Wat het voor mij erg maakt dat zij moeder is is het feit dat haar kinderen hier onder kunnen lijden. De beelden gaan nooit meer van het internet af. Klasgenootjes, hun ouders, buurtbewoners, collega's, familie en voor mijn part de groenteboer zullen dit programma misschien ook gezien hebben. Leuk als iedereen het over je moeder heeft die zich op de eerste avond door 2 gasten heeft laten palen en vervolgens de avond erop met een hele discotheek heeft lopen muilen Echt iets om trots op te zijn en een lekker voorbeeld voor je kinderen. Ik vind niet dat je als alleenstaande moeder achter de geraniums hoort te gaan zitten maar je hebt zeker wel rekening te houden met je kinderen.
tja het kan aan mij liggen, maar ik zou het veel erger vinden als mijn moeder gedaan zou hebben terwijl ze ons al had dan toen ze nog jong en onbezonnen was om het maar zo te zeggen, als je jong en onbezonnen bent doe je dingen zonder na te denken, dan denk je niet : als ik later kinderen heb dan ....... maar als je al kinderen hebt vind ik dat je daar rekening mee moet houden en dit was alles behalve rekening houden met.
Zij was toch dat 'meisje' wat laatst met fuck the parents meedeed? Ze had een marokaanse vriend toch?
over een jaar of 15/20 is ze weer terug te zien op tv in het programma van Gordon "hotter than my daughter"
Precies! Je bent niet alleen ouder, maar je hebt ook een voorbeeldfunctie en verantwoordelijkheden! Zo geef je een fijn beeld mee aan je kinderen! En als iemand dit in de tienerjaren doet is het ook zuur, filmpjes verdwijnen nooit, maar blijven echt niet altijd vol in de aandacht hoor.Als die andere tieners kinderen krijgen, zitten die kinderen echt niet meteen te zoeken naar de villa 2011. Als ze het dan al vinden, weten ze wel dat dit was toen hun er nog niet waren. Ik zou me doodschamen als ik wist dat mijn moeder daar aan mee zou doen, terwijl ze mij ondertussen dumpt bij de oppas zodat zij zich als een hoer kan gedragen. Dus ja, er zit wel degelijk verschil in of je wel of niet kinderen hebt!!!