Mama, alleen van mij!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yara06, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yara06

yara06 Actief lid

10 mrt 2007
    119
    0
    0
    Mama is van mij! en alleen van mij! Wie herkent dit. Sinds een paar weken wil Yara niks anders dan bij mij zijn. Van papa moet ze als ik er ben niets hebben en ze hangt letterlijk aan mijn benen. Ze houd de het liefste de hele dag mijn hand vast en verliest me niet uit het oog. Als papa haar een kusje wil geven schudt ze nee en geeft mij vervolgens wel een kusje etc. etc. Ik vind het zielig voor mijn vriend.

Wie heeft hier ervaring mee, herkent dit?

2. Ooo Mali is precies hetzelfde! Eigenlijk is het altijd zo geweest. Ze is sowieso heel eenkennig ik weet niet of dat bij jou dochtertje ook altijd zo is geweest..?
    Ik weet wel dat het fases zijn waarin het heel erg kan zijn! Het enige wat ik doe is er aan toe geven en niks forceren.. Dit geeft Mali echt een gevoel van bescherming en vertrouwen waardoor ze vanzelf weer een stapje verder gaat!
    Geniet er maar van want als ze straks 16 is zal het niet meer zo erg zijn haha :D ;)

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    zal de leeftijd wel zijn. Hier hetzelfde probleem, alleen mama mag haar na bed brengen, haar een schone luier aandoen, wat drinken maken, eten geven.

Helaas meid, hier geen tips voor je. Zit er zelf middenin.

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ja hier ook.. ik kan niet eens eten koken of ze komt me al achter aan! Vermoeiend is het zeker.. ik heb ook geen tips voor je.. alleen hopen dat het snel weer over is.

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hier is het andersom..
    overdag is het dan wel goed.. en speelt ze wel met me.. enz enz

maar zodra papa thuis komt is het echt een papas kindje.. alleen papa kroelen en dan kijkt me zo nog zo aan ook van nananana.. en geeft ze dr papa nog een kus ook..vraag ik een kusje nee hoor ;)
    hier dus echt een papaskindje maar agh dat verander wel weer ;)

6. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    hie was dat ook zo, maar ik moet ook bekennen dat ik het eigenlijk(acheraf gezien) zelf veregerd heb... stiekem vond ik het wel leuk dat hij zo aan me hing en minder bij anderen. Als hij bv huilde bij papa dan stond ik er meteen bovenop... Nu houd ik afstand: papa kan het ook! Thomas en papa hebben sindsdien dikke pret samen. Weet niet of dat bij jullie oomk zo geldt, maar je kunt eens proberen om ze eens echt samen te laten zijn door zelf boodschappen te doen of zo. Gef ze de ruimte aan elkaar te wennen.

Deel Deze Pagina