Mama Mazzel dagen Prenatal sept 2012?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wen86, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik ga bijv een aankleedkussenhoes van Lief! kopen dinsdag. Normaal is die 20 euro volgens mij. Scheelt toch wel wat. Die verhogen ze toch niet in prijs.

2. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Jammer.. had gehoopt dat ik 20% op mn matras zou krijgen maar dat valt weer niet onder bedaankleding. Helaas

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Aerosleep dan zeker ook niet?

4. Dotjee

Dotjee Actief lid

12 apr 2012
    112
    0
    0
    Brabant
    Volgens mij wel... althans, is andere keren wel zo geweest en hoopte dit keer weer 20% op de Aerosleep te krijgen!

5. AHzondag

het is niet echt heel duidelijk.

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb vandaag de Aerosleep-set (60x120) gekocht voor €129 bij Babydump. Bij Prenatal was hij €169, zelfs met 20% is hij bij Prenatal nog duurder. Ik heb het geluk dat zowel Baby-dump, Prenatal en Babypark op zeer korte afstand zitten dus ik kan af en toe even heen en weer :)! Vind Prenatal tot nu toe nog niet echt iets, heb er nog niks gehaald omdat ze steeds toch wat duurder blijken te zijn, zelfs met de kortingen!

7. AHzondag

Wat heb je dan allemaal gekocht?

Ik moet een aerosleep van 70/150 hebben en die zou met 20% met 3 hoezen wrl goedkoper zijn. Ik ga vanavond nog eens zoeken.

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Het actiebegint dus vanaf 17.00 masr tot winker is toch tot 18.00 opent of die dag dan niet?

9. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    De warenhuizen, die hier in Groningen is van ma tot vrij open tot 21.00 , volgens mij alle warenhuizen. En dat is altijd, niet alleen voor de aanbiedingen maar altijd

10. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Weet iemand waar ik die bon van 10% korting kan vinden?
    Want de maclaren buggy doet niet mee met de 20%.

11. Niet alle warenhuizen zijn zo lang open iedere dag, maar die woensdag dat het begint zijn alle winkels tot 21.00 geopend geloof ik. 2 Jaar geleden was dat tenminste toen hebben we nog een maxi cosi tobi gekocht. In het warenhuis was ie er niet meer zijn toen naar een gewone winkel gereden.

Ik weet niet waar die bon zit, zou in dat foldertje moeten zitten. Maar ik heb het foldertje ook niet gekregen helaas :(

12. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    We hebben prenatal in den haag aleen in de megastores en die is tot 18.00 do tot 21.00
    Ken geen winkel hier die tot 21.00 opent elke dag...

13. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    Vraagje is de 20% korting dan per product? of tel je het bij elkaar op en gaat de 20% korting over het eindtotaal zoals bij de groeikortingen?

14. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Vind het een beetje jammer, hoor! Niet echt hoge kortingen.. vorig jaar babykamer gekocht waar dus wel 20% korting op zat, scheelde dus 200 euro..

15. De kortingen zijn echt per product, niet alles is 20% korting tenslotte ;)

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb een leuk boxmobiel gezien in de prenatal webshop wat ze nergens anders verkopen
    geld die 20% korting op speelgoed ( waar een boxmobiel onder valt) dan ook in de webshop a.s dinsdag?

17. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Het klinkt misschien ondankbaar, maar voor maximaal 40% korting (op slechts enkele producten) ga ik echt niet naar Prenatal!
    Vind de promotie erbij dan ook schandalig voor zo weinig korting!

18. SeaShell

vind ik dus ook

wat kost nu een tripp trapp tijdens de mama mazzeldagen?

bij babydump is hij ook maar €129 en volgende week zeker weten korting als prenatal er iets minder zou vragen omdat ze de laagste prijs garantie hanteren, dus als je naar de babydump gaat met de prenatal folder met de tripp trapp of andere producten erin krijg je het bij babydump sowieso goedkoper dan de prenatal folder prijs

ook zoiets schandaligs

bij prenatal is de tripp trap nu buiten de mama mazzeldagen om standaard €145 en doen ze net of het ''korting'' is ;)

Prenatal - Thuis - Kinderstoelen - Stokke - Stokke® Tripp Trapp®

en bij babydump standaard €129 zonder korting

Stokke® Tripp Trapp® | Stokke® Tripp Trapp® | Baby-Dump

scheelt toch €16 en prenatal doet net of ze mega voordeel geven

19. SeaShell

20. Volgens mij wel, maar vanaf woensdag dan toch?

Ik ga maar een paar dingen bij prenatal halen, wat beddengoed en een nieuwe kinderwagenbak voor de Stokke want die verkopen ze niet los bij babydump + newbornset tripp trapp (als er korting op zit). En kijk even bij de positiekleding. Bij babydump is er amper positiekleding hier helaas :(

En ja ze doen net alsof het nu allemaal zo goedkoop is bij Prenatal maar valt vies tegen, verkoperspraatje ;)

Deel Deze Pagina