Gezocht: STEVIG flapjesboek!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMarije, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

hoi mama's!

Mijn zoontje is helemaal wild van flapjesboeken. Hij gaat er helemaal van flapperen met zijn armen en roept heel hard: "huuuuu" als ie ze alleen nog maar ziet. Het probleem is alleen dat de flapjes vaak niet opgewassen zijn tegen zijn enthousiasme ;). Eén flinke ruk en het flapje kan in de oud-papierbak...
    Ik vind dat wel een beetje zonde, maar wil hem ook de boekjes niet onthouden, hij vindt ze zo leuk!!
    Weet er iemand of er stevige flapjesboeken te koop zijn, van plastic of stevig karton dat je niet in één keer stuk trekt? Ik heb nu het boekje 'dribbel's auto' en 'het woordenboek van muis', maar die zijn vrij kwetsbaar!

Wie helpt mij?
    Liefs!!

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

dribbel is hier uit zijn auto gescheurd, ze mag ze dan ook alleen lezen bij ons op schoot, en met een beetje plakband en lijm zit het wel weer inelkaar.

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
  4. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Thanx! Ik ga op zoek naar het stoffen dikkie dik boek!

@ denemarkw: Lucas leest de boekjes ook alleen op schoot, heeft ze dus ook op schoot gesloopt ;) mijn baby is dus sneller dan ik, hahaha. En plakband heb ik ook al geprobeerd, maar de keer daarna trok ie het gewoon in stukken en was het echt niet meer te fixen, helaas :).
    Ik zal dus moeten accepteren dat het boek niet heel zal blijven...
    tja...

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Hier gaan zelfs de dikke karton boekjes er gewoon aan. Maar misschien redden die het bij jou wel. Volgens mij gewoon bij de Action en de betere boekenwinkel (ik heb er eentje van Nijntje, die mag ze niet meer van papa... en eentje met allemaal bouwwagens...)

6. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ik heb laatst eentje bij de Intertoys gekocht. Ons ventje is gek op paarden (roept de hele dag naar alles paaajjjd?) maar wordt helemaal gek als hij echt een paard ziet. En dat is een flapjesboek, maar gisteren zag ik ook dat hij het losse paard eruit getrokken had. Zonde... Maar nu hangt-ie onder de commodeplank, heeft-ie een beetje afleiding :D

Deel Deze Pagina