ik ben samantha en ben hier gekomen leekt me wel leuk ik heb een vriend en woon ik bij samen en we hebben er voor gekozen dat het leuk zou zijn als er een kindje bij mag komen ik ben benieuwd moet vandaag ongi worden maar nog niet gebeurt hoop dat dat ook niet gaat gebeuren ook ben heel erg zenuwachtig groetjes samantha
hoi samantha het wachten duurt niet lang meer, succes en laat het weten wat de uitslag is groetjes faith
heey faith and hope dat zou ik zeker doen er is nog geen druppel ongi te bekenen dus hoop dat dat zo blijft had vandaag ongi moeten worden maar ik zie het wel hoop dat het weg blijft me ongi als het vandaag wegblijft dan is de kans weer iets groter dat ik zwanger ben zal het jullie laten weten groetjes samantha
heeey faith and hope ik heb nog geen test gedaan wacht nog ff mijn gevoel zegt wel dat ik zwanger ben want heb al best veel rare dingen mee gemaakt wat ik nooit heb gehad ik heb alleen geen honger ik koms sochtends kokent uit me bed en de hele dag bijna heet en had hoofdpijn en mijn humeur kan ineens omslaan van blij naar treuriger heel raar maarja zelf heb ik geen last van gevoelige borsten had wel sinds gister avond last van mijn tepels me vriend mogt ze niet aanraken want was best gevoelig maarja zal er wel bij horen ik ga denk ik naar de dokter om ene test te doen me vriend heeft vanmorgen we gevraagt of ik al ongi was geworden meestal was ik dat dan al geweest ben zo trots he maar laat julie van mijn horen groetjes samantha
heey ik ben ook niewschierig daantje had voor me gependelt en de pendel zij dat ik april 2007 van een jongetje zwanger was vond leuk om te horen ookal vanwege ik overtijd ben,, is het al vaker bij mensne hier op het forum uitgekomen door het pendelen of niet groetjes samantha
heey allemaal ik heb ineens was net naar de wc geweest en heb heel veel vaginale slijm klinkt meschien beetje vies maarja dat heb ik meestal ook nooit zo laat en het is een heel zacht gevoel van binnen sory vor dit onsmakelijk gesprek maar ben zo nieuwschierig maar wil een test doen als me vriend erbij is is ook leuker voor hem daarom moek noig ff wachten groetjes samantha
hjeeey faith and hope ik ben nog nooit overtijd geweest me borsten beginnen meer pijn te doen groetjes samantha
Hoi Samantha, Allereerst van harte welkom. Klinkt spannend allemaal. Ik hoop dat het allemaal verloopt zoals jij dat wenst. Groetjes!
hallo irena gefeliciteerd met je zwangerschap! fijn dat het goed gaat Ik kom net van een verjaardag af waar er twee zwanger zijn. alleen maar babypraat. moeilijk om aan te horen als je zelf zoooo graag ook wil.
heey Mamawannebe ik ben nog steeds niet ongi en me vriend zegt dat me borsten voller zijn geworden zelf zie ik het niet maar heb wel last van me borsten en nog meer symtomen zoals de hele tijd warm en geen honger enz groetjes samantha
heey irena leuk dat je een berichtje schrijft en gefeliciteerd nog met je zwangerschap succes ermee groetjes samantha