mama in tilburg die leuke dingen willen doen :)

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wolkjee, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    ow fijn dat ze er geen last van heeft :D

    ik heb net lekker twee uurtje bij kunnen slapen :D * klein wonder met drie kindjes hahah :D

    ja sterrentje ik moet zeggen dat ik het super fijn vindt ik vindt die fles maar niks haha maar dat is iedereen zijn ding het is inderdaad wel wat makkelijker als je weg gaat :) ging het slapen toen ook al wat beter dan ?
     
  2. sterrentje

    sterrentje Bekend lid

    26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ik doe sowieso steeds een voeding fv en dan een keer bv en dan pas weer fv zodat mijn borsten niet te vol zitten...

    hij heeft heel goed geslapen op een flesje!
    april? dat is opzich niet zolang meer.. nog een maandje dus!
    ik moet straks het cb even bellen... ik denk dat mijn productie aan het teruglopen is...
    mijn zoon wil na borstvoeding soms na twee uur alweer eten... en dan is het geen zuigbehoefte want ik geef hem ltijd eerst een speen om te kijken of hij daar tevreden mee is...
     
  3. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Ow vervelend dat je d at denkt sterretje hoop dat het niet zo is mijn zoontje wil soms ook wat vaker eten heb je al geprobeert op je pink te late sabbele soms wille ze dat wel omdat het naar mama ruikt :) had je het cb nog gebeld?

    April dat is gelukkig niet meer super lang gaag alles goed veder :)
     
  4. sterrentje

    sterrentje Bekend lid

    26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ik ben afgelopen donderdag naar het cb geweest en mijn melkproductie loopt waarschijnlijk hard terug....
    mede door het weinig slapen en het feit dat ik heel stressgevoelig ben... en heel erg aan het stressen ben de laatste tijd xD
    ik ben daarom sneller gaan overschakelen, ik doe nu 1x bv en dan 2x fv en dat gaat goed!
    hij doet het ook een stuk beter en heeft afgelopen nacht voor het eerst geslapen van half twaalf tot zes!
    heerlijk om een nachtje zo lang te kunnen slapen en ik prijs mezelf gelukkig met een kleine die al zo goed slaapt bij 5 weken!
     
  5. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Ja sterrentje dat is zeker fijn dat hij nu al zo lekker slaapt! :)

    O vervelend dat de borstvoeding terugloopt :( maar gelukkig dat je het zo op kunt lossen nu...

    Jullie nog wat leuks gedaan ?
     
  6. sterrentje

    sterrentje Bekend lid

    26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    mijn zus is van de week bevallen dus ik ben bij mijn nieuwe nichtje gaan kijken! :) wat een heerlijk meiske echt een schatje!
    en mijn kleine jongen heeft een mijlpaal bereikt! hij kan sinds een weekje bewust lachen! heerlijk om te zien :)
    je kan hem ook echt aan het lachen maken.. heerlijk mannetje

    en wat hebben jullie nog gedaan?
     
  7. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Ow kei leuk gefeliciteerd :D
    Aw dat is zo schattig hihi..
    uhm dit weekend niet zo heel veel gegourmet met paar vrienden dat was het wel zon beetje :)
    en jullie nog wat leuks gedaan ?
     
  8. angelinavidan

    angelinavidan Niet meer actief

    Hoihoi!
    Ik ben nieuw hier, ik ben ook opzoek naar wat 'sociale contacten'. Ik ben 20 en heb een zoontje van 1jaar. Mijn vriendinnen zie ik vaak maar ze zitten op een zó ander niveauals ik, soms erger ik me daar aan. Iemand die hetzelfde heeft?
     
  9. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    hoi hoi angelinavidan ja herkenbaar haha zijn met hele andere dingen bezig :) kom je uit Tilburg ? kei leuk gaat alles goed ?
     

Deel Deze Pagina