Vinden jullie het erg vroeg om nu al een kinderwagen aan te schaffen? We wilden eigenlijk tegelijk met het kamertje de kinderwagen bestellen en dan over een week of 4 maar nu kreeg ik gisteren de tip over een aanbieding van de kinderwagen die we willen, dat scheelt 250 euro. Dus morgen willen we gaan kijken en dan eventueel bestellen. Is dan waarschijnlijk over een week of 4 binnen.
Waarom niet? Je bent al over de 12 weken grens ! Gewoon doen! Tuurlijk heb je het dan lang in huis maar het scheelt wel heel veel.
gewoon lekker bestellen! bij dl was de test net droog toen ik hem al uitgezocht had. niet meteen besteld maar volgens mij had ik het al thuis toen ik ong op de helft was
gewoon doen, ik had hem rond de 15 weken ook al in huis. Was met 350 euro korting, dus zou gek zijn om het dan niet te doen
Gewoon doen, alle papieren bewaren en hem voorlopig nog even ingepakt laten (bijvoorbeeld tot na de 20 weken echo). Als er dan toch nog nare dingen tussenkomen (wat je niet hoopt en niet vanuit gaat, maar toch..) kun je hem altijd nog terugbrengen.
Nee hoor zeker niet te vroeg, wij hadden hem ook met 14 weken in huis. Er staan even wat dozen in de weg maar het scheelde een hoop geld plus het vakantiegeld was toen binnen, dus meteen nuttig gespendeerd
Ik heb de kinderwagen toen ik zwanger was bij de eerste ook met 14 weken besteld omdat er toen een mooie aanbieding was. Inmiddels weet ik dat er eigenlijk altijd wel ergens een mooie aanbieding is en aanbiedingen ook wel weer terug komen. Nu heb ik de duowagen dus ook pas met 30 weken besteld. Maar als het voor jullie goed voelt moet je het gewoon doen.
ik zou het doen, wij gingen met 10 weken kijken en hadden afgesproken om nog niet te kopen. maar eenmaal in de winkel kregen we zoveel korting dat we het gewoon besteld hebben en mocht het fout gaan konden we altijd nog annuleren...
Babydump geeft de garantie dat als de zwangerschap misloopt, je alles mag retourneren. Misschien kan je iets vergelijkbaars afspreken? Het hangt er natuurlijk van af hoeveel de kinderwagen normaal kost.
Ik zou ook gewoon bestellen als ik jou was. Ben zelf bijna 13 weken en ook al rustig aan het rond kijken, welke wagen gaat het worden bij jullie ?
Ik heb tijdens mijn 1e zwangerschap ook bijna alles gekocht voor de 15 weken (kamertje, box, maxicosi, kinderwagen) Toen bleek met de 20wk echo dat ons kindje zou overlijden rond de geboorte en dit gebeurde ook. Maar nu tijdens de zwangerschap van de 2e (alles is goed!) ben ik blij dat ik alle spullen gewoon bewaard heb. Dus ik zou zeggen: gewoon kopen! (en natuurlijk wensen dat alles gewoon goed blijft gaan!)
Hier ook gedaan. Ik kon de joolz voor 300 minder bestellen. Wel binnen 10 werkdagen beslissen. Hem besteld. Vind het leuk geld om te besparen
Waarom niet? Je kunt hem maar vast hebben toch.. En zeker als het zo'n mooie aanbieding is! En of je hem nu besteld of over 4 weken dat maakt ook niet zoveel uit.. Wij hadden de kinderwagen ook rond de 16 weken in huis volgens mij.
Doen, een kindje kost al genoeg dus alle kortingen en andere acties moet je grijpen! Ik had mijn 2e hands wagen ook al met 14 weken in huis, omdat het zo op mijn pad kwam. Net als het hele kamertje 2e hands voor een prachtprijs. Gewoon lekker gaan shoppen
Ik heb mijn wagen ook afgelopen week al gekocht. Ik zou hem dus gewoon bestellen, en dan nog ingepakt laten staan tot na 20 weken ofzo... of wat je zelf prettig vindt.
We gaan voor de mutsy igo urban nomad. Anders is hij 889 en de aanbieding is 599. Bij de babydump krijg je er wel een maxi cosi bij maar dit scheelt 250,- dus voor die prijs kan ik nog een maxi cosi en eventueel verzorgingstas kopen. En dan heb ik misschien nog niet eens 250 euro eraan uitgegeven.
Waarom niet? Wij hadden het bij de eerste ook al besteld bij 14 weken, mocht de zwangerschap misgaan krijg je je geld terug.