ja, de nieuwe folder is vandaag ingegaan, maar de prijzen van de ''oude'' folder zijn nog niet aangepast bij sommige producten lijkt het wel. denk dat als hij nu niet in de nieuwe folder staat hij morgen weer de oude prijs is
oh, hij staat in de nieuwe folder Aerosleep Matras Elegance 60x120 | Ademende Matrassen | Baby-Dump Matrassen | Baby-Dump ^ die plaatjes de ''verspringen'' bovenin de pagina, moet je op het 4e vakje drukken
Hmm ik heb het matrasje van Aerosleep bij Babydump gekocht voooor de MM-dagen en toen had ik het ook voor 129... Was een paar dagen voor mm-dagen...
klopt, toen was de actie ook al. maar 3 weken geleden was hij 150, toen heeft een vriendin die gekocht
Komen er nog mama mazzeldagen einde van dit jaar? of is het elk jaar eind maart en eind september? ben namelijk half maart uitgerekend...
Baby dump ging bij mij niet onder de prijs zitten! Hier een mindere ervaring dus, met de daiper champ en met ons kamertje. Het kamertje scheelde 450 euro! deze was goedkoper bij van asten in tilburg en de service was super! daiper chmp met de mazzeldagen gekocht bij prenatal, ik kreeg de reactie terug dat de mamamazzeldagen al afgelopen waren op zaterdag de mail gestuurd toen was het nog zondag ook en ik kreeg op maandag reactie! Erg jammer als ik dan jullie reacties lees!
Waren de voorwaarden verder hetzelfde? Zelfde kamer, zelfde leveringsvoorwaarden en zelfde kortingen of acties (hoe dan ook genaamd, gratis box en uitzoekkorting telt dus ook mee)? Ik heb tijdens de mmm wel korting gehad (tripp trapp) maar heb gebeld op een werkdag.