Mama Mazzel dagen Prenatal sept 2012?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wen86, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige maand waren die ook in de aanbieding volgens mij... maar het schijnt dat ze dit wel bij meer producten doen (of dat de korting uitgaat van de adviesprijs)

2. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Yes! De newbornset van tripp trapp is echt afgeprijsd. Nu €79,- dus vandaag van ons;) (pfff, hoe blij kun je zijn met een ding)

Dat het vanaf 17.00 was hebben ze mij telefonisch vertelt, klopt dus blijkbaar niet.

3. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Adviesprijs: Dat zou kunnen en zal ik nog een bekijken!!

4. Ik zie dat niet staan hoor, zie alleen dekens met andere prijzen.

5. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Heb je hem al besteld, en hoeveel kost het je dan?

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.824
    4.057
    113
    Beetje jammer dat sommige dingen nu duurder zijn. Het voedingskussen van Delta is al weken € 35,00 en nu is die € 37,59....
    Eerst stond er een streep door de oude prijs en dan onze prijs € 35,00 en nu staat er een streep door de oude prijs, 20% korting ivm mama mazzel dagen en dan € 37,59

7. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    jaja ze zijn echt bezig. Telkens adviesprijs. Zonet was het ook nog heel raar, op internet een kwartier geleden ofzo stond de tripp trapp stoel verjaardagseditie voor 119,20 (dat is 20 % korting op 149 euro) en een kwartier later is het 20 euro korting geworden: nieuwe prijs 129... Stom hoor. Maar toch het goedkoopst, bij de babydump is hij met babyset 169 euro, bij de prenatal nu 164,96.
    En ik vraag me af (ik heb ze wel een mail gestuurd, babydump) of ze onder de prijs gaan, mijn baby is nl al geboren ;) dus dat staat in hun voorwaarden dat het geldt tot je baby geboren is.

rare voorwaarde eigenlijk, want ik zou zon stoel nog niet aanschaffen als hij er nog niet was. We krijgen hem cadeau van schoonouders.

Maar kijk goed naar de prijzen, bij babydump zijn dingen nu ook een stuk goedkoper.

babypark trouwens zegt ook de laagste prijsgarantie te hebben... zij hebben nog niet gereageerd op de mail van me. Zij zijn veel duurder nu.

8. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    de isofix is wel een stuk goedkoper! Die hebben we voor 135 euro gekocht, is nu 108! Dat is enorm handig voor in de auto.

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    sunmaid, ja hoor geldt ook als je baby er al is, het is alleen zo dat als je hem over 2 maanden ergens nog goedkoper ziet, je het verschil niet terugkrijgt. Dat geldt alleen tijdens je zwangerschapsduur, laagste prijsgarantie geven ze wel altijd (onder dezelfde verkoop en leveringsvoorwaarden).
    Ik ga ze ook even bellen als ik een momentje heb, want de newbornset is 20,- goedkoper nu bij prenatal.

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

zojuist bij babydump geweest

maxi cosi easybase dus €95,20 ofzo bij prenatal
    bij babydump nu voor €94 meegekregen :p

11. SeaShell

€94 net voor meegenomen :p bij prenatal is hij 95,20 ofzoiets

Babydump heeft laagste prijs garantie, dus gaan onder de prenatal prijs zitten, ook tijdens de mama mazzeldagen ;)

even doorgeven met eventueel website link/uitprinten en je krijgt het direct mee voor de laagste prijs

12. SeaShell

graco sweetpeace is nu met 20% korting nog steeds €215 euro bij prenatal terwijl hij bij babydump al 4 weken €199 is

Prenatal - Thuis - Wipstoelen - Graco - Graco Sweetpeace

Graco Sweetpeace Naturel | Schommelstoelen | Baby-Dump

en buiten de korting om scheelt het €70 euro. gister was de graco nog €70 duurder dan bij babydump, en prenatal doet net of ze nu stunten met die 20% korting terwijl ze nog steeds €15 euro duurder zijn met die 20% eraf

tijdens die mama mazzeldagen gebruik ik de prenatal enkel voor de korting bij babydump te krijgen, want als er iets goedkoper is ( wat niet veel is) ga ik gewoon met die prijs naar babydump en ze gaan er een euro onderzitten ;)

13. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Nou wil ik toch een compliment geven aan prenatal. Ik had van babydump gehoord dat ik de babyset en de stoel voor 160 euro zou kunnen krijgen, prenatal ging daar ook mee akkoord toen ik dat tegen hen vertelde. Ach ja je kunt ze behoorlijk tegen elkaar uitspelen. Ik vind het wel fijn dat ik wat betreft garantie dichtbij zit.

14. GelukkigeDaphne

GelukkigeDaphne Actief lid

13 jun 2012
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag de familie fix gekocht. Bij de prenetal €108 dus naar de babydump gegaan en daar hebben we hem voor €105 mee gekregen!

15. Is het handig als je baby dump van tevoren mailt over de lagere prijs bij prenatal? Of moet dat in dewinkel. Wil de Stokke met babyset en newbornset halen. Die is nu bij prenatal goedkoper.

16. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    je kan gewoon bellen hoor. en daarna weer naar prenatal gaan, krijg je daar weer een lagere prijs enzo blijf je bezig :)

17. SeaShell

Babydump bellen en mailen kan idd ook
    Maar je moet dan wel via de telefoon telefonisch of winkel zelf bestellen als je die lagere prijs wil die nu geld, via internet kan dan niet mits de prijzen op de website natuurlijk zijn aangepast

Scheelt veel deze kortingsacties
    Easybase van €119 nu voor €94
    Familyfix van €135 nu voor €107

Ook badartikelen zijn nu 20% korting bij Babydump
    Korting vd verkoopprijs ipv van de adviesprijs zoals prenatal doet, veel eerlijker

Ook tripp trap is even duur bij Babydump als prenatal

Sowieso is alles goedkoper bij Babydump als je meld dat het ergens anders korting is, vanwege de laagste prijs garantie

@Sunmaid:Hoezo kun je dan trouwens weer terug naar prenatal als je het bij Babydump goedkoper krijgt? Prenatal heeft toch geen laagste prijs garantie?

18. MiekF

MiekF Actief lid

5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weet iemand toevallig ook hoeveel de nieuwe kleuren van de lodger bunker uiteindelijk kosten? Zie op de webshop alleen oude kleuren. Ben wel benieuwd omdat ik op internet de nieuwe kleuren zie voor 90 euro (bij een andere website) en me afvraag of prenatal nu dan veel goedkoper is.

19. GelukkigeDaphne

GelukkigeDaphne Actief lid

13 jun 2012
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon in de winkel aangeven. Dan gaan ze dat nakijken en krijg je het goedkoper mee.

Bij de bsbydump in almere hadden ze vandaag de stocke kinderstoel showmodellen in de aanbieding voor 99 euro.

20. Dotjee

Dotjee Actief lid

12 apr 2012
    112
    0
    0
    Brabant
    In Den Bosch hadden ze weinig zeg pff.. Geen complete setjes meer van bijv Lief, Noppies. Geen waskussenhoezen van Lief meer! Babyfoons weg. Positiemode in folder niet te vinden.. Jammer ! Wel voor de kleine dingen en Aerosleepmatras geslaagd.

Deel Deze Pagina