Natuurlijk, zoals al gezegd oude schoenen niet weggooien voor je nieuwe hebt Natuurlijk, het was een verwachtte leverdatum dus hij zou nog kunnen schuiven. Ben ik allemaal met anderen eens, MAAR..... ....dat ikea pas een dag van te voren laat weten dat de leverdatum wordt verplaatst vind ik belachelijk kort dag. Je moet er voor thuis blijven, in veel gevallen betekend dat een dag vrij nemen. Dat is niet altijd even snel en makkelijk te regelen, laat staan te wijzigen. Dus DAAR zou ik wel een klacht over indienen.
Vervelend! Ik vind het ook slecht van Ikea, maar vooral omdat het ruim 2 weken is uitgesteld! Maar goed een verwachte leverdatum blijft een verwachte leverdatum en geen definitieve. Dus of wachten en dochter op de grond laten slapen of over je hart strijken en 90 euro extra neertellen.
Mij lijkt wat langer op de grond slapen ook niet zo'n probleem. Als je gaat kamperen slaap je ook drie weken op de grond en dan zeurt er niemand over.... Overigens hebben wij alleen maar supergoede ervaringen met de klantenservice van Ikea (Heerlen).
Ik heb ook binnen 4min gekocht en betaald, ik kreeg gisteren een mailtje dat het 7 januari wordt. Het maakt mij niet zoveel uit, heb ik meer tijd om op te ruimen
Voor je dochter is het op de grond slapen zo erg als dat jij het maakt. Wat is het probleem, en waarom kan ze niet met haar vriendinnen op haar kamer als er een matras op de grond ligt? Als jij er als moeder iets leuks en spannends van maakt, is dat voor je dochter ook zo. Dat is het fijne van kinderen, die zijn zo lekker flexibel) Wel stom van Ikea dat hun klantenservice zo slecht bereikbaar is, dat zou ik ze ook nog wel duidelijk maken daar.
Ach, we denken nu in oplossingen.. Ze gaat morgen uit logeren, en vd week een nachtje, misschien wel 2 bij oma. De kamer wordt toch gezellig gemaakt met accessoires van ikea.. Ze had al wat uitgezocht. Ik struin het internet af voor een ander bed, en nee die andere is nog niet geannuleerd. Het is meer een noodoplossing als er toch de 24e niet geleverd wordt. Bij ikea gaan halen is geen optie, we hebben geen geschikte auto voor het vervoer. En nee, iets lenen doe ik niet ivm controle belastingdienst bij ikea vestigingen met de bedrijfswagens ivm bijtelling. In ons gebied kan er pas volgende wk vrijdag bezorgd worden. Dan kunnen die paar dagen er ook wel bij..
Als je morgen toch naar een Vestiging van Ikea gaat, informeer je daar toch even of zij wellicht iets kunnen betekenen. Vaak zijn de klantenservices in de vestigingen wel oké. Tenminste hier in Groningen wel.