is je droom over een meisje waar geweest? of bleek het toch een jongetje uiteindelijk te zijn?, dit is een poll heb namelijk gedroomd dus ben rap nieuwschierig naar jullie ervaringen! *graag alleen reageren als je het weet anders word het topic onoverzichtelijk *
Hoi Hope, Ik had een ontzettend sterk voorgevoel dat we een meisje zouden krijgen, maar het is toch een jongen. Droomde overigens wel continu over een jongetje
Hier klopte het 3 keer. Heb ook een sterk voorgevoel van beval datum. Nu afwachten of het die dag gebeurt
Ik had een hele levendige droom dat ik boven aan het bevallen was en mijn man beneden zat te eten. Toen de kleine geboren was zag ik duidelijk een meisje. En 2 weken later bleek het inderdaad een meisje te zijn!
2 Weken voor ik zwanger was droomde ik heel levendig over een jongetje. En toen wist ik gewoon dat dat mijn zoontje zou zijn. Lekker zweverig, haha. Maar ben nu wel zwanger van een knul.
Ik ben al zwanger geweest van alles en meer tegelijk. Man, de tweeling die ik al gebaard heb, niet te tellen.(overigens altijd maar 1tje die er in zit) Dus ik geloof er niet zo in
over gedroomd, vriendlief ook, en we waren zeker dat we een jongen zouden krijgen! zelfs mijn vader voelde het ook! maar bij de geslachtsbepaling, zei ze nee hoor jongens, is 99% zeker een meisje!
Voor de zwangerschap heb ik onze dochter al 'gezien' ! haha klinkt een beetje apart, maar goed. Dat is inmiddels al flink wat jaartjes geleden. De dag van de zwangerschapstest wisten we meteen al dat het een meisje zou worden. M'n man had het ook meteen. Pas toen ik al zwanger was, begon ik te dromen over dat het een jongetje zou zijn (zelfs een keer dat hij zo beledigd was, omdat we alleen maar meisjes kleren hadden gekocht.... Echt hele levendige dromen, maar in mijn zw vertrouw ik niet meer zo op m'n dromen en intuitie. Eerder wel. Maar m'n lichaam neemt een loopje met me. Kort gezegd: hier klopt het als een bus! Voor 1000% zeker een meisje xxx
Grappig een paar weken geleden had ik dezelfde post gepost Bij mij klopte het allebei de keren. Ik droomde steeds over een jongen, en het was ook echt zo.
Bij Thirza gedroomd van een meisje, en dat klopte dus. Deze keer gedroomd van een jongen, maar we krijgen weer een meisje erbij
Ik heb echt heeeel vaak over het geslacht gedroomd voor ik mijn geslachtsecho had. In mijn droom was het altijd een jongen, behalve 1 nacht voor de echo hahahaha