Hi allemaal, Even van me afschrijven, want ik zit huilend in de trein. Net op het station mijn kleine man van 6 maanden aan mijn schoonzus gegeven die gaat oppasen. Wij hebben namelijk papa en mama tijd nodig. De relatie gaat de laatste tijd wat minder goed en het werd tijd om weer eens samen wat te gaan doen. Nu gaan we winkelen, naar de bios en morgen ochtend heerlijk uitslapen. Ik heb er heel erg zin in, maar ik mis hem nu al. Hij is al 1 keer eerder uit logeren geweest, maar dat was veel korter. Mijn buik doet pijn en ben er misselijk van. Hij wordt morgen pas om 16:00 thuis gebracht. Hopelijk kan ik zometeen wel gaan genieten van ons dagje samen. Moest het even kwijt. Bedankt voor het lezen
Komt goed! Hij is in goede handen, zal aandacht genoeg krijgen. En jullie lekker samen genieten! Het is zo goed voor je relatie om zo nu en dan wat samen te doen. Dus geniet! Misschien kan je schoonzus zo nu en dan een fototje sturen of een berichtje hoe het gaat? Komt goed. Veel plezier samen!
Veeeeel fotoupdates vragen! Hielp bij mij heel erg goed .. Al vind ik het nog steeds moeilijk, maar je kindje zal het vast heel gezellig hebben ... Probeer er van te genieten jullie dagje samen
Heel herkenbaar! Die zure appel moet je ff doorheen met afscheid nemen. Maar zoals boven geschreven, het is zo lekker om soms samen op stap te gaan en weer even een stelletje te zijn met alle aandacht voor elkaar. Maar dat afscheid blijft moeilijk hoor!! Succes en veel plezier
heeeel herkenbaar. Wij zijn toen ons zoontje 13maanden was 4dagen naar limburg geweest, een hele korte minivakantie. Mn vriend wilde wel een hele week wegblijven maar zolang trok ik het niet haha. Maar we hebben t wel leuk gehad en toch erg genoten van elkaar. Indd vragen of ze af en toe een sms/fotootje sturen dan komt het vast wel goed! x
Hoe herkenbaar maar - je zoont wordt natuurlijk hartstikke lief verwend en heeft de tijd van zijn leven - jij moet even focussen op je relatie. Geniet van elkaar en wees bewust en dankbaar van wat je samen gemaakt heb! SAMEN!
Probeer het een klein beetje los te laten.. Goed om samen weg te gaan de basis is altijd waar het begon: jullie 2 en het is goed om die zo nu en dan weer even goed te verstevigen en dat is natuurlijk ook helemaal in het belang van jullie mannetje!