Ik ben net geweest en er waren twee heren binnen, die alleen waren en met afrekenen ook gewoon de 20% korting kregen hoor. Ik heb nog niet zoveel gekocht (ben nog niet zo lang zwanger), maar heb toch twee positiebroeken gekocht en een voedingskussen met de hoes in de kleur die ik mooi vind en kon het niet laten, drie schattige knuffeltjes....
Ik ben een paar weken geleden in goes geweest en heb ik een paar leuke kleertjes enz meegenomen en toen ging ik vorige week naar vlissingen en het veel me zo tegen wat ze daar hadden... Maar misschien dat jij er wel kan slagen... Veel plezier...
Als je 'm via de webshop besteld krijg je er wel korting op. maar ik zag dat ie online ergens net zo duur was, als bij de prenatal met korting.
Nou ik heb gisteren weer een aanslag op m'n portemonnee gepleegd hoor Kleertjes voor de kleine en ook nog kleren voor mij. Maar als het goed is, gaan we zaterdag naar Goes, dus als ik de Prenatal zie, zal ik er waarschijnlijk ook nog naar binnen lopen haha
we zijn gister avond geweest voor de spullen van avent en vandaag gaan we voor de rest we waren met 3 zwangeren meiden dus dan kan niet alles in 1 keer mee maar vond het niet echt druk was daar heel erg bang voor omdat ik daar niet meer tegen kan maar vond het heel erg mee vallen. dus vandaag gezellig de rest halen heb er nu al zin in
ik ben in amsterdam geweest. Het was wel druk maar geen stormloop zeg maar. Ik heb vanalles gekocht. Ben blij met de korting haha.
Ik wil morgen een tripp trapp stoel gaan kopen, met 20% korting is hij bij de prenatal 135,- euro, normaal 169,- En bij andere winkels kost hij normaal 139,- euro...dus tjaaa zoveel goedkoper is hij dan niet. En de assesoires (babyset, tuigje, kussentje) zijn bij de prenatal ook duurder en helaas hebben ze hier geen korting op. Zit nu een beetje te twijfelen of ik wel moet gaan.
Ik wilde voor een autostoel gaan kijken, maar helaas doen die niet mee! @ consider, kan je hem beter online bestellen bij Skandic.de. Voor 159 heb je een stoel met babyset en evt voor 27 euro een kussentje erbij.
de maxicosis waren gisteren met 20% korting. Ik had er niks over gelezen in de mail, maar in de winkel stond een hele voorraad met een bord dat het alleen gisteravond was...
Heeft ook iemand een idee wat de easy walker sky duowagen kost bij de prenatal? aangezien dit weekend 25 % korting op wagens geldt... alvast bedankt!!
heb je geen rentepunten van de postbank/ken je iemand die dat heeft? Die easy walker duowalker is namelijk 50% korting daar...
@loesjuh, bedankt voor de tip, maar op die site is de zwarte tripp trapp de gewone prijs zonder babyset.
Nope...helaas.... maar weet ondertussen wel de prijs van de wagen...heb even heen gebeld...gaan morgen maar even kijken in de winkel..