hey dames, Ik heb net besloten om 2 januari op dieet te gaan. Heb net foto's van de kerst gezien en ben me dood geschrokken. Ik denk dat ik weight watchers online ga doen hopelijk gaat het wat worden. Ik wil weer in maat 44 passen dus moet 2 maten kwijt. Nu nog bedenken welke sport ik ga doen. Ik heb helaas niet zo'n sporter maar ik zal wel moeten. Ook heb ik vanmiddag met Arne besproken dat we wel een 2de willen. En ik wil eerst wat kilo's kwijt ivm complicaties die ik nu had tijdens me zwangerschap. Ik denk dat we over een half jaar weer gaan beginnen. Dit omdat ik er nu ook 3 jaar over gdaan heb. nou tot tikkers Liefs Jessica
@ jessi en Beertje wat lekker zeg. Ik mocht vannacht ook niet klagen Maud om 22.30 eten gegeven ze kwam toen om 3.45 (even meegelopen want ze was klaar wakker) en daarna om 6.45. Dus heb ook lekker bij kunnen slapen.
Hey ik wil ook weight wachers gaan doen enkel denk ik na de bv. Waar woon jij wie weet kunnen we elkaar steunen en als je dichtbij woont samen sporten extra motivatie Spannend gaan voor een 2de maar 3 jaar is best lang en dan zo'n mooi wondertje krijgen is een beloning op zich. Ik weet ook niet of mijn gezin nu compleet is met mijn 2 meiden even kijken hoe alles reilt en zeilt nu en dan maar eens kijken of er een nr 3 komt.
@ jessi: als je het niet wilt delen ook prima, maar ik ben wel benieuwd naar de complicaties die je had @afvallen; aangezien ik al 40 ben en graag een 2e wil, hebben we een weloverwogen keuze gemaakt om het zwanger worden vóór het afvallen te laten gaan. Dit, omdat ik nog maar heel kort heb om zwanger te kunnen worden en er dus geen tijd is voor een lng afval-traject. Het feit, dat -op Bi na en enkele bloedingen aan het begin- mijn zwangerschap eigenlijk rpima verliep en de bevalling supersnel ging, hebben de beslissing vergemakkelijkt.
@hellen: Ik had zwangerschapssuiker (niet heel ernstig overigens) BI.ik was over vermoeid en daarom ben ik een aantal x opgenomen geweest. In het ziekenhuis zeiden ze dat dit allemaal met mijn overgewicht te maken had dus vandaar dat ik nu eerst flink wil afvallen tot ik weer zwanger word
ja vind het lastig om te zeggen dat dit allemaal door je overgewicht te maken heeft. hoeveel dunne vrouwen krijgen geen BI en suiker? En oververmoeidheid hoort ook wel bij een zwangerschap je lichaam heeft veel te voorduren. ik ben nu 40 kilo lichter en heb een vervelendere zwangerschap dan bij de eerste alleen nu heb ik een lagere bloeddruk dat wel. Maar vind het knap dat je eerst wil afvallen hoor hopelijk gaat het je lukken. hoeveel wil je kwijt?