haha ja errug leuk die mama appelsapjes. als het goed is komt er binnenkort een tv programma met mama appelsap. weet alleen niet meer welke zender
Zo bizar, bij sommige nummers hoor je nog wel de oorspronkelijk tekst, maar bij andere nummers ben ik ze volledig kwijt! Hoe hard ik ook mn best doe, ik hoor alleen maar de vervormde tekst
Haha Minya weer door de bocht. Is het weer zover?!!! Wacht met smart al die andere gare berichten van je af. (heb er tot nu toe 1 gespot naast deze) Over dat programma is dat niet: Doe maar normaal of zo? Daar hebben ze toch ook zo'n item?
Dat had ik ook echt heel erg ja, heel raar. Ik weet gewoon van sommige ook niet meer wat 't eigenlijk is.
goed he had het een tijdje geleden gekregen als bericht via hyves kon niet meer stoppen met lachen . Vooral die met Bob marley (theezakje haha je hoort het echt)
gisteren met mijn zus gaan winkelen... de hele tijd: "theezakje" hihi het gaat maar niet uit mijn hoofd Eleni een tweeling wat leuk!
Marilyn Manson - The beautiful people. Als hij in het refrein the beautiful people zingt, hoor je de billen van pipo!
HAHA echt geweldig ! en dan vooral het nummer van wes - alane Hiep Hiep hoera, luilak hang je jas op luisterde altijd naar, maar nooit door gehad
Chumbawamba - Thubthumping.. "I get knocked down, but I get up again, jullie hebben nog niet betaald"... Haha!