jaja, manlief voelde net en voelde een klein puntje maar.. hoelang duurt het nu nog totdat hij helemaal door is?
Dat kan nog wel even duren hoor! Denk dat dat hier toch wel een weekje was ofzo. En ze groeien nog steeds groter, vooral de boventanden. Maar wel erg leuk he?!
Wat toevallig, hier is vandaag ook het eerste tandje door! We zagen al een week of 2 lichte streepjes doorschemeren, maar nu is er echt een wit puntje van zijn tandje te zien! De eerste dagen zie je vaak wel dat het eens stuk duidelijker wordt en dan duurt het een paar weken voordat hij helemaal totdat zo'n tand groot is.
Hier ook net 2 tandjes tegelijk door, zo leuk! Het voelt wel scherp vind ik... Die kleine wordt nu voor mijn gevoel echt groot, met tandjes!
ja voelt indd scherp.. ja zo voel ik het ook.. ze word nu ineens zo groot hihihi moet ik nu al beginnen met poetsen trouwens? of pas als hij helemaal door is?
mijn zoontje kreeg afgelopen zondag ook zn eerste tandjes gelijk 2 echt schattig...ik ga pas poetsen als ze helemaal door zijn ben benieuwd of dat een week duurt..
Bij ons mannetje ging het heel snel. Eerst twee witte puntjes, toen streepjes en binnen 2 weken zijn er al 2 tanden halverwege omhoog gesprint We poetsen ze ook al, heb gehoord van het c.b. dat je gelijk mag beginnen zodra ze door zijn.
oh als je al 2 scherpe puntjes komen ze echt meteen door, tenminste hier wel, 2 dagen later was er al echt 1/3 van de tand door ofzo... hier trouwens 4 boventanden in 4 dagen ...! tandepoetsen zodra tandje beetje door is, puntje nog niet maar als je echt een stukje ziet zitten lekker poetsen
Gijs zn tweede tandje kwam 23 maart door, ik ben vorige week begonnen moet poetsen.. eigenlijk meteen dus..