Hebben jullie iets om de oven af te schermen? Ik zag net bij een winkel op internet dat je z,n hitte bestendig plastic rekje tegen de glazen deur kan plaatsen. Kunnen ze zich niet verbranden, ik zie niet wat er in de keuken gebeurt namelijk door muur in de woonkamer. Goede aankoop/ of onzin?
Nee, dat probeer ik ook. Maar soms is die kleine boef toch echt sneller dan ik, en als hij straks gaat lopen wordt dat alleen maar erger natuurlijk! ha ha
Goede koop, denk ik. Ik heb een half open keuken met zo'n kookschiereilandding en heb een klem traphekje geplaatst zodat Juul nooit in de keuken kan komen. Mijn man vindhet een beetje onzin en denkt dat ze het 'vanzelf' wel leert, maar ik vind het niet nodig om het risico op ernstige verbranding te lopen omdat ze het zo nodig moet leren...
Waar had je dat gezien, welke site? Ik zoek ook zoiets voor de oven. Wij hebben een dichte keuken, maar Eva loopt dus rond, nu kan de keukendeur wel dicht, maar goed, ik wil haar natuurlijk wel kunnen horen als ik in de keuken bezig ben. Ze staat regelmatig opeens in de keuken.
Hier staat de keuken in de woonkamer zelf. Als de over aanstaat staan we er of bij of ze zit in de box of kinderstoel.
hier ook een tarphekje voor de ingang van de keuken denk ook wel dat babyzaken een beschermer voor de oven heeft hier ook een oven dat heet word hoor....als de oven aan gaat is het traphekje ervoor.....
http://www.pasopshop.nl/contents/nl/d613.html Hier heb je er ook eentje. Weet niet wat het bij babywalz kost.
Bij babywalz is ie 28 euro, wel het overwegen waard... Of een nieuwe oven die aan de buitenkant niet warm wordt, echt super die dingen! We willen wel een aanbouw en nieuwe keuken, maar dat duurt nog wel een paar jaar...
een kind mag nooit alleen in de keuken. ik denk ook niet dat eender welk rekje zal gaan helpen. bij ons was de regel altijd niet voorbij de drempel als mama aan het koken is en dat ging heel goed. gewoon streng en concequent zijn. desnoods zou je een traphekje kunnen maken voor de keukendeur lijkt me zinvoller dan een los rekje.