Mama Mazzel dagen Prenatal sept 2012?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wen86, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ga morgen even kijken, hopelijk hebben ze nog wat overgehouden ;)

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Helaas hadden ze hier bij de prenatal in Groningen alleen nog maar winterjasjes van prenatal zelf en 1model van.babyface. dat viel dus wel even tegen.

Nu wel blij dat we even.hebben.gewacht met de quinny zapp blackline kopen, nu voor 115 ipv 160euro 2wkn geleden bij babydump:)

3. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Ik weet niet meer wie het zei, maar in ieder geval bedankt voor de tip voor de newborn set van Stokke (voor op de stoel). Die heb ik gisteren ook gehaald (de stoel hebben we nog niet, maar de set dus in ieder geval wel!). Vaak is deze op marktplaats tweedehands net zo duur als nu nieuw! (€79).

Dank je!

Vrijdag willen we ook bij Babydump eens gaan kijken en evt. dan zaterdag of zondag weer bij Prenatal langs...

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb bij babydump de tripp trapp + babyset + newbornset gekocht voor 243,- met gratis verzending. Zijn dus inderdaad onder de prenatalprijs gaan zitten en hoefde ook geen verzendkosten te betalen. Ook weer geregeld (en nog wieltjes voor de box besteld want die had ik ook weer elders goedkoper gezien, babyentiener heeft op alles 20% kassakorting en die actie is verlengd t/m zondag).
    Telefonisch besteld, dus ook geen benzinekosten. Ik ben weer tevreden ;)!

5. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Zojuist de Trip Trap gekocht bij BabyDump voor 115,-

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Banydump is wat dat betreft echt zo fijn qua prijzen! Ook het personeel vind ik veeeel vriendelijker dan bij Prenatal, beetje uit-de-hoogte daar!

7. Ouassima22

23 apr 2008
    36
    0
    0
    Ambtenaar
    Amsterdam
    Hoe heb je dat gedaan en of wat heb je gezegd. Mooi prijsje hoor

8. Ik ben goed geslaagd vandaag bij de prenatal, besloten om morgen bij de baby-dump te proberen een mooie prijs voor de tripp trapp te krijgen :D

9. Ouassima22

23 apr 2008
    36
    0
    0
    Ambtenaar
    Amsterdam
    Babyengel is het nog gelukt om een mooie prijsje te regelen voor de tripp trapp. Ik kreeg vandaag te horen dat ze niet blijven dalen met de prijzen.

10. Ze wilden alleen de babyset lager aanbieden dan bij prenatal omdat de tripp trapp zelf even duur is bij beide winkels.

11. Ouassima22

23 apr 2008
    36
    0
    0
    Ambtenaar
    Amsterdam
    Ja heb de babyset bij prenetal gehaald en de stoel bij babydump bestellen online. Geen verzendkosten en scheelt Mij sjouwen naar huis. Hihihi Ben ook lekker geslaagd bij prenetal. Ze hadden pyamas in de aanbieding Voor 4,50 en Daar Ging nog 20 procent vanaf. Rompertjes Voor 2,50 en nog eens 20 procent. Dit was in Amsterdam filiaal arena.

12. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Vanmorgen ben ik teruggeweest naar prenatal omdat de newbornset vandaag binnen zou zijn (woensdag telefoon van gehad). Sta ik daar, is hij helemaal niet binnen! Ook geen telefoontje ofzo daarover, gewoon een half uur voor niks heen en ook een half uur terug. En als ik 'm met korting wilde hebben moest ik voor zondag weer terugkomen anders was de korting niet meer geldig.

Het zullen de hormonen wel zijn, maar daar was ik dus niet zo blij mee. Ben meteen doorgereden naar babydump. Daar hebben ze gewoon een computer in de winkel staan waar de prenatalprijs werd opgezocht;) en ik heb 'm dus meegekregen voor €75,-. Klaar, bij prenatal mogen ze die newbornset lekker zelf houden.

Ze hadden ook hun excuses kunnen aanbieden. Of mij extra korting kunnen geven vanwege de benzinekosten. Of ze hadden kunnen regelen dat de goedkopere prijs ook zou gelden als ik over 2 weken toch daar in de buurt moet zijn. Echt waardeloos!

13. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Wij zijn gisteren speciaal naar Prenatal gereden (ong. 40 min), omdat ik een leuk babypakje had gezien in maat 56, is gewoon bijna alles op in die maat! Was zo chagrijnig! Dan kan het nog wel de laatste dag zijn, maar echt veel voorraad zullen ze niet gehad hebben. Het shirtje hadden ze helemaal niet meer en het broekje alleen in 62. Andere spulletjes die we wilde hadden ze ook al niet meer. En als je er dan naar vraagt dan is het enige wat ze zeggen: alle voorraad ligt in de winkel.
    Grrrrrr!

14. Dotjee

Dotjee Actief lid

12 apr 2012
    112
    0
    0
    Brabant
    @Pientje, op de eerste dag hadden ze al bijna niks meer qua kleding en andere dingen zoals lief waskussenhoezen. Echt waardeloos!

15. Roxyroxx

Ik vind de Prenatal ook echt onvriendelijk qua personeel. Was er deze week, stond in "rij" om wat te vragen, ziet die vrouw ineens dr kind en man hup rent ze daar heen... Weet je prima dat je ze begroet maar kom op hey, dat doe je toch niet als er zoveel klanten zijn en mensen je iets willen vragen? Toen dacht ik echt, nou laat maar, op naar Baby-dump! Eerst dacht ik steeds ja die naam, maar ben er nu uit, daar ga ik alles halen, goed advies, goede service en goedkoper!

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

als je nu een tripp trapp bij babydump koopt krijg je 25% korting op de stoelverkleiner

tripp trapp is nu weer €139 bij babydump en €149 bij prenatal

prenatal vind ik echt een balle winkel. ze vragen 5 cent voor een tasje wegens het milieu, maar de reclamefolders die je in de bus krijgt zitten verpakt in plastic ;)

Ook kunnen ze dan toch met papieren tasjes werken die gerecycled worden, of zelf zoveel cent per tasje doneren? vind haar raar overkomen dat ze 5 cent vragen. niet voor die 5 cent, maar gewoon uit principe

17. Roxyroxx

Hahaha, echt hé... En dan geen eens zeggen dat het je 5 cent kost. Idd niet om de 5 cent maar gewoon om het prijcipe! En idd hoeveel van die foldertjes zitten in plastic? Das pas slecht voor het milieu...

18. pientje1

Zelfs op de eerste dag al niet, dat kunnen ze toch niet maken.

En ja die 5 cent voor dat tasje, zo belachelijk! De eerste keer kocht ik een heleboel positiekleding, rekenen ze zonder te zeggen 5 cent. Moet ik dan met die kleding in mijn hand gaan lopen ofzo?

Babydump is echt veel beter, alleen begrijp ik de naam ook niet zo goed.

Weet iemand of het aerosleep matras bij Babydump altijd 129 euro is? Of is dat een actie omdat het deze week bij Prenatal goedkoper was?

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

aerosleep is meen ik normaal 150

20. pientje1

Oke. Soms lijkt het een actie bij BD, maar blijft de prijs heel lang hetzelfde. Lastig is dat dan.

Deel Deze Pagina