Ikea had 29 nov de hemnes bedbank in de aanbieding. Ik heb als een vd eerste via de webwinkel het hemnes bedbank met 40 bezorgkosten. Betaald en bevestigd om 00.04! 2x de bevestiging gehad dat het vr 13 dec geleverd zou worden. Vanmorgen om 10.42 een mailtje gehad.. Het wordt pas 24/12 geleverd! Het bed van mijn dochter was inmiddels verkocht en weggehaald. Mijn dochter moet dus nog 11 dagen op de grond slapen! Klantenservice gebeld, na 16 min in de wacht werd de hoorn erop gegooid, nog Een keer gebeld en 16 min in de wacht à 0,15 p/min. Maar geen oplossing of excuses.. De goedkopere bedbanken moeten uit Dortmund komen, ik kan wel voor 90 meer een hemnes bedbank kopen die binnen 2/3 dagen wordt bezorgd! Belachelijk!
Oei daar zou ik ook niet bepaald blij mee zijn.. De 24e zou ik ook helemaal niet thuis zijn, rare datum..
Zoo... Had ik op zijn zachtst gezegd ook helemaal niet blij mee geweest :x Halen ze maar uit een filiaal die bedbank en regelen het verder onderling. Blegh!
Huh, dus als ik het goed begrijp wordt het bed wat nu goedkoper is verkocht, ergens anders geproduceerd? Knap balen dit zeg! Eigenlijk belachelijk dat ze dat zomaar kunnen maken..
En heel me huis staat vol met ikea meubels of accessoires, werkelijk in elke kamer staat wel ikea! Arghh.. Ik ben nog steeds boos erover. Ik ben wel aan het kijken voor een ander bed, maar nog niets leuks gevonden. En ze had er zo zin in..
Wat staat er in de algemene voorwaarden m.b.t. de levertijden? Zijn deze indicatief of worden ze gegarandeerd?
De aanbieding wordt speciaal geleverd uit Dortmund. Het schijnt dat ze binnen 15 min 600 online bestellingen binnen hadden. Ze hadden niet verwacht dat de aanbieding zo goed zou lopen. Ik had het binnen 4 min geregeld. Dit zou betekenen, dat er minder dan 600 voor de aanbieding op voorraad zou zijn Een beetje dom dus...
Het woord klantenservice kennen ze bij Ikea idd niet kan ook ik helaas uit ervaring vertellen. Het klinkt haast alsof ze het bed van de aanbieding elders goedkoper laten produceren omdat het een aanbieding was. Helaas komen wij er ook steeds weer terug. Je kunt niet om de leuke spullen heen. En ja, met die klantenservice moet je het dan maar doen jammer genoeg.
Ik heb nog maar het mailtje gelezen, ze hebben het over verwachte leverdatum. De 24e is weer de verwachte leverdatum...
En wordt die dan bij iedereen die op die aanbieding is ingegaan later geleverd? Of alleen bij jullie? Klantenservice is nul bij Ikea, maar helaas weten ze zelf ook dat ze dat kunnen maken. Kan je het oude bed niet nog eventjes terug in elkaar zetten? Want "voorlopig" staat het op de 24ste qua levering, maar voor 't zelfde geld is het dus half januari.
Haar "oude" bed is al opgehaald door een koper. Ze zou dus een paar nachtjes kamperen met een matras op de grond. Er niet op gerekend dat het 11 dagen langer zou gaan duren. Google levert al leverdatums in januari op.
Voor 90 meer kan ik zaterdag hetzelfde bed in de winkel bestellen en wordt ie geleverd volgende week. Geen korting mogelijk! Ja, een hotdog of een ijsje bon kan ik krijgen.