wat bijzonder allemaal zeg. .gaaf ook alle zwangeren hier gefeliciteerd met jullie zwangerschap & hoop voor de rest dat het een mooie maand zal worden met een mooie positieve test liefs
ja maar die duren zo lang.. en die kun je dan weer verkeerd lezen enzo.. dat streepje dat brand je er bijna met je ogen in.. pfff tja drenthe.. misschien toch maar wachten tot de test hahah
Had hier pas gereageerd dat mijn zoontje vanuit het niets aan mij vroeg of ik een baby in mijn buik heb. Nou vanmorgen getest, en voila zie onderschrift Mijn zoontje wist het dus nog eerder als wij... Echt heel bijzonder!!!
Wow wat bijzonder, lees hier al 3 verhalen van dat het kindje het eerder wist dan de mama! Mijn dochter wees gisteren ook naar mij, mama baby zei ze. Zou het dan? Ik moet alleen nog wel even afwachten!
Superrrrrrrrrr.... GEFELICITEERD !!! Dreumesmama nu hoop ik dat jou dochter ook gelijk krijgt ik duim voor je Wat een bijzondere verhalen hier
Wow wat een bijzondere verhalen zeg!! mijn dochter van bijna 4 heeft het ook al een aantal weken over baby's en dat zij een baby in d'r buik heeft. Is er in ieder geval veel over aan het fantaseren. Nou je gelooft het nooit, maar gisteren hadden ook wij een positieve test in onze handen. We kunnen het nog steeds niet helemaal geloven. Voor alle zwangeren ; van harte gefeliciteerd en de anderen heel veel succes. liefs
wou wat gaaf dit !! hier kwam ons nichtje op mijn verjaardag en had een tekening voor mij gemaakt : ze had mij getekent met een hele dikke buik ... (d8 nog ik moet nodig aan de lijn als zn uk me al dik vind haha) zeg ze dat ben jij met jou baby in je buik had een paar dagen er voor een test gedaan en echt NIEMAND (behalve mn mannetje) wist dit !! dus toen moesten we ff een pokerface opzetten 8)
Geweldig wat een mooi verhaal! Van harte gefeliciteerd! Mijn zoontje zei van de week ineens uit het niets: mama, baby in de buik! Mijn man en ik keken elkaar en hem aan We weten nog niets, heb een aantal licht positieve testen gehad maar heb zo´n enorm ongi gevoel dat ik toch denk dat ze door gaan komen... Geniet ervan!!
Nou ik moest meteen aan dit onderwerp denken! Mijn zoontje zegt nu zo'n 2 weken baby, baby, baby. De hele tijd wil hij mijn buik kusjes geven. Ik had er het met mijn man al over na aanleiding van dit topic. Ik dacht bijna dat ik zwanger zou zijn... En 2 dagen geleden een positieve test!!! Bijzonder dat ons mannetje dit blijkbaar al wist.