wat geweldig! gefeliciteerd! Mijn dochter had het in januari ook al rond verteld op de psz ikzelf wist nog van niks, helaas is het wel een miskraam geworden. toen ik weer zwanger was had ze het ook meteen in de gaten terwijl ik nog niks verteld had.
wauw!! wat een super mooi verhaal! ik ben er altijd al van overtuigd geweest dat kinderen meer voelen dan wij! gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gefeliciteerd!! Wat een leuk verhaal. Geloof nooit in dat soort dingen, maar volgens mij kunnen kinderen dat heel goed aanvoelen. Mijn vriendin is zwanger. Haar zoontje bleef maar roepen "ik krijg een zusje" terwijl ze pas een paar wkn zwanger was. En ze zei ook steeds tegen hem dat het net zo goed een jongetje kan zijn. Toen zei hij nog dat hij eigenlijk wel graag een broertje wil maar dat hij toch echt een zusje krijgt. En hij heeft nog gelijk ook! Zo vreemd.
Toevallig zat mijn kleine van 4 vandaag tegen mij aan. Hij vroeg: mama heb jij een baby in je buik??? Het kwam echt vanuit het niets, waren niet of broertjes of zusjes aan het praten??? Hoop dat hij gelijk heeft hahaha, eind van de week maar is testje wagen
gefeliciteerd leuk dat je zwanger bent maar hier ook het zelfde de dochter van mijn buurvrouw kwam in feb voor me staan handje op me buik en zecht jij hebt baby in de buik en dat deed ze een paar keer die week en een paar weken later had ik een positiefe test in de handen
natuurlijk wel superleuk als ze het zeggen en het dan ook zo blijkt te zijn! Vandaag zei een kindje bij ons op het kdv het ook tegen mij: heb jij een baby in de buik?? Ik zei: nee, wel boterhammen, wel drie!! Ik ben ongi, dus lijkt me sterk dat ik zwanger ben.
Jaaa, dat kan zeker!!!! Vorige week was er een meisje (ken haar verder niet) van ik denk ongeveer een jaar of 3 en die vroeg aan mij of ik nog een baby kreeg. (ik was met mijn dochtertje van 16 maand) Dus ik echt zo van: Nee hoor, ik krijg niet nog een baby. De volgende dag drong het ineens tot me door dat de NOD datum die dag was, en herinnerde ik me deze vraag. Heb er dus maar een testje tegenaan gegooid en JA hoor, toch zwanger!!!
haha Super te gek!! Gefeliciteerd!! Vraag eens of het een broertje of zusje word! wie weet zegt ze dat ook!! Mijn dochter zegt steeds broertje en als i kzeg zusje word ze een beetje boos en zegt ze nee broertje!! Volgende week hebben we echo ik ben benieuwd!
@ lad. haha dat heb ik al gevraagd maar daar reageerd ze niet op. dus we zullen gewoon geduld moeten hebben
dit blijkt wel een hele bijz. maand te worden, eers waardevol al spontaan zwanger en nu dit, kinderen die toch het toch lijken aan te voelen.... GFELICITEERD, geniet er van en nou hopen dat ik ook dingen goed kan aanvoelen, want heb al het gevoel, dat het een hele roze maand gaat worden, kan het niet uitleggen, heb dit anders nooit. nu hopen dat het zo is
Jeetje wat leuk om te horen zeg. Nu maar hopen dat mijn dochtertje dan ook gelijk gaat krijgen. Die riep van de week onder het eten ook in eens mama baby? Terwijl we dit helemaal niet hebben besproken met haar. Spannend.
Wat ontzettend byzonder zeg! Ik geloof daar ook echt in! Jammer dat mijn zoontje nog niet kan praten... De kat hangt wel de hele dag om me heen als ze de kans heeft en komt op bed liggen bij mij (doet ze nooit) Ik ben benieuwd! Ik blijf hier nog even hangen, vind het wel leuk om mee te lezen over ddeze verhalen..
Ik bedenk me net dat ik morgen om 10 uur naar het nieuwe KDV van mijn kleine moet! Eens even langs de pratende peuters lopen hahaha