De oven

Discussie in 'Verzorging' gestart door tinkerbel, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hebben jullie iets om de oven af te schermen? Ik zag net bij een winkel op internet dat je z,n hitte bestendig plastic rekje tegen de glazen deur kan plaatsen. Kunnen ze zich niet verbranden, ik zie niet wat er in de keuken gebeurt namelijk door muur in de woonkamer.
    Goede aankoop/ of onzin?

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik laat Dylan niet alleen in de keuken.

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Nee, dat probeer ik ook. Maar soms is die kleine boef toch echt sneller dan ik, en als hij straks gaat lopen wordt dat alleen maar erger natuurlijk! ha ha

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Goede koop, denk ik. Ik heb een half open keuken met zo'n kookschiereilandding en heb een klem traphekje geplaatst zodat Juul nooit in de keuken kan komen. Mijn man vindhet een beetje onzin en denkt dat ze het 'vanzelf' wel leert, maar ik vind het niet nodig om het risico op ernstige verbranding te lopen omdat ze het zo nodig moet leren...

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Onze oven wordt niet heet aan de buiten kant,
    Maar ze mag voor ons niet in de keuken komen,

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Waar had je dat gezien, welke site?

Ik zoek ook zoiets voor de oven. Wij hebben een dichte keuken, maar Eva loopt dus rond, nu kan de keukendeur wel dicht, maar goed, ik wil haar natuurlijk wel kunnen horen als ik in de keuken bezig ben. Ze staat regelmatig opeens in de keuken.

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Bij www.babywalz.com

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier staat de keuken in de woonkamer zelf. Als de over aanstaat staan we er of bij of ze zit in de box of kinderstoel.

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    hier ook een tarphekje voor de ingang van de keuken

denk ook wel dat babyzaken een beschermer voor de oven heeft

hier ook een oven dat heet word hoor....als de oven aan gaat is het traphekje ervoor.....

10. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
  11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij babywalz is ie 28 euro, wel het overwegen waard... Of een nieuwe oven die aan de buitenkant niet warm wordt, echt super die dingen! We willen wel een aanbouw en nieuwe keuken, maar dat duurt nog wel een paar jaar...

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    een kind mag nooit alleen in de keuken. ik denk ook niet dat eender welk rekje zal gaan helpen. bij ons was de regel altijd niet voorbij de drempel als mama aan het koken is en dat ging heel goed. gewoon streng en concequent zijn. desnoods zou je een traphekje kunnen maken voor de keukendeur lijkt me zinvoller dan een los rekje.

Deel Deze Pagina