mamma met de bof en baby van 4 maand loopt nu risico heeft iemand hier ervaring mee

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sapje, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

ik heb de bof , en nu ben ik zo bang dat ik mijn dochtertje van 4 maand besmet, het schijnt heel erg besmetelijk te zijn en volgens mij worden kinderen pas met 16 maand ofzo ingeent hier tegen.

heeft iemand een kindje zo jong met de bof gehad? en heeft iemand mischien tips voor me want het zit me helemaal niet lekker.
    overgens moet ik van de huisarts haar in de gaten houden met koorts enzo , maar als ze het net zo erg krijgt als wat ik heb dan maak ik me borst maar nat pfffffffffffffffffffffff:(

groetjes sapje

2. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hoi,
    Wat vervelend zeg!
    Ik werk als gastouder, en laatst had een baby hier ook de bof. Volgens de dokter moest het kindje een week goed uitzieken maar was het niet echt gevaarlijk. De bof die zo heerst is in een zeer milde vorm.
    Verder heeft geen een ander kind het gehad en het meisje had ook nog eens 2 zusjes, dus zo besmettelijk zal het niet zijn!

Beterschap!

Groetjes.

3. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    rce86

bedankt voor je reactie , dus als een baby het krijgt is het niet zo ernstig nou dat maakt me al wat geruster, en mischien steek ik haar idd wel niet aan , de tijd zal het leren

groetjes sapje

Deel Deze Pagina