Mama blad

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tonneke, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Welk mama blad is nou echt leuk? Heb er al zelf een paar gekocht. Vond het eigenlijk allemaal wel leuk behalve het blad mama for all fabulous moms. Lees je alleen maar over moeders met 1 of meerdere kinderen die super carrières hebben, een nany natuurlijk en niet meer zo vaak uit gaan maar toch wel minstens 2 a 3 x per week. Als ik dat lees denk ik alleen maar ' wat doe ik fout'

Welke vinden jullie het leukst?

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb een abbo op de Ouders van Nu. Echt een superleuk blad, beetje leuke vrouwendingen (en columns enzo), maar ook veel leuke baby/dreumes/peuter tips enzo. Ik vind dat echt het leukste blad!

3. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    de ouders van nu en kinderen zijn mijn 2 favorieten. Die andere zijn inderdaad meer gericht op mama's met spetterende carrieres, ideale kinderen met chanel aan enz.
    Maar ouders van nu en kinderen is meer gebaseerd op 'echte'mama's.

4. doenja

doenja Actief lid

3 feb 2009
    115
    0
    0
    Ouders van nu is inderdaad leuk, ook viva mama koop ik regelmatig.en jij en je kinderen krijg ik van een vriendin, ook wel leuk.

5. haal hier altijd ouders van nu vind ik wel een leuk blad

6. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

VInd het ook belangrijk als het over 'echte mama's' gaat. Ik het blad mama stond een artikel met touriya Haoud. Ze vertelde daarin dat veel vrouwen zich als depressie slonzen kleden en mannen daarom vreemd gaan omdat ze geen aandacht meer krijgen. Toen ik dat las zat ik in me jongen broek, haar niet gedaan en geen make-up op. Zou het doodvermoeiend vinden als ik er elke dag als een model uit moet zien.

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik was het wel met haar eens ;) Maar ik vind dat blad (mama) ook niet zo verder, veel te veel mode foto's etc. Ik lees liever.

Ouders van Nu ben ik lid van en dat vind ik wel leuk. Alleen vind ik de opvulartikelen vaak niet zo (verhalen van de redacteurs zelf over het 1 of ander). Kinderen vind ik ook leuk, maar ik vind daar ook het 1 en ander aan opvulling inzitten die me niet zo trekken.

Viva mama is trouwens ook wel leuk (ik heb daar eens een abonnement op cadeau gekregen). Maar ik had laatst een Vriendin mama en dat was echt vreselijk.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vind ouders van nu en kinderen leuk.
    Kek mama en mama vind ik echt afschuwelijk.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb een abonnement gehad op Ouders van Nu en Kinderen, gewoon omdat daar toevallig een cadeau bij zat, wat in de winkel nog duurder was dan het abonnement zelf en ik goed kan gebruiken. Ga het binnenkort weer stop zetten, want ik vind het allemaal 1 pot nat. De laatste keer heeft het blad zelfs 3 weken ongeopend hier op de poststapel gelegen (Kinderen), dus om er nog een jaar lid van te zijn, hoeft van mij niet.

10. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Ik vind de Mama, (jij&je) Kinderen en de Viva Mama leuk.

Ouders van Nu vind ik persoonlijk heel tuttig, en de Vriendin Mama is echt verschrikkelijk. Alleen maar jankverhalen.

11. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    ik ben lid van de mama en vind het een leuk blad. Sommige verhalen (zzoals die van touriya Haoud) moet je idd wel met een korreltje zout nemen hihi

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ouders van nu vind ik laatste tijd meer en meer over zwangerschap gaan (richting het blad wij) dan over dreumessen en peuters, blad kinderen vind ik wel leuk, maar meer voor ouders met wat oudere kinderen.
    ik heb mijn ouders een abonnement gegeven op Ook, en dat vind ik wel leuk om te lezen, gaat niet zo over zwanger zijn, maar meer over kinderen zelf.

er is niet echt een leuk blad voor ouders met dreumessen en peuters vind ik

13. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Mama (for glamorous moms) vind ik juist wel errug leuk, niet zo truttig.

KEK Mama vind ik vreselijk.

Viva Mama ook best aardig.

Ouders van Nu, staan soms best interessante dingen in, maar ook wel erg veel reclame.

14. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb de Ouders van Nu en Kinderen. Vooral Kinderen vind ik een erg leuk blad.

@denemarkw: Ik ben het eens met jouw opmerking over Ouders van Nu qua artikelen over zwangerschap. Vind het de laatste uitgaven steeds meer.

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik lees graag de ouders van nu en de kinderen. En soms grote groeien. Ivb een grotere zoon al.

Andere blade heb ik niet eens geprobeerd. Ben er niet lid van koop graag bladen als het mij uitkomt en een abonnement is vaak weer z.n verplichting.

16. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik lees al die bladen gewoon tussendoor. Ik ben lid van een blad, waarvan ik de titel niet eens weet. Wij jonge ouders ofzo. Wel leuk, maar na een jaar ben ik wel klaar met bevallingen en zwangerschappen.

Mama, Kek mama en al die andere bladen, die lees ik her en der en altijd binnen no-time uit. Dat is het irritante. Wat ik leuk vind aan het blad mama is dat het ook mag gaan over "nu even niet". In de andere bladen lees je steeds hoe geweldig het is om elke dag de kots uit je haren te vegen en hoe fijn het is om daarnaast toch nog glamour rond te lopen. In de mama is de mode praktischer, betaalbaarder.

17. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik vind de MAMA juist wel het leukste. Tenminste niet zo tuttig en belerend. Daarnaast vind ik het juist leuk dat zij aandacht besteden aan het leven naast moeder zijn. En het gaat ook niet alleen maar over moeders en kinderen. Ik kan mezelf er wel in herkennen juist. Heb er dan ook een abo op.

18. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Vind viva mama wel leuk. Ouders van nu vind ik ontzettend tuttig en ook wel wat betuttelend.

19. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik vind weer juist dat ouders van nu en kinderen het leukst.
    Op kinderen heb ik een abo, maar dat was meer omdat we een babayfoon gratis kregen!

Deel Deze Pagina