blowen/drinken hoe denk jij erover?

Discussie in 'De lounge' gestart door sorien, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    zijn er nou meiden die ondanks dat ze kinderen hebben soms nog blowen of drinken?
    Dit vraag ik mezelf weleens af :)
    ik zelf zou er niet echt een probleem van inzien mits je kind(eren) er niks van mee krijgen.
    graag jullie mening..

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou ik doe t dan niet...
    Ja soms paar roseetjes
    Maar zou t niet erg vinden mits het niet bij se kinderen in de buurt gedaan word en je niet 5 minuten erna gelijk weer zelf voor je kind moet zorgen

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik vind dat je dit al achter je moet laten(vooral het blowen) voordat je aan kinderen begint.
    Af en toe een wijntje is een ander verhaal:)

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Als ik niet zwanger ben drink ik ook graag iets. Blowen vind ik not done. Het is drugs soft of wat dan ook het is en blijft een drug.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gewoon met mate lijkt mij er niets mis mee. blowen doe ik niet, maar ik pak rustig s avonds een wijntje. nooit meer dan 2. bezopen ben ik dan ook nooit

6. Ja! Ongeveer 1 keer per anderhalve maand gaat Damiën naar oma toe, en dan gaan wij een avond naar een club toe om helemaal los te gaan.. Dan gaan er een stuk of 8/9 drankjes doorheen, en dan ben ik wel redelijk dronken ja ;)

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

alcohol is net zo goed drugs;)

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik drink alleen met nieuw jaar een glaasje altijd.
    Of in de winter heb ik wel is een klein flesje drop shot in me zak, lekker om op te warmen.
    Verder geen blowen voor mij, ik vind het wel heel lekker ruiken. :D
    Ik rook ook verder nooit.

9. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ik drink niet en blow niet. Nooit gedaan en zal het ook nooit doen! Ik hou er ook niet van en wil ook niet dat mijn kind hiermee geconfronteerd wordt binnen mijn huis. Ja op een verjaardag wordt er wel gedronken maar niet tot strontlazerus.

Ik vind blowen bij kinderen not done, ook niet als ze slapen net zogoed als alcohol drinken. Wat als er iets gebeurt ? Je bent gewoon niet 100% helder en ik zou me doodschamen als ik bijv. bij de dokterpost moet verschijnen stoned/aangeschoten of alleen de geur al om me heen!

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Zelf drink ik heeeeel zelden en blow ik niet.

Ik vind drinken bij/met kinderen net zo slecht, zo niet slechter dan blowen!

Ik snap best dat er mensen zijn die in het weekend, als de kinderen er niet zijn, lekker wat drinken of een blowtje roken. Ik doe het alleen niet omdat ik er allemaal biet tegen kan en niet lekker vind.

Blowen (niet medicinaal) en drinken waar je kinderen bij zijn en jij bent de verantwoordelijke, nee dat kan in mijn ogen niet.

Maar drinken dus absoluut net zo min als blowen!

11. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Inderdaad, Alcohol schijnt zelfs tot een harddrug te behoren en wiet daarintegen tot een softdrug.

Zelf drink en blow ik niet, gewoon omdat ik het niet lekker vind en er geen behoefte aan heb. Maar ik vind het zo apart, dat er zoveel mensen een aversie hebben tegen blowen, maar zelf wel elke avond een wijtje oid drinken. :p

12. Onje

Onje Niet meer actief

Wij drinken gerust een drankje 's avonds als Lemmy op bed ligt.
    Met mooi weer een stukje lopen en een lekker rose'tje op het terras heerlijk hoor. Of 's middags op ons balkon.
    Gewoon lekker genieten.

Blowen doe ik niet en mijn vriend heeel zelden denk 1x in het half jaar ofzo en dan doet hij 2 a 3 dagen met een joint. Hij neemt 2 haaltjes voor het slapen gaan vind ie lekker.

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dit vind ik ook raar!

Anyway, ik drink best wel eens een wijntje, en af en toe ga ik uit en zoontje uit logeren en dan drink ik wel meer dan een (of een paar) wijntjes :p
    Blowen doe ik niet meer, zou ik ook absoluut niet doen als zoontje thuis is maar als hij uit logeren is zie ik het probleem niet.

14. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Mee eens....al eens van meeroken gehoort ? Wat nou als je kleintje ziek word enbij mama beneden op schoot wil hangen....

Ik vind t ook een principekwestie....je hebt een voorbeeldfunctie als ouder....

Tis persoonlijk. Maar ik zou t nooit doen, al vind ik n wijntje bij t eten moet kunnen.

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Drank valt ook onder drugs.. Hard drugs..

Ik doe trouwens geen van beiden.

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Grappig dat sommigen blowen not done vinden omdat het een softdrug is.

Alcohol is een harddrug.

Zo wordt het niet genoemd, maar kijk maar naar de criteria waar een soft- of harddrug aan moet voldoen.

Ik drink niet meer sinds ik kinderen heb. Vind het niet relaxt. En blowen deed ik al niet maar zou ik minder moeite mee hebben. Het stinkt wel dus zou het sowieso niet doen waar de kids bij zijn.

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach ja, maatschappelijk is alcohol volledig geaccepteerd en blowen wordt als 'drugs' gezien.

Ik drink af en toe een wijntje en blow niet. Maar heb met beide geen problemen, mits er het niet gebeurt bij de kinderen en er altijd 1 iemand nuchter is.

18. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik denk wel dat er een groot verschil is tussen een glaasje en dronken worden maargoed.
    Ik word namelijk NOOIT dronken, vind daar niks aan en ook niet passen bij mijn rol als moeder.

19. Triskele

Triskele Niet meer actief

Blowen vind ik meer iets voor vervelende pubers die weten niet beter, wij houden ook niet echt van regelmatig alcohol nuttigen, mijn man drinkt soms een wijntje en ik misschien 2 jillz in een jaar en dan niet waar de kids last van hebben...wij hebben teveel nare ervaringen ermee en willen graag ons best doen om gezonder te leven...

20. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg

Zo denken wij er ook over. 1 a 2 x per jaar gaat S een weekendje bij oma logeren en dan gaan papa en mama naar een festival, om even lekker los te gaan. blowen doen we dan wel,drinken niet.

Maar nooit als S gewoon thuis is.

Deel Deze Pagina