aaaaaaaahhhhh, kerstballen uit boom halen!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweetamber, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ik word er helemaal gek van. Het grootste gedeelte van de dag gaat het goed, maar zo ineens "ziet" hij de boom staan en vind dat ik 'm niet goed opgetuigt heb. Dan gaan de ballen en sterretjes enzo eruit. Als ik de ene uit z'n hand heb gehaald heeft hij de andere al weer in zijn hand:x

Doen die van jullie dat ook??? Heb wel veel onbreekbare ballen enzo, maar wil gewoon niet dat hij er aan komt;)

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Hier ook..
    Dan heeft hij een ingeving van goh laat ik de ballen eruit trekken.
    Heel vermoeiend!
    Ik blijf gewoon doorzetten of leid hem af met wat anders want ga die boom niet weghalen.
    Vorig jaar keek hij er niet naar om,toen kon hij wel al staan en aan de bank enz lopen.
    We hebben de boom in een hoek staan naast een relax stoel en de tvkast en als je onze speelgoedmand ervoor zet kan hij er niet bij maar hij kan hem wel opzij schuiven dus soms blijf ik bezig.

3. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    bij ons staat 'ie pontificaal in de kamer en kan er dus niks voor zetten zodat hij er niet bij kan, of ik moet een hek gaan plaatsen;)
    behoorlijk irritant is het wel...
    net zat hij een hele tijd voor de boom te kijken, het was zo stil dus ik ga even kijken, pakt hij op het moment dat hij ziet dat ik naar 'm kijk een bal uit de boom:$

4. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

wij hebben daarom vorig jaar 2 kleine boompjes en wat ander spul gekocht en staat op de dressoir, staat keileuk en geen gedoe. Dit is vooral handig als ik borstvoeding geeft, want dan gaat hij op jacht hahaha

5. winnietje

winnietje Niet meer actief

hier ook! haha. Mijn zoontje ziet zichzelf in de ballen en wilt dan met het kindje spelen. Best schattig alleen erg vermoeiend

6. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    hier een klein boompje op het dressoir. Werkt hier prima!

7. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    is een goed idee, klein boompje op het dressoir, helaas hebben wij geen dressoir.
    een grote wandkast van de ikea en als ik daar een boompje op/in zet is het zo laag dat hij er nog bij kan;)
    ik zie het gewoon aan, als ik er echt klaar mee ben haal ik de boom gewoon eerder weg:(
    sowieso gaat de boom tussen kerst en oud en nieuw weg, dan ben ik er zelf wel klaar mee (niet vanwege zoonlief)
    maar gelukkig ik ben niet de enige met zo'n BALdadige kleine:D

8. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    wij hebben dit jaar alleen ballen in de bovenste helft van de boom hangen ;), ziet er wat "appart" uit maar dan heb je wel een veilige boom :D.

9. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    mijn kleine kruipt nog niet....pieuwww! ma kheb hier wel een puberpoes rond hobbelen die er ook een hobby van gemaakt heeft! kheb nu van die stuiterkerstballen aangeschaft, die gaan nie kapot...en als poes er klaar mee is verzamel ik het weer en hang het weer trug...tot het volgende speelkwartier;)

10. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    Mijn dochter mepte met volle kracht tegen de boom toen we hem binnendroegen. Dat deed pijn, want de naalden zijn scherp. Sindsdien is ze bang van de boom en loopt er met een grote boog omheen. Kan niet eens een foto maken van haar naast de boom. Maar wel handig......

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb een kleine boom in een hoge pot. De ballen niet te laag gehangen. Lampjes hangen wel lager, maar daar komt ze gek genoeg niet echt aan.

Ik heb haar ook een eigen nepboompje gegeven. Die mocht ze zelf versieren met slingers en onbreekbare ballen..

Hier t resultaat :D

12. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Geweldig dat boompje!!!
    Heeft ze goed gedaan, ook een idee voor volgend jaar...

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hier gek genoeg geen last van bomentrekkers! Ik wilde nog wel mijn hele verzameling ballen verruilen voor onbreekbare ballen maar gelukkig niet gedaan. Ze zien die hele boom amper staan! (Is er ook een ogentest?)

14. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Mijn vriend heeft mike laten schrikken toen hij naar de boom liep en er mee wilde prutsen. hij schrok zich een hoedje. En ik was wel een beetje pissig. Maar het heeft wel gewerkt want hij is niet meer in de buurt geweest.

Wat je voor volgend jaar kan doen. Is je boom in de lengte doorzagen en dan op de kop aan het plafond hangen. Staat kei stoer en je kindje kan er niet bij!. Ideaal!.

15. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Men neme: (voor 2 kinderen, voor 1 kind hoeveelheden halveren)
    2 kleine kunstboomjes,
    2 slingers lichtjes die mama erin gedaan heeft,
    1 lange slinger in tweeen geknipt,
    1 ketting met glinsterstenen in tweeen geknipt
    1 doosje houten versiering,
    3 zakjes vilten kerst versiering,
    een stuk of wat onbreekbare ballen.

Men doet de lichtjes in de boompjes, gooit de rest op een hoop, roept de kinderen en zegt dat ze de boompjes mogen versieren... (en uithalen, en versieren en uithalen en versieren en uithalen enz....)

Ze blijven van de grote boom af, want je verteld er wel bij dat de grote boom van mama is en dat zij daar niet aan mogen komen, de kleine boompjes zijn van de kinderen, daar mag mama niet aankomen... Werkt als een tierelier... :D

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    totaal geen last van eigenlijk. zoonlief ziet de boom en vind t allemaal maar prima. doet er niks mee, loopt er niet heen. raakt m niet aan. kan je dus geen tips geven sorry

wat Bluesky zegt lijkt me wel een hele goeie

17. Juud78

Juud78 Actief lid

5 okt 2009
    385
    272
    63
    Noord-Holland
    Hier ook alleen maar onbreekbare ballen. Meestal gaat het goed maar niet altijd. Hij pakt dan een bal uit de boom en loopt heel trots naar papa of mama. Hij schudt dan ook nog eens 'nee' met zijn hoofdje haha.

Ik zeg dan altijd maar streng dat dat echt niet mag en dat de boom alleen om naar te kijken is. Hij weet het wel, maar het is natuurlijk leuk om papa en mama een beetje te testen.
    Tja het is niet anders, hij moet het toch leren.

18. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Hier een geweldig mooie prinsessenboom (echt jongens, jullie zouden jaloers zijn op onze boom :D ik word er zo blij van! :D) waar Jens niet aan mag komen.
    's morgens als we beneden komen gaat hij ernaar toe en moet mama de lichtjes aandoen. Daarna 'aaien' we samen een takje, en dan zeg ik hem duidelijk dat hij er niet aan mag komen. Doet hij ook niet (heel raar, want hij is zo mooi ;):D). Als hij het wel doet dan ga ik er net zo mee om als met andere dingen (bijv. knoppen van gasfornuis) waar hij niet aan mag komen, dus hij snapt het wel.

19. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik zie dat ook al helemaal gebeuren, vandaar dat we geen boom hebben dit jaar. We hebben wel het huis versierd met kerstverlichting, is het toch gewoon gezellig!
    Ik zie het nu (behoorlijk hoogzwanger, morgen uitgerekend) niet echt zitten om de hele dag achter m'n zoontje aan te zitten. Heb het zonder kerstboom al druk genoeg :)

20. Storm

Storm Niet meer actief

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
    Ik heb bijna alle glazen ballen op zolder gelaten, beertjes gekocht bij de action en plastic ballen. Verder nog van die disneyballen van vorig jaar van de C1000 (gelukkig bewaard) dus de boom zo goed als kindproof opgetuigd. En wat denk je? Hij taalt er niet naar! Hij heeft 1 keer aan een bal gezeten, heb hem rustig gezegd dat hij daar niet aan mocht komen en hij heeft het nog niet weer gedaan. Boom staat al bijna twee weken.

Heb ik daarvoor al die rotzooi aangeschaft. Ik had verwacht (gezien zijn nieuwsgierige aard) dat hij de boom nog wel eens van zijn tafeltje kon trekken. Wij hebben geluk.
    Ik heb wel ter compensatie overal in huis dingetjes staan die hij gewoon mag pakken of aan mag zitten. Een sneeuwman die nog nooit zo vaak als dit jaar zijn liedje mag zingen (in de hand knijpen en dan komt jingle bells), een houten kerststalletje en raamstickers.
    Ik hoef niet bang te zijn voor de boom maar ik moet wel constant jozef, maria, jezus en koningen uit de caviakooi halen. ;)

Deel Deze Pagina