maar vandaag dus niet binnen gekregen terwijl als je voor 18 besteld morgen binnen nou dus niet erg raar
Aart, ik heb er nu tweemaal betseld en beide keren de volgende dag in huis. anders als je ze morgen niet hebt even bellen of mailen. Ik had pas ook een topic geopend over de matcare testen of ze goed zijn en nu had ik er een vraag neergzet misschien weet jij het antwoord wel: Ik had zo'n extra gevoelige die je in je urine moet steken. Ik telde 15 seconden en zag dus hoe de test volliep en toen zag ik gelijk een dikke tweede streep maar die verdween in die 15 seconden ook weer, hoe kan dat?
Ik heb ze ook de volgende dag gekregen, ik had ovutesten en zwtesten alleen waren de teststripjes bij mij helemaal beschadigd, net alsof het met geweld door de brievenbus was gestopt, heb een heel pakket nieuwe gekregen . Zou best kunnen dat je ze morgen krijgt hoor, anders maandag even bellen.
Vond het wel apart om te zien. Moet zeggen dat de kruidvat testen dus wel gevoeliger zijn. had ik niet verwacht.
oke hihihi voor mij mischien maar beter dat ze niet binnen gekomen zijn hahahahha nu moet ik wachten met testen
haha nou ik heb ook vroeg getest hoor maar de kruidvat testen laten al wel licht posi zien en die matcare test nog niet. ach ik ben denk ik gewoon te ongeduldig haha
ik heb bij sensitest besteld ... had gisteren om 13:00 uur een bericht dat het verzonden was .... maar nog niks binnen ...