Mama in spé, uitgerekend JULI 2013 !

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door liefsd, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Ik wil je heel veel sterkte wensen! Ook al heb je 2 prachtige jongens het verlies blijft er niet minder om.. Nogmaals veel sterkte!

2. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Dankjewel Muppettje.
    Maar wat lees ik nu in je handtekening??? Een tweeling?!? Wat geweldig! Gefeliciteerd!!!

3. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Ja idd maar we hebben 2 embryo's terug geplaatst gekregen. 1 vruchtzakje is leeg en in t andere vruchtzakje kloppen 2 hartjes. Dus die embryo heeft zich nog eens gedeeld in mn baarmoeder en zodoende een 1eiige tweeling.. Das toch wel apart..

Hoe gaat het met je.?

4. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Dat is wel héél bijzonder zeg! Wat een fijn gevoel hè, zo'n kloppend hartje (in jouw geval 2 kloppende hartjes) te zien?

Met mij gaat het wel goed. Op sommige momenten heel verdrietig, maar ik kan er op zich best goed mee omgaan. Ik ben net nog even bij de jongens gaan kijken en als ik dan naar ze kijk, kan ik mezelf alleen maar heel gelukkig prijzen dat zij er zijn.

5. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Cally, Ohhhh lieverd! Wat een kutnieuws!!!! Dikke knuffel voor jou! Wat moet dat vreselijk zijn. Diep respect dat je er nog goed mee om kan gaan. Jammer dat je ons moet verlaten. Heel veel sterkte de komende tijd!

Muppettje, Hoe raar kan het leven gaan he! Jij zomaar 2 kindjes in je buik. En wat gek dat het een 1eiige is geworden! Bijzonder meid! Geniet er lekker van :)

6. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @myster hoe was jouw echo?

@cally wat een k*t nieuws wel knap hoe je er mee omgaat hoop dat je snel weer zwanger mag worden

@muppetje wow wat ontzettend bijzonder een extra wondertje van de natuur!

7. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Cally.. Wat ben jij ontzettend sterk! Gelukkig heb je al 2 kinderen en heb je daar veel troost aan.. Veel sterkte en dikke knuff!

@ Liefsd.. Dit had ik ook totaal niet verwacht. Toen ik de embryo's terug geplaatst kreeg zei ik tegen mn man. We raken zwanger van 1 embryo. Mn man heeft toen gezegd we krijgen een tweeling.. Nou we hebben beide gelijk..:D Wist ook helemaal niet dat dit kon. De gyn zei gister dat dit maar zelden gebeurd.. Wanneer mag jij weer voor een echo.?

@ Summerbloom.. Dit is zeker bijzonder. We moeten nog 2 namen verzinnen.. Hadden al jaren een meisje en jongens naam nu mogen we nog 2 namen verzinnen..:D

Wij hebben volgende week weer een echo. Geloof ook dat we nu meer onder controle moeten.. Maar we kregen al sinds 5 weken een echo.. En het is helemaal geen straf om even te kijken..:p

8. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Muppettje, Wat ontzettend leuk zeg! En inderdaad, nu heb je aan deze namen niet genoeg!
    Haha en wat leuk dat jullie beiden gelijk hadden! Fantastisch toch, wonderen bestaan nog!

Ik mag maandag voor het eerst naar de verloskundigenpraktijk. Zij gaan voor mij een afspraak maken voor de 12 weken echo, dus ben over 4 weken weer aan de beurt als het goed is :)

9. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Cally, wat naar zeg!!! Hoelang was je zwanger toen het mis is gegaan? Knap hoe je dit allemaal oppakt, respect! Veel sterkte met dit verlies!

De echo was goed. Duidelijk verschil in groei mbt de vorige keer. Duidelijk een kloppend hartje. De armpjes en beentjes begonnen ook al te groeien. De kleine was wakker, was lekker aan het bewegen.
    Ik ben nu ook naar voren gezet qua uitgerekende datum, maar over 4 weken (met de 12 weken echo) krijg ik mijn definitieve datum.

Eerste datum was 5 juli, nu zeggen ze 30 juni.. dus ja.. nog maar even afwachten wat het nu wordt.

Een 1 eiige tweeling, wat super!!!!!!!

Fijn dat je naar de verloskundige mag, Liefsd. Nog even afwachten dus tot de 12 weken echo. Je bent volgens mij evenver als ik.
    Ik ben vandaag 8wk3 dagen. 17 december heb ik de 12 weken echo.

10. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi. Mag ik me ook bij jullie aanmelden? Ik heb anderhalve week geleden positief getest. Wij waren nog niet bezig met zwanger worden maar we dachten misschien wel nog aan een derde over een tijdje. We zijn er erg gelukkig mee! Afgelopen maandag mocht ik voor een echo komen omdat ik niet wist wanneer ik voor het laatst ongesteld was. Ze konden alleen een mooie baarmoeder zien maar nog geen vruchtje. Het was ook erg vroeg nog waarschijnlijk (de week ervoor clearblue 2-3 weken getest). Ik heb eerder bij een vmk een echo gehad en toen zag de echo er ook anders uit. Desondanks ben ik nog steeds niet gerust. Volgende week dinsdag mag ik terug komen. Gisteravond had ik veel buikpijn maar nu gaat het weer goed. Het enige wat ik kan doen is afwachten en hopen dat hij/zij blijft zitten. (hahah ik schreef eerst alleen "zij", ik ben benieuwd). groetjes

11. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Miccie, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ja, het is altijd nog even onzeker natuurlijk... Hopelijk kom je deze maanden snel door zonder al te veel zorgen! En dan lekker van je zwangerschap genieten!

12. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Miccie.. Gefeliciteerd! Hoop dat je dinsdag een mooie echo hebt!

@ Liefsd.. Krijg je maandag ook nog een echo of moet je dan echt wachten tot je 12 weken bent.?

@ Myster.. Dat is super dat het allemaal al begint te groeien.. Ben benieuwd op welke datum je straks uitkomt.

@ Summerbloom.. Eerst jaren erover doen om zwanger te raken en nu ineens zwanger van een 1eiige tweeling.. De wonderen bestaan nog steeds!

13. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Muppettje, Nee maandag ga ik naar de verloskundigenpraktijk. Daar hebben ze helaas geen echo apparaat. Wel gaan ze bij iedere afspraak naar het hartje luisteren.
    Via de verloskundigenpraktijk krijg ik met 12 weken en met 20 weken een echo bij een echocentrum in de buurt. Die gaan zij voor mij inplannen. Dus ik moet echt nog 3 weken wachten, zeg maar.

Hoe zit dat eigenlijk bij jullie? Ben benieuwd naar jullie ervaringen en afspraken!

14. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Liefsd.. Dat is jammer dat je geen echo krijgt.. Maar het hartje is ook een heel mooi geluid..:D

Ik weet tot nu toe dat wij elke week een echo krijgen en in het ziekenhuis blijven lopen. Maar tot welke week wij wekelijks een echo krijgen geen idee.. Wij lopen in het zh van Heerenveen en daar zn we zeer tevreden over. Niet hele lange wachttijden en de gyns en de verpleegkundigen zn zeer meelevend.. Ook moeten wij in het zh bevallen..

15. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Muppettje, Okee wat goed dat je zo goed in de gaten wordt gehouden! Wel fijn, zeker in jouw situatie! Leuk allemaal hoor meid! :)

16. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mag ik me hier ook melden?
    Afgelopen woensdag de eerste positieve test (kv 2 voor 5) gehad, maar geloofde het niet, dus donderdag nog een predictor gedaan,omdat ik dacht dat die wel goed waren, ook positief. Maar toen las ik op het forum allemaal horror verhalen en geloofde die dus ook niet meer. Uiteindelijk gisteren een cleurblue digital met indicatie gedaan en die gaf aan zwanger 2-3 weken! Helemaal blij natuurlijk!
    Heb zelf uitgerekend dat het rond 27 juli moet komen, ben zo benieuwd en zenuwachtig. 13-12 de eerste afspraak bij de vk, krijg dan ook meteen een echo.
    Ik heb alleen nog niet echt symptonen en dat vind ik wel een beetje eng... Maar we blijven positief!

17. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Allereerst, van harte gefeliciteerd !!!!!! :D:D:D
    Iedereen is in het begin een beetje bang hoor. Dat hoort er ook een beetje bij. Zelf zit ik nu in de 9e week, denk dat ik pas over een maand rustig kan ademhalen! Hihi
    Maar wat ontzettend leuk joh! Over 2 weken de eerste afspraak, spannend hoor! :)

18. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ liefsd Thanx!

Hier gaat het wel prima eigenlijk. Soms wat last van mn buik, maar over het algemeen goed! Word ook steeds zekerder, al ben ik soms nog wel bang dat het mis gaat, maar dat is normaal denk ik...
    Kan niet wachten tot we twee weken verder zijn en ik de eerste echo heb!

19. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    En ik vind ik het ook grappig om te lezen dat er ontzettend veel meiden zwanger zijn geworden door clomid.
    Ikzelf ben ook 1 van de gelukkigen! Voelt goed dat het dan eindelijk gelukt is he? Maar inderdaad, ook spannend en eng!
    Ahh, over 5 a 6 weken dan weet je het helemaal zeker!!!!!! :)
    Maar tot die tijd ook lekker genieten hoor! Zo vaak ben je niet zwanger in je leven. :)

20. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat van die clomid viel mij ook inderdaad al op! En het voelt inderdaad goed, maar ook wel frustrerend dat we niet eerder geholpen zijn. Want ja geen eisprong is geen kans op zwangerschap, dus waarom een jaar wachten met doorsturen?
    Maar goed ik ben allang blij, ook om te weten dat we het wel kunnen met wat hulp (voor hetzelfde geldt hadden we nog grotere problemen gehad om zwanger te worden). Dit biedt ook wel rust voor de toekomst of wanneer het deze keer onverhoopt toch misgaat. Maar daar gaan we niet van uit! Ben de laatste dagen al een stuk zekerder!
    Wij gaan het dit weekend onze ouders en broers/zussen vertellen, ben benieuwd hoe zij reageren!

Deel Deze Pagina