. Met een dochter van nu 11 jr en een zoon van 8 jr was eigenlijk ons gezin compleet, maar nu komt er dus weer zo'n kleine spruit. Wij moeten nog erg wennen aan het idee, maar met o.a deze site denk ik dat wij er snel alle vertrouwen in krijgen. Ik heb zelfs al een zwangerschapsbanner gemaakt. O`ja ik ben dyslecties dus let a.u.b niet op fouten. Hopelijk kan ik nu wel in slaap komen nu ik het even van mij af heb kunnen schrijven. Weltrusten en slaap lekker !
gefeliciteerd met je zwangerschap! wij hadden al een zoon van 11 en een dochter van 10/ toen bleek dat er nog een cadeautje op komst was. het went snel weer,en ik voel mij superrijk! geniet ervan meis! groetjes diana
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
Gefeliciteerd met de zwangerschap! Mijn petemanneke (okt 1 jaar) heeft 2 grote zussen van 14 en 16, en dat is zo ontzettend gezellig daar in huis... die kleine friemel wordt aan alle kanten verwent! mijn vriendin krijgt dan ook veel hulp van dr dochters! echt geweldig om te zien... Veel succes en vooral plezier met de zwangerschap! Grtjs Maaike...
Welkom en gefeliciteerd Mn schoonzusje van 19 heeft vorige maand een broertje gekregen. Niets is meer onmogelijk tegenwoordig Geniet maar van jullie wonder!