Mama in spé, uitgerekend JULI 2013 !

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door liefsd, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Hihihi jaa het gaat wel erg snel he!!

2. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn we hier maar met 2??

3. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Er schreven wel meerdere mee, maar het is inderdaad erg rustig hier!

4. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Heej meiden iedereen gefeliciteerd!!

Ik kom me ook melden..:D ik had vorige week vrijdag een positieve test.. Dus ik mag me ook zwanger noemen!! Jeah..
    Zaterdag ben ik 5 weken.. En volgende week vrijdag m'n 1ste echo met 5+6 weken..
    Z'n zwanger geworden via de laatste icsi...

5. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muppetje, gefeliciteerd. Zie dat je al lang bezig bent voor een kindje

6. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Muppettje: Van harte gefeliciteerd !! Wow, jij hebt al veel voor je kiezen gehad, wat goed dat het is gelukt zeg! Ga voor een mooie echo duimen voor je! :D:D

7. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Thanks meiden.. Jullie ook gefeliciteerd!!:D

Helaas zaten wij niet bij de gelukkigen waar t binnen een jaar raak is.. Maar ben allang blij dat het na 5 jaar raak is na lang ploeteren, stress, bloed en tranen..:p

Hoop dat de echo volgende week goed is..

Wanneer hebben jullie de echo of de 1ste al gehad.?

8. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ja, wij zijn 2 jaar bezig geweest (vond ik al erg lang, laat staan 5 jaar.... Pfoee)

Ik ga keihard voor je duimen dan volgende week de echo goed is! Ik heb 19 november de eerste echo, vind het erg spannend hoor! En ik kan niet wachten tot het zover is, de eerste periode is wel heel leuk, maar ook zenuwslopend ;) hihi

9. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Kun je het al bevatten dat je zwanger bent.? 2 jaar is ook al een hele poos.. Heb je in de mmm gezeten.?

Ik heb me vanochtend aangemeld voor mvm en heb dinsdag daar de intake van om half 11.. Als ik rond 8/9 plas opvang kan het dan blijven staan tot half11/11 uur.? Hoelang zou zo'n intake duren hebben jullie een idee.?

10. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ik kan het nog niet echt bevatten, nee! Het is zo mooi om waar te zijn!
    Inderdaad ook in de mmm gezeten en wonder boven wonder bij de 3e ronde clomid zwanger geraakt.

Afgelopen woensdag is de MvM bij mij geweest, het duurde een half uurtje (veel langer zal het ook echt niet duren).
    Ik had om half 8 mijn urine opgevangen en om 10.00 uur had ik de afspraak. Dat vrouwtje zei dat het geen enkel probleem was!

11. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Wat fijn dat je "al na de" 3de ronde zwanger bent.. Wij hebben ook clomid gehad maar mocht bij ons niet zo z'n..

Ben bezig met motor rijden heb m'n voertuigbeheersing gelukkig al gehaald.. Mag midden december af rijden maar zei al tegen m'n instructeur dat hij maar even voorzichtig met me moest z'n..:p

Toen zij kwam van MvM had je toen ook koffie of iets dergelijks gezet.?
    Weet eigenlijk niet wat ik moet doen.. Hoop ook dat het geen probleem is dat ik utrogestan gebruik.. Vergeten te vragen..

12. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ja, toen we eenmaal begonnen met clomid, is het gelukkig vrij snel gegaan..

Hihi, wat leuk, je motorrijbewijs! Inderdaad maar een beetje voorzichtig tm het afrijden'..

Ik had geen koffie gezet (senseo apparaat). Ik vroeg of ze iets wilde drinken maar ze wilde niks.
    Ze vraagt aan je of je medicatie gebruikt, ik denk dat je dan aan moet geven van de utro.. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het erg is.. Veel vrouwen die via een behandeling zwanger zijm geworden, gebruiken natuurlijk utro!
    Als ik jou was zou ik het gewoon even navragen aan haar..

13. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    Hoi meiden mag ik nog met jullie mee kletsen??Ik ben op 1 juli uitgerekend heb mee geschreven op een ander juli topic maar dat gaat me te snel als ik een dagje niet kijk ben ik er helemaal uit :$

Zal me even voorstellen ik ben 31 jaar en zwanger van onze 1e ivf poging en 1e kindje ben ook nog erg bang dat er iets mis gaat, as woensdag krijgen we echo (eindelijk:)) oh en dinsdag komt mvm langs kan ik eindelijk doen wat andere vrouwen voor mij hebben gedaan :)

14. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    #34 liefsd, 11 nov 2012
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
    Hoi Summerbloom!! Allereerst van harte gefeliciteerd! Super joh!
    Ja, gek is het allemaal nog he, alles is nog zo pril en onzeker.
    Maargoed, zolang je geen extreme buikpijn en bloedverlies hebt, hoef je je niet druk te maken (moeilijk, ik weet het hihi)
    Wat goed dat je ook mee gaat doen aan MvM!! Het voelt fantastisch om iets te kunnen doen he!! Super, ik doe ook mee! Ben al begonnen met flessen volgieten! Hihi
    Ik ben 23 jaar, 2 jaar geleden begonnen met kinderwens en nu (gelukkig via hormoonbehandelingen) in de 3e ronde zwanger. Ook ons eerste kindje!
    Volgende week dinsdag eerste echo, en jij?
    Ik hoop heel erg op een kloppend hartje!

15. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat hard dat andete topic. Zoveel moeders ook.

Wel gezelig maar zo onpersoonlijk. Hebben jullie a kwaaltjes?

16. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Hihi, ik lees af en toe ook in dat andere topic maar ik hou het niet bij! Hahaha
    Ik heb vanaf het begin al zere borsten. Ik heb nu ook al 2 weken een opgezette buik.. Verder gelukkig nergens last van.. Kan niet wachten tot de eerste echo!! Zooo spannend of alles goed zit..

En jij?

17. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    bedankt voor het welkom :)

hier ook vooral zere borsten, en last van mijn darmen verder nog weinig kwaaltjes, kan ook niet wachten tot de echo maar vroeg naar bed de komende dagen zodat de tijd wat sneller gaat

18. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Hihi, ja dat is inderdaad een heel goed idee! Lekker op tijd naar bed zodat de dagen wat sneller gaan. Voor jou nog 3 nachtjes, spannend hoor! Lijkt me zooooo bijzonder om mee te maken!

19. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Liefsd Wij hebben geen senseo apparaat. Ik drink geen koffie en mn man vind de senseo koffie niet lekker dus nog heel ouderwets een koffiezetapparaat..:p Ben benieuwd hoe het morgen gaat..

@ Summerbloom Gefeliciteerd! Grappig ik ben ook 31 jaar en bezig voor ons 1e kindje. Ik zie dat jij al bijna 7 weken zwanger bent. Ik zit nu op 5+2 wkn. Wij hebben er 5 jaar over gedaan om zwanger te raken..

@ Janneke Ik heb ook last van zere borsten en opstipatie en een opgezette buik.. Verder helemaal geen kwaaltjes.

Ik kreeg afgelopen zaterdag ineens erge ongikrampen dus ik naar de wc zat er paar druppels bloed in mn inlegkruisje. En met afvegen wat helder rood bloed. Ik naar DD bellen die adviseerde toch even voor een echo te gaan. Maar hoefde niet gelijk ongerust te worden. Maar we mochten naar het zh voor een echo en alles zag er wel zo uit als hoe een zwangerschap bij 5 weken hoorde te zn.. We zagen 1 vruchtzakje. Nu moeten we vrijdag weer heen voor een echo en dan maar hopen dat het gegroeid is! Hadden een gyn die erg aardig was en wou dat we vrijdag bij hem kwamen voor de echo..Het bloedverlies is de s'avonds weer opgehouden en gister ook nergens last meer van.. Heel apart..

20. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Goedemorgen dames!
    Muppettje: Jeetje, dat was wel even schrikken zeker? Gelukkig konden jullie direct terecht en zag alles er normaal uit. Wat zal jij blij zijn geweest na de echo!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D
    Hahaha, anders zet je voor de zekerheid een kleine kan koffie? Dan heb je het iig klaarstaan, hihi
    Ja, wel spannend allemaal inderdaad! Maar oohh zoooo leuk!! Hihi, eindelijk zwanger en kan je alles doen waar je ooit op gehoopt had!

Deel Deze Pagina