hoi meiden ik heb een bykay draagdoek helemaal geweldig, maar nu staat er in het boekje ook een verkorte versie om je kindje op je heup mee te nemen moet je dan een kortere doek kopen? want er staat maak een knoop aan het uiteinde van je doek op de lengte die jij wilt maar ik heb zo'n lange doek of doe ik iets verkeerd? die verkorte versie lijkt me wel makkelijk, hoef je maar 1 keer een knoop te leggen om je schouders te doen en hop kind erin wie kan mij dit even uitleggen?
Volgens mij zijn dat instructies voor de slendang (een korte doek): Draagdoek.nl - Accessoires en zo :: Slendangs Is niet enorm duidelijk, ik heb even met je 'mee' gekeken in het boekje, en daarna op de site. Met een lange doek wordt zoiets lastig. Ik denk daarnaast een slendang NIET rekbaar is, en dat heupdragen met een korte doek misschien niet mogelijk is (weet ik niet, lijkt mij niet zo stevig).
ja idd dat bedoel ik stom dat dat dan ook in dit boekje staat ik kon me al niet voorstellen dat dit zou lukken met die lange doek wel balen, moet je alsnog een nieuwe doek kopen van 29 euro
ja idd maar dat krijg ik dus echt niet voor elkaar in mijn eentje, en dan Mitchell erin zien te krijgen...
Pag 6 stap 11 & 12 http://bykay.nl/content/1c56bf7ec.pdf Er komt binnenkort een nieuwe handleiding uit met betere beschrijving.