Jaaahoooorr moet t even kwijt, maar buuf heeft net mijn vriend weer gesmet, of ze de baby foon kan lenen.... ALWEEERRRRR tis dat ik niet zo assertief ben maar ik heb zooooooooo de pest erin, KOOP LEKKER ZELF EEN!...... sommige kennen mijn verhaal van laatst nog wel denk ik, dat ze de babyfoon (en meer spullen )altijd willen lenen, en zelf de hele avond weg gaan, groot vrijstaand huis, en dan de babyfoon bij buren een heel stuk verderop neerzetten (dus geen rijtjes huis buren) sorry moest me even ontladen!!!#!@$@#$#$%$%^$%^:x
Idd zou een sms sturen of haar bellen dat je hem zelf nodig hebt en er gelijk bij vermelden dat ze er maar zelf eens 1 moet gaan halen!
I i know, maar dat vind ik juist zo moeilijk. daarom uit ik me hier even Maar als het door blijft gaan moet ik het toch een x zeggen. Het irriteert me ook gewoon mateloos dat ze elke keer als ze hier is ze zegt, ja ik moet er nog steeds een kopen, maar vergeet het elke keer. hoe kan je dat nou vergeten, terwijl je niet vergeet om elke week de hort op te gaan. krenten
Sorry maar zou gewoon nee zeggen, snap niet wat er zo moeilijk aan is. Zorgt ze maar lekker voor een andere oplossing en anders gaat ze maar niet weg
Ik geef ook nog even een schop onder de bips Is het geen optie om te zeggen dat je hem voor langere tijd aan iemand anders hebt uitgeleend?
Misschien haar een hint geven dat een babyfoon een leuk en vooral nuttig kerstkado is (als ze aan kerstkadootjes doen natuurlijk)
Als je het echt niet durf te zeggen.. dan zou ik zeggen: de babyfoon is kapot en dan de volgende keer: ik heb ook nog geen nieuwe gekocht.. misschien ben je dan een keer van het gezeur af..
Muis@ Hier een link van marktplaats geef haar die maar: Marktplaats.nl - Babyfoons keuze zat. Niet bang voor haar zijn jij bent toch geen leen winkel ? kom op zeg . Bijt van je af , mag je van haar ook dingen lenen?
Gewoon eerlijk zijn. Dat is de korste klap. Waar ben je bang voor? Dat ze boos wordt? Ben je ook van haar af.
ben je hem zelf niet nodig dan?? no way dat ik mijn babyfoon uitleen! lekker makkelijk, bij de buuf 1 halen!