Ik heb een contract op de kdv van 4 jaar

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Orchidee26, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Wanneer ik ontslag krijgt kan ik dan meteen de kdv anuleren, want ze zeggen dat je 2 maanden vantevoren moet doorgeven.

Maar als je spontaan ontslag krijgt moet ik dan die 2 maanden zelf betalen, want bij de belastingdienst kun je de kdv toeslag meteen laten stoppen...

Groetjes,

Orchidee

2. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Dan kun je de toeslag ook die 2 maanden laten doorlopen. Dus opzeggen en de 2 maanden nog betalen, maar je krijgt wel nog toeslag. Of niet opzeggen en hopen dat je binnen een paar maanden een nieuwe baan vindt!

3. tulip

tulip Niet meer actief

de toeslag stopt per de maand dat de kinderopvang stopt, dus die krijg je die 2 maanden ook.

4. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Maar die 2 maanden wanneer ik werkloos ben en ik krijg toch die 2 maanden kdv toeslag moet ik het later terug betalen aan de belastingdienst?

5. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    nee,
    mits je je baan kwijt bent per eind dec en in 2012 geen baan vind voor juli.
    Je hebt geloof ik nu een half jaar om een nieuwe baan te vinden daarna vervalt je recht op kinderopvangtoeslag

zoiets dergelijks is het....

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    is dat al bekend dan? Je mag toch mag 140% van je gewerkte uren declaren in 2012? Of is er al meer nieuws?
    Maar je mocht geloof ik sowieso de eerste 3 maanden van werkloosheid je kot door laten lopen.

Deel Deze Pagina