mama en tante!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chubby, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik had het bij de eerste ne vond het verschrikkelijk. mijn schoonzusje was een mnd na mij. maar eiste alles aandacht op. (ze had er ok al 2) mijn schoonma die moet altidj alles overtreffen als ik iets over de onze verteld kan die van mijn schoonzusje idt ook maar dan wel 10 keer beter zeg maar. oftwel dat mamarivalen gedoe. en vind het verschikkelijk.

toen zij dus vorig jaar weer zwanger werd zijn wij meteen gestopt. nu is ze bevallen en weekend dat wij op kraam waren werd i kzwanger hahaha. lekker een lange tijd ertussen.

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Wat leuk! Ook ik word mama én tante, mijn schoonzus is 5 Aug uitgeteld en ik 12 September! Heel leuk!

3. foofur1983

2 dec 2008
    58
    0
    0
    Mijn schoonzusje is in september uitgerekend en ik in oktober alleen weten zij dit nog niet. Dus ben wel benieuwd naar hun reactie. Ben er ook wel blij mee want dan is mijn schoonmoeder hier ook niet de hele tijd maar bij haar.

4. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    gefeliciteerd
    bij mijn eerste was ik een maand eerder uitgerekend dan mijn zus (haar 4de) ik vond het erg leuk.
    alleen we zagen elkaar niet zoveel.
    nu wonen we bij elkaar in de buurt en 1x in de week neem ik haar zoontje mee naar de speelzaal en dan hebben die 2 de grootste lol samen en kletsen dat ze dan doen.

5. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Mijn schoonzusje is eind oktober bevallen van een dochter en ik ben eind mei uitgerekend.. dus ook lekker dicht bij elkaar.

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Mijn schoonzusje is in April uitgerekend en ik eind juni, dus zit zo,n 2 maand tussen.
    Ze hebben al een meisje van ander half, dus wordt eigenlijk voor de 2e keer tante, maar wel erg leuk.

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Gefeliciteerd allemaal. Mijn schoonzusje en ik lopen iedere keer om en om. Ik ben in april 2007 bevallen, zij in mei 2008 en ik nu weer in april 2009. Zij gaan ook weer beginnen, dus misschien wel april 2010. Zij is namelijk wel in mei bevallen maar was uitgerekend voor april.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou dat ook echt superleuk gevonden hebben. Maar hier was ik helaas de enige zwangere in de familie. Op zich ook best logisch, aangezien ik de oudste van 5 ben thuis, en ik "pas" 21 was toen ik zwanger raakte. En mijn vriend is enigst kind. Maar misschien bij de volgende ;).

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Gefeliciteerd dat je mama en tante word! :)

Ben vorig jaar 12 maart mama geworden en 15 maart tante. :)
    We waren 1 dag na elkaar uitgerekend, was wel een speciaal gevoel. :)

10. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Ik ook. Mijn zus is ook zwanger hoorde ik dit weekend. Dus ik word ook mama en tante. Mijn zus is nog maar net in verwachting dus dat scheelt zo'n 4 maanden.

Deel Deze Pagina